2025-07-28, 05:54
Medlem
Var nyligen på visit i Stockholm. Hade inget speciellt för mig så när jag fick syn på en tiopoängsröv följde jag efter den.
För att det inte skulle bli för uppenbart för eventuella förföljelse tittade jag ibland även upp och förbi tiopoängaren. Jag var ju bara någon meter bakom henne så jag såg allt hon såg och JÄVLAR vad främmande män spanade in henne (detta trots att jag tror att hon gick med sin mamma).
HELVETE vilken egoboost det måste vara att gå all denna uppmärksamhet. Vad gör det med en människa?
När jag tröttnat på röven och skulle göra annat passade jag på att titta hur hon såg ut framifrån med och jag kan inte klandra mannen - tiopoängare med fantastiska pattar.
Senast redigerad av Gravlingola 2025-07-28 kl. 06:21.
Citera
2025-07-28, 06:02
Medlem
Antar att du aldrig haft någon hyffsad flickvän du strosat omkring bland folk med..
Citera
2025-07-28, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Antar att du aldrig haft någon hyffsad flickvän du strosat omkring bland folk med..

Antar att männen du möter inte respekterar dig…
Det är ju grundregeln vid brudspaning att man inte glor på en upptagen tjej - speciellt om pojkvännen har stake
Senast redigerad av Gravlingola 2025-07-28 kl. 06:30.
Citera
2025-07-28, 06:33
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Var nyligen på visit i Stockholm. Hade inget speciellt för mig så när jag fick syn på en tiopoängsröv följde jag efter den.
För att det inte skulle bli för uppenbart för eventuella förföljelse tittade jag ibland även upp och förbi tiopoängaren. Jag var ju bara någon meter bakom henne så jag såg allt hon såg och JÄVLAR vad främmande män spanade in henne (detta trots att jag tror att hon gick med sin mamma).
HELVETE vilken egoboost det måste vara att gå all denna uppmärksamhet. Vad gör det med en människa?
När jag tröttnat på röven och skulle göra annat passade jag på att titta hur hon såg ut framifrån med och jag kan inte klandra mannen - tiopoängare med fantastiska pattar.
Det är sådana som du som skapar den vidiriga feminismen där vissa kvinnor förväntar sig massa förmåner och bättre villkor än vad andra får. Att du står och stirrar som en jävla loser gör att hon inbillar sig att hon är en gudinna och kan leva sitt liv därefter! Begriper inte du inte hon blir ett jävla odrägligt monster på arbetsplatser eller i sociala sammanhang sedan! Hon ska ha allt och på hennes villkor!
Men klart är att du inte kan få någon kvinna, så får du väl fortsätta stirra och inbilla dig massa saker. Jävla byfåne är vad du är! Haha
Citera
2025-07-28, 06:41
Medlem
Citat:
Jättestor nyhet. Män kollar på tjejer.
Citera
2025-07-28, 06:41
Medlem
PederBergmans avatar
Tror inte de uppskattar massa äckel spanar som 25 år äldre än de är stirrar på deras kroppar.
Men visst, klart att folk tittar lite men att följa efter som du är ju bara äckligt.
Citera
2025-07-28, 07:02
Medlem
Miffeds avatar
Läbbigt att du följde efter henne när hon gick på stan. Det är obehagligt att bli utsatt för sådant. Och jo, det märks.
Citera
2025-07-28, 07:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman
Tror inte de uppskattar massa äckel spanar som 25 år äldre än de är stirrar på deras kroppar.
Men visst, klart att folk tittar lite men att följa efter som du är ju bara äckligt.

Bara 25 år äldre? Är snart 60 och var på någon konsert i helgen där en pappa hade tagit med sig sin tonårsdotter, som naturligtvis hade tagit på sig jordens kortaste kjol, och det såg ju riktigt härligt ut när den åkte upp när hon satte sig ner. Pappan såg mindre nöjd ut, men va fan, han kanske skulle ta ett snack med sin lilla prinsessa om hur karlar fungerar.
Citera
2025-07-28, 08:03
Medlem
Egoboost för att någon följer efter en?
Det hade väl kunnat få vem som helst att bli livrädd!
Citera
2025-07-28, 08:19
Avslutad
Sorry TS, men att följa efter okända kvinnor på stan är enbart respektlöst och creepy
Citera
2025-07-28, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Det är sådana som du som skapar den vidiriga feminismen där vissa kvinnor förväntar sig massa förmåner och bättre villkor än vad andra får. Att du står och stirrar som en jävla loser gör att hon inbillar sig att hon är en gudinna och kan leva sitt liv därefter! Begriper inte du inte hon blir ett jävla odrägligt monster på arbetsplatser eller i sociala sammanhang sedan! Hon ska ha allt och på hennes villkor!
Men klart är att du inte kan få någon kvinna, så får du väl fortsätta stirra och inbilla dig massa saker. Jävla byfåne är vad du är! Haha

Haha. Står och stirrar? Vad fan är du inte läskunnig? Jag smög ju efter henne.
Citera
2025-07-28, 08:41
Avstängd
67arigGubbes avatar
Citat:

Creep!

Det är sådanna som dig som begåt våldtäkter. Såhär de börjar! Sök hjälp.

Förövrigt så sa du att hon gick med sin mamma, är du pedofil med?

Sen skriver du iof att du inte kan klandra mannen, vilken man?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in