2025-07-30, 20:04
Medlem
Någon som vet om han har en släkting som är mer välkänd i de kriminella kretsarna/media
Citera
2025-07-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.angel073
Springis som figurerar i utredningen på mordet på Hosem i orminge för några år sedan. Läs FUP eller dom. Alltså en inte okänd för polisen!!
Har du någon länk till mer information? Eller kanske vill du förklara mer.
Citera
2025-07-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndresIniesta8
Har du någon länk till mer information? Eller kanske vill du förklara mer.
Inte mer än att jag vet att han förekommer/förekommit i föräldrarnas snack i Saltsjö-Boo/Nacka.
Citera
2025-07-30, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Finns det tråd här om det?
Han finns omnämnd i domen på mordet, knivskuren. Länge sen jag läste FUP nu så kommer inte riktigt ihåg.
Citera
2025-07-31, 01:19
Medlem
Någon som har bild på denna Pavel?
Citera
2025-07-31, 10:12
Medlem
D@niel P@vel G@rbe@ registrerades som avliden 2025-07-27.
Ratsit.
Citera
2025-08-01, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.angel073
Springis som figurerar i utredningen på mordet på Hosem i Orminge för några år sedan. Läs FUP eller dom. Alltså en inte okänd för polisen!!
Jo. Hört att BO ska ha varit aktiv i Orminge under många år och har en bror som ska ha varit något pinhål högre upp i knarkhierarkin som sitter. Ev afghaner. Brodern ska ev ha varit kingpin i lilla Orminge, vad det nu innebär. Förhöjd polisiär närvaro i orten sedan ett par veckor, dvs redan innan dödsskjutningen, med bl a mobila poliskameravagn(ar). Gissningsvis maktvakum med potentiell påföljande oro på marknaden.
Citera
2025-08-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Jo. Hört att BO ska ha varit aktiv i Orminge under många år och har en bror som ska ha varit något pinhål högre upp i knarkhierarkin som sitter. Ev afghaner. Brodern ska ev ha varit kingpin i lilla Orminge, vad det nu innebär. Förhöjd polisiär närvaro i orten sedan ett par veckor, dvs redan innan dödsskjutningen, med bl a mobila poliskameravagn(ar). Gissningsvis maktvakum med potentiell påföljande oro på marknaden.

Tror du kan ha blandat ihop det lite, P är inte afghan, men han umgicks med 2 afghanska bröder, den ena sitter massa år för inblamdning i mordet.den andra är ute nu tror jag kanske.

Asså mordet som var för några år seb i ormingw
Senast redigerad av Nunnagumma 2025-08-01 kl. 22:31. Anledning: Kan tolkas fel
Citera
2025-08-01, 23:22
En till Åkermyntan rappare vid namn Ragnatela som jag får känslan av att han hånar offret och offrets gäng (raderna mot slutet).

Publicerad snutt av en osläppt låt idag: https://streamable.com/laph3j
Citera
2025-08-02, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalf142
En till Åkermyntan rappare vid namn Ragnatela som jag får känslan av att han hånar offret och offrets gäng (raderna mot slutet).

Publicerad snutt av en osläppt låt idag: https://streamable.com/laph3j

Vad får dig att tro att det handlar omdet hära mordet?
Citera
2025-08-02, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Nunnagumma
Vad får dig att tro att det handlar omdet hära mordet?
1. Troligtvis är det Jakobsberg som ligger bakom pga hämnd. Men kan också vara Åkermyntan som hjälpt till.
2. Åkermyntan är nära allierade med dom. Bsixty har till och med spelat in musikvideo och flexat med vapen i Jakobsberg.
3. Samma natt efter skjutningen lade Bsixty upp en story där han låg i sängen och gjorde en pistolgest.
4. Jag antar att det är en ny låt Ragnatela teasar. Så förmodligen efter mordet. Annars vad jag vet har det inte hänt så mycket mellan Åkermyntan/Jakobsberg och andra nyligen.
5. Ragnatela brukar inte heller dissa på det sättet i resten av hans musik. Så det var väldigt spontant.
Senast redigerad av Gandalf142 2025-08-02 kl. 00:39.
Citera
2025-08-02, 11:53
Medlem
Är inte Åkermyntan/Jakosberg allierade med Fox?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in