Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-07-26, 21:42
Medlem
https://nypost.com/2025/07/25/scienc...-object-study/

Jag vet att det redan finns en tråd, min fråga rör inte själva UFOt, utan vad DU kommer att göra när dessa jävla as landar????

När dom landar på DIN gräsmatta och går ut ur sitt vidriga jävla skepp, vad gör DU då???

Själv kommer jag att gå till 100% våldsamt och aggressivt angrepp, jag kommer att fullkomligen mata skeppet med vad jag nu än kommit över.

Jag har ingen jaktlicens utan måste fixa det snabbt, jag gissar att hagelgevär är det bästa mot dessa äckliga fula långa jävla horungarna???

Edit: alltså jag TÅL verkligen inte dom här utomjordingarna, jag blir helt jävla tokig nu när det är officiellt
Citera
2025-07-26, 21:57
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag tar deras parti och invaderar din gräsmatta.
Citera
2025-07-26, 22:05
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager

Jag vet att det redan finns en tråd, min fråga rör inte själva UFOt, utan vad DU kommer att göra när dessa jävla as landar????

När dom landar på DIN gräsmatta och går ut ur sitt vidriga jävla skepp, vad gör DU då???

Själv kommer jag att gå till 100% våldsamt och aggressivt angrepp, jag kommer att fullkomligen mata skeppet med vad jag nu än kommit över.

Jag har ingen jaktlicens utan måste fixa det snabbt, jag gissar att hagelgevär är det bästa mot dessa äckliga fula långa jävla horungarna???

Edit: alltså jag TÅL verkligen inte dom här utomjordingarna, jag blir helt jävla tokig nu när det är officiellt
Bjuder på Whisky såklart!
Citera
2025-07-26, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Jag tar deras parti och invaderar din gräsmatta.

Men VARFÖR?? Det är fan inte jag som gör intrång på din gräsmatta. Hur ska du ens kunna göra det?? Dom är ute efter dig och mig, om du närmar dig vänligt så kommer dom att göra slarvsylta med dig, det är äta eller ätas i det här läget
Citera
2025-07-26, 22:06
Medlem
Citat:

Bjuder på kaffe så klart!
Citera
2025-07-26, 22:18
Citat:
långa jävla horungarna???

Hur långa är dom där drasuterna egentligen?
Citera
2025-07-26, 22:18
Medlem
Vulcan lösöron på och göra Vulcan salute och säga "Live long and prosper"...
Citera
2025-07-26, 22:22
Medlem
Då jävlar blir det semester för mig. Jag har massor med tid jag kan ta ut så blir en lång semester när mitt uppdrag här är klart.
Efter det så åker jag till nästa planet för ett nytt uppdrag.
Citera
2025-07-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Hur långa är dom där drasuterna egentligen?

Räkna med 3-4 meter minst på dom värsta.
Långa smala som as och dom luktar KUK också, typ svavel och surt
Citera
2025-07-26, 22:32
Medlem
kalkryggars avatar
Jag gömmer mig och när de är ute och härjar så smyger jag mig ombord på deras rymdskepp så jag åker med till moderskeppet.

När jag är däruppe så smyger jag i ventilationssystemen och i nattens mörker tills jag har kommit på hur jag ska ta över skeppet. När jag har gjort det så förslavar jag dem och knullar med deras vackraste kvinnor och drar vidare i rymden.
Citera
2025-07-26, 22:35
Medlem
Citat:
Räkna med 3-4 meter minst på dom värsta.
Långa smala som as och dom luktar KUK också, typ svavel och surt
Tvätta din lilleman oftare så luktar den inte. När blev du utskriven från psyk föresten? Var så lugnt och skönt utan dina lögner.
Citera
2025-07-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag gömmer mig och när de är ute och härjar så smyger jag mig ombord på deras rymdskepp så jag åker med till moderskeppet.

När jag är däruppe så smyger jag i ventilationssystemen och i nattens mörker tills jag har kommit på hur jag ska ta över skeppet. När jag har gjort det så förslavar jag dem och knullar med deras vackraste kvinnor och drar vidare i rymden.

Tror inte att dom är vackra, dom ser ut som en påse skit faktiskt och luktar förjävligt också.

Grattis, du har stuckit dasen i ett tre meter långt kadaver, verkligen jättesmart
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in