2025-07-29, 11:39
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hmm, blir att ta en sväng till stranden med mobilkameran i högsta hugg... Kommer bli mumma detta...
Citera
2025-07-29, 12:16
Medlem
Incendios avatar
Det är förfärligt! Längtar så tills den här trenden är över. Det är väldigt svårt att hitta normala badkläder, till och med till dottern. Det är väl det värsta med den här trenden, att den spridit sig även till tween/tonårs-storlekar. Nu när y2k+ är trendigt borde väl "badbyxor över bikinitrosor" bli inne igen. Längtar.
Citera
2025-07-29, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Designen för trosor och badkläder är under all kritik.
Tyget som hamnar vid blygdläpparna smalnar av för varje år som går tycker jag.

String är i övrigt bekvämt så att vi med större lår och röv slipper gå och pilla ut troskanten var- och varannan minut.
Men VARFÖR ska tyget vara så minimalistiskt smalt vad snippan att ifall jag tar ett snedsteg så riskerar den ena blygdläppen att blottas åt allmänheten?! Det är orimligt och galet obekvämt!
Har inte ens pallat gå på jakt efter en bikini i år pga. det (jag är allvarlig).

Så det får bli nakenstränder ifall jag ska få bada i år. “Synd”.
Så istället för att visa för mycket av ditt könsorgan väljer du att visa allting…
Citera
2025-07-29, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Så istället för att visa för mycket av ditt könsorgan väljer du att visa allting…

Hellre bada på en nakenstrand där naket ses som naturligt (inte sexuellt) än att behöva gå omkring i ett klädesplagg som inte är anpassat till anatomin.
På en vanlig badstrand skyler man könet.
Det går inte att skyla könet med dagens design på bikini-underdelar.
Citera
2025-07-29, 16:00
Medlem
Gridiots avatar
Läste nyligen att vården varnat för att folk söker vård pga att de bränt slemhinnan i ändtarmen när de solat.
Citera
2025-07-29, 17:08
Medlem
Stoppa pressarna! Om man glor på en kvinnas bikinibyxa kan man se konturerna av hennes kropp!
Vi lever 2025, det här är först och främst spektakulärt i muslimska länder. Modet växlar fram och tillbaka, om något år eller två har tjejerna bermudashorts på sig, då kan ni sitta där och tänka på att ni förfasats över små bikiniunderdelar.
Citera
2025-07-29, 18:13
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
Läste nyligen att vården varnat för att folk söker vård pga att de bränt slemhinnan i ändtarmen när de solat.

Men vafan, man ska aldrig splitmoona åt solen...
Citera
2025-07-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profeten-Allan
Har varit och badat en del under de varma dagarna. Lagt märke till att 80% av alla yngre kvinnor har string.
En annan grej jag lagt märke till är att många av de hör brudarna med lite mindre bikinitrosa exponerar en del av vulvan när de ligger och solar på rygg. De lite nyare bikinitrosorna verkar inte ha full täckning av kvinnans kön, i vart fall inte när de ligger på rygg och de undre regionerna blir mer exponerade.

Hur ser ni kvinnor på detta? Är ni medvetna om det?
Eller ser ni det som att det inte är ert kön man ser? Det finns ju såna där micro bikini som verkligen bara täcker det viktigaste. Typ fittskåran och det innanför, samtidigt som stora delar av venusberget syns.

Nu har jag förvisso inte sett någon med micro bikini, men mer det förstnämnda. Tightare bikinitrosa med string som exponerar de yttre delarna av de yttre blygdläpparna
Jag tycker nog att det är mycket läskigare att du bedrivit empiriska studier på stranden bestående av att du tittar in i skrevet på unga kvinnor, räknar antalet kvinnor, delar detta med antalet kvinnor med minimala bikini. Hur kom du fram till att det var exakt 80%? Hur kontrollerade du åldern på kvinnorna? Hade du innan din empiriska studie bestämt vilken ålder som en kvinna inte längre är en ung kvinna? Kontrollerade du åldern med identitetshandlingar? Blev inte kvinnorna obekväma när du efter att ha stirrat in i deras skrev frågade efter id-kort?
Citera
2025-07-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profeten-Allan
Har varit och badat en del under de varma dagarna. Lagt märke till att 80% av alla yngre kvinnor har string.
En annan grej jag lagt märke till är att många av de hör brudarna med lite mindre bikinitrosa exponerar en del av vulvan när de ligger och solar på rygg. De lite nyare bikinitrosorna verkar inte ha full täckning av kvinnans kön, i vart fall inte när de ligger på rygg och de undre regionerna blir mer exponerade.

Hur ser ni kvinnor på detta? Är ni medvetna om det?
Eller ser ni det som att det inte är ert kön man ser? Det finns ju såna där micro bikini som verkligen bara täcker det viktigaste. Typ fittskåran och det innanför, samtidigt som stora delar av venusberget syns.

Nu har jag förvisso inte sett någon med micro bikini, men mer det förstnämnda. Tightare bikinitrosa med string som exponerar de yttre delarna av de yttre blygdläpparna

Man får ha i åtanke att fittan svullnar lite när den exponeras mot sol och värme.. Därav ser man de yttre blygdläpparna då de flesta tjejer blir sexuellt upphetsade.
Citera
2025-07-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokkashugi
Stoppa pressarna! Om man glor på en kvinnas bikinibyxa kan man se konturerna av hennes kropp!
Vi lever 2025, det här är först och främst spektakulärt i muslimska länder. Modet växlar fram och tillbaka, om något år eller två har tjejerna bermudashorts på sig, då kan ni sitta där och tänka på att ni förfasats över små bikiniunderdelar.
Sverige är ett muslimskt land 2025
Citera
2025-07-29, 21:26
Medlem
Jag hoppas på att det blir mode bland tjejerna att ha en snygg analplugg på plats under stringen när dom är på stranden och solar sig.
Citera
2025-07-29, 23:51
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
De vårdsökande ljuger. De har använt blekningsmedel mellan skinkorna för att bleka den mörkare huden där som vissa har. Det är väl arabhonor som vill se mer västerländska ut för sina analpenetrerande arabhanar. Evetuellt har de tvingats tvätta anus med blekningsmedel av sin hallick för att ta bort syfilis och annat, vilket inte fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in