• 1
  • 2
2025-07-29, 18:04
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Eftersom dom uttryckligen eftersöker info om någon sett cykeln så tror Occham att dom misstänker att han ställt ifrån sig cykeln i närheten där han kommer att hittas, om han inte har flytit bort en bit.

Ja så kan det vara.
Citera
2025-07-29, 20:18
Medlem
Varför är det så tyst ?
Är han en "frisk" och glad man som bara gått upp i rök borde det väl bli lite mer uppståndelse? Typ som när Deniz försvann?

Väldigt vagt område - stockholm är ju rätt stort lixom?
Citera
2025-07-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Rachel?
Rachel Booth (löptränade mitt i natten- köpte mjölk och vin- hittades död i sjö)
Citera
2025-07-31, 06:52
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastkaktus
Rachel Booth (löptränade mitt i natten- köpte mjölk och vin- hittades död i sjö)

Tack
Citera
2025-07-31, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs88
Varför är det så tyst ?
Är han en "frisk" och glad man som bara gått upp i rök borde det väl bli lite mer uppståndelse? Typ som när Deniz försvann?

Väldigt vagt område - stockholm är ju rätt stort lixom?

Håller med, väldigt vagt! Och alla kommentarer på Facebook är borttagna
Citera
2025-08-04, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feggi

Jättekonstigt att det är så tyst om detta. Efterlysningen finns kvar på MP så han är uppenbarligen inte hittad. Är i så fall om han lämnat efter sig något brev o att det inte finns någon chans att hitta honom vid liv som det är så tyst.
Citera
2025-08-06, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feggi
De tar alltid bort kommentarer.
Citera
2025-08-08, 11:24
Medlem
Troligen misstanke om självmord?
Helt tyst?
Citera
2025-08-08, 13:57
Medlem
Skulle börja gräva lite mer i försvinnandet för någon timme sedan. Upptäcker nu att efterlysningen alldeles nyligen måste tagits bort.

Har kikat litegrann tidigare, när efterlysningen kom upp. Ingen som stuckit ut hakan lite extra genom att dela efterlysningen och hänvisa att T är personens släkt eller vän. Varit väldigt tyst.

Tyvärr lutar det åt suicid i mina ögon. Om ingen allvarlig olycka skett i samband med träning, han verkar ha utmanat sig extremt och varit en mycket duktig löpare. Han har också deltagit i flertalet Ironman.

Kan alltid hoppas att han hittats vid liv. Även om jag inte tror så.
Citera
Igår, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hotellkudde
Skulle börja gräva lite mer i försvinnandet för någon timme sedan. Upptäcker nu att efterlysningen alldeles nyligen måste tagits bort.

Har kikat litegrann tidigare, när efterlysningen kom upp. Ingen som stuckit ut hakan lite extra genom att dela efterlysningen och hänvisa att T är personens släkt eller vän. Varit väldigt tyst.

Tyvärr lutar det åt suicid i mina ögon. Om ingen allvarlig olycka skett i samband med träning, han verkar ha utmanat sig extremt och varit en mycket duktig löpare. Han har också deltagit i flertalet Ironman.

Kan alltid hoppas att han hittats vid liv. Även om jag inte tror så.

Tack för uppdatering.
Citera
Idag, 00:49
Medlem
Funnen avliden tyvärr. Vila i frid.

Inlägget på Missing people är som ovan nämnt borttaget.

”Tomm* L*ndeman registrerades som avliden 2025-07-21”
(*=i)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här