• 2
  • 3
2025-07-28, 17:42
Medlem
Economicuss avatar
Hitta små vita kryp eller va fan de är på mina kläder och i min säng m.m i princip överallt.

Va fan är de? De är jävligt små vita saker som typ liknar mikroskopiska riskorn. Och sen så finns det också svarta små prick överallt vart än de vita befinner sig.

Dessutom när jag liksom kliar min arm eller bröst så kan jag oftast hitta dem i min hand efteråt.

Har duschat flertal gånger. Men de är fortfarande där.
Citera
2025-07-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Economicus
Hitta små vita kryp eller va fan de är på mina kläder och i min säng m.m i princip överallt.

Va fan är de? De är jävligt små vita saker som typ liknar mikroskopiska riskorn. Och sen så finns det också svarta små prick överallt vart än de vita befinner sig.

Dessutom när jag liksom kliar min arm eller bröst så kan jag oftast hitta dem i min hand efteråt.

Har duschat flertal gånger. Men de är fortfarande där.

Vill inte skrämma dig nu men det ser ut som (och låter som på sakerna du hittar i omgivningen) morgellons.

Börja inte googla i ren panik bara. Det finns sätt att hantera sjukdomen. Rätt kost är steg 1.
Citera
2025-07-31, 22:55
Medlem
Economicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traningsnarkomanen
Vill inte skrämma dig nu men det ser ut som (och låter som på sakerna du hittar i omgivningen) morgellons.

Börja inte googla i ren panik bara. Det finns sätt att hantera sjukdomen. Rätt kost är steg 1.

Utslagen är håller på gå bort. Var hos läkaren och de sa de någon insektsbett. Jag är orolig att de ska va borrelia eller något sånt. Häromdagen hade jag ont i mina leder och mina armbågar som om jag träna hårt. Har även upplevt lite som om hjärnan håller på slockna när man går men det kanske har att göra med att jag inte har sovit så bra och stressat runt dessa dagar med ärende och sånt.

Men i alla fall ja ska kanske testa mig för borrelia ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in