2025-07-27, 20:04
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Jag kommer inte att göra det, jag kommer dels att bygga en hemlig fälla (avslöjar inte här hur den är konstruerad) men jag kommer även att sitta i fönstret och vänta.

Samma sekund som dom öppnar luckan så SMÄLLER det, alltså det blir bara UFO-köttfärs kvar av svinen.

Nästa fråga. Hur tjänar man enklast pengar på detta?? Skulle man vilja betala inträde för att gå in i skeppet, eller skulle man tillfångata en eller två och sedan ta inträde som på en djurpark??

Dom är långa men garanterat svaga. Deras armar är som tunna jävla tomtebloss, man bryter LÄTT ned en på marken, sparkar in ansiktet på den som i american history X sen hoppa tre-fyra gånger på skallen så är det över för horungarna

Nasa har ju satt dem i arbete med att fejka månlandingar och sånt på Area 51.
Citera
2025-07-28, 19:13
Medlem
Jag ska hålla utkik, tack !

Jag kommer nog att vädja om att bli skonad.
Senast redigerad av forumuser 2025-07-28 kl. 19:16.
Citera
2025-07-28, 19:16
Medlem
Patrik2108s avatar
Vem, vad, hur ser de ut? Har de förannonserat nåt?
Citera
2025-07-31, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
En jäkligt märklig tråd den här. Roligt om det är trolltråd liksom, men om den är på riktigt, undrar jag verkligen om det fortfarande kan finnas folk som tror att Sveriges förfall beror på invandring och inte på den inhemska produktionen av dumhet på intergalaktisk nivå.
Bästa tråden jag läst på jävligt länge, TS är min nya idol, fan så många garv jag fått här
Citera
2025-09-30, 18:23
Medlem
Dom kanske redan är här.. i alla fall några av dom. Detta 911 call är otäckt att lyssna på. Vad fan är detta lixom?

ITS NOT HUMAN" The Scariest 911 CALL You'll Ever Hear - Plus The Interview https://www.youtube.com/watch?v=aCmj3MQNXaU
Citera
2025-09-30, 18:32
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Jag har ingen jaktlicens utan måste fixa det snabbt, jag gissar att hagelgevär är det bästa mot dessa äckliga fula långa jävla horungarna???
Så extremt svenskt. Utomjordingarna landar och börjar skicka facehuggers på allmänheten. Svenne Svensk känner att han borde kunna försvara sig och och anmäler till behörig myndighet att han ämnar ta vapenlicens.

Det är svårt att känna något annat än förakt för den svenska mentaliteten. Svensken är livsoduglig. Därför hade jag sidat med utomjordingarna.
Citera
2025-10-08, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Så extremt svenskt. Utomjordingarna landar och börjar skicka facehuggers på allmänheten. Svenne Svensk känner att han borde kunna försvara sig och och anmäler till behörig myndighet att han ämnar ta vapenlicens.

Det är svårt att känna något annat än förakt för den svenska mentaliteten. Svensken är livsoduglig. Därför hade jag sidat med utomjordingarna.
Haha även aliens skulle nog respektera en galning som sköt mot dom.
Citera
2025-12-25, 13:41
Medlem
Blev de så rädda för svaren i tråden?
Citera
2025-12-25, 15:15
Avstängd
Citat:
Edit: alltså jag TÅL verkligen inte dom här utomjordingarna, jag blir helt jävla tokig nu när det är officiellt
Hur kan du veta det? Hur många har du träffat?
Citera
2026-01-05, 22:02
Medlem
Radikalexorcists avatar
Citat:
https://nypost.com/2025/07/25/science/possibly-hostile-alien-threat-detected-in-unknown-interstellar-object-study/

Jag vet att det redan finns en tråd, min fråga rör inte själva UFOt, utan vad DU kommer att göra när dessa jävla as landar????

När dom landar på DIN gräsmatta och går ut ur sitt vidriga jävla skepp, vad gör DU då???

Själv kommer jag att gå till 100% våldsamt och aggressivt angrepp, jag kommer att fullkomligen mata skeppet med vad jag nu än kommit över.

Jag har ingen jaktlicens utan måste fixa det snabbt, jag gissar att hagelgevär är det bästa mot dessa äckliga fula långa jävla horungarna???

Edit: alltså jag TÅL verkligen inte dom här utomjordingarna, jag blir helt jävla tokig nu när det är officiellt

Jag hann aldrig se dom, så jag antar att du lyckades skrämma iväg dom!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in