Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-28, 16:21
Medlem
Men vill ni titta på fittor så titta på porr, då slipper ni flukta och få människor känna sig obekväma.
Citera
2025-07-28, 16:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Samma slemhög tvingar dem att köpa plaggen också?
Ditt användarnamn är orsaken till att de här kvinnorna klär sig så. Snart kommer de väl att vara helt nakna.
Citera
2025-07-28, 17:05
Medlem
cutepsychos avatar
De har kollat för mycket på influensers som postar snygga bilder på stranden med små bikinis på. De har hängt på trenden bara. De vet inte hur det ser ut i verkligheten. Jag lovar att om du säger ”dina blygdläppar sticker ut” så sticker hon hem och kommer tillbaka med en större bikini nästa dag.
Citera
2025-07-28, 17:36
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Ditt användarnamn är orsaken till att de här kvinnorna klär sig så. Snart kommer de väl att vara helt nakna.

Mitt användarnamn handlar inte om kön. Finns gott om manliga uppmärksamhetshoror.
Citera
2025-07-28, 17:36
Medlem
Stark-Senaps avatar
Tycker det låter trevligt. Även om jag inte skulle ta med stjärnkikare till stranden såsom TS verkar göra.
Citera
2025-07-28, 17:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Mitt användarnamn handlar inte om kön. Finns gott om manliga uppmärksamhetshoror.
Men nu är det ju inte män vi diskuterar, eller hur?
Citera
2025-07-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Många kvinner undviker stränderna för att slippa oönskade blickar.
Man kan ju anta att det sitter just en slemhög och designar trosorna för sin egen njutning, och som har noll intresse och insyn i kvinnans anatomi.

Sen så springer kvinnorna och köper dessa hemska trosor designade av en "slemhög" för de är tvingade till det av någon anledning förmodligen eftersom det finns inga normal trosor att köpa.
Senast redigerad av larsjohansson 2025-07-28 kl. 17:54.
Citera
2025-07-28, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Men nu är det ju inte män vi diskuterar, eller hur?

Uttrycker sig kanske lite olika. Vissa tjejer visar hud. Vissa män gör en miljard facebookinlägg, twitter etc där de försöker bygga en persona från skit.
Citera
2025-07-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profeten-Allan
Har varit och badat en del under de varma dagarna. Lagt märke till att 80% av alla yngre kvinnor har string.
En annan grej jag lagt märke till är att många av de hör brudarna med lite mindre bikinitrosa exponerar en del av vulvan när de ligger och solar på rygg. De lite nyare bikinitrosorna verkar inte ha full täckning av kvinnans kön, i vart fall inte när de ligger på rygg och de undre regionerna blir mer exponerade.

Hur ser ni kvinnor på detta? Är ni medvetna om det?
Eller ser ni det som att det inte är ert kön man ser? Det finns ju såna där micro bikini som verkligen bara täcker det viktigaste. Typ fittskåran och det innanför, samtidigt som stora delar av venusberget syns.

Nu har jag förvisso inte sett någon med micro bikini, men mer det förstnämnda. Tightare bikinitrosa med string som exponerar de yttre delarna av de yttre blygdläpparna
Efter att du tagit ett dopp i vattnet så limmar sig shortsen på ballen. Hur ser du på detta? Är du medveten om det? Eller ser du det som att det att det inte är din kuk man ser?

För i helvete.. sluta torr runka åt tonåringar på stranden och sköt dig själv.
Citera
2025-07-28, 18:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlykuma
Efter att du tagit ett dopp i vattnet så limmar sig shortsen på ballen. Hur ser du på detta? Är du medveten om det? Eller ser du det som att det att det inte är din kuk man ser?

För i helvete.. sluta torr runka åt tonåringar på stranden och sköt dig själv.

Varför skulle det vara tonåringar som ts menar?
Själv tänkte jag att det handlade om vuxna kvinnor.
Men helt seriöst. Det är knappast män som sexualiserar kvinnor som har minimalt med tyg.
Det är som att jag skulle sätta på mig en stringtrosa och sedan säga att kvinnorna sexualiserar mig.
Någon måtta får det väl vara på sexismen och feministnarrativet.
Ingen tvingar någon att klä sig i sådär lite tyg. Själv anser jag att människor får ha precis så mycket eller lite kläder på sig de vill, men det är något rent verklighetsfrånvänt att påstå att det är männens fel när vuxna kvinnor har microbikini på stranden.

Men visst. Imorgon sätter jag en ballong längst ut på snasen och inget mer och sedan beger jag mig till stranden för att bli sexualiserad av alla snuskhumrar till tanter.
Citera
2025-07-28, 19:03
Medlem
Hur kan man tramsa om detta 2025, 1980 badade de flesta kvinnor utan överdel å aldrig att nån sa något om det.
Citera
2025-07-28, 19:05
Medlem
Snipp slip?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här