2025-07-25, 15:36
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Det lanseras hela tiden nya band och projekt i musikvärlden. Det senaste jag fick nys om är detta projekt Of Wolf & Man som består av Snowy Shaw & Mattias Ström.

Snowy Shaw har haft mycket för sig. Han gillar väl att ha många bollar i luften. Flera kända band i hans CV.

Men vem Mattias Ström är... är en större fråga. Ingen jag känner till via namn eller bild.

Har ni andra någon koll på honom? Skriv gärna.

Står såhär: A duo consisting of two musician friends and solo artists who opted to try doing something together. What happens next remains to be seen.

Säger inte så mycket om hur det låter rent musikaliskt. Det får man lyssna sig till själv liksom.

En låt är ute hittills:
"The River Will Flow (Red Bloody Red)"

Huvudriffet är rätt bra. Men ska man kolla på videon får man inte vara allergisk mot halvnakna medelålders män som inte är helt fulltränade.

Of Wolf & Man kan jag tycka är ett ganska bra bandnamn ändå. Finns många sämre.

Vad ska vi tro om det här projektet egentligen? Något säger mig att det inte kommer bli en speciellt långlivade historia.
Senast redigerad av CtrlAltDelThis 2025-07-25 kl. 15:40.
Citera
2025-07-25, 16:19
Medlem
MaryGoores avatar
Till detta säger jag tack men nej tack.
Sen kan jag bara tänka på en post-notre dame intevju där herr Shaw svär på att aldrig mer bli medlem i något annat band än sitt eget haha.
Ett löfte han kanske borde hållit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in