2026-09-05, 09:24
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Jag vet inte vad du bor på för planet men där jag bor är det inga större problem med att hitta fitta av vilken sort det än må vara.
Jag skrev 11 iranskor inte 20.
Kanske din tanke om västerländska horor säger en del om din gångbarhet på marknaden, sådant brukar lysa igenom och därav inga napp.

Ta inte ut din frustration på oss andra, kolla i spegeln istället.

Amigo jag brukar kolla i spegeln. Men jag tror det har med energi och utstrålning att göra. Överlag tycker jag svenska tjejer är mycket svåra att få till.

Får jag fråga 11 iranskor bor du i göteborg eller stockholm?
för att i lilla bruksorten grums finns inte så många iranskor!
Citera
2026-09-05, 10:49
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Min tråd blev kort så ett svar till några inlägg upp, det där med att iranskor är penga och statuskåta samt inte har något samvete när det kommer till sex.
Detta är min bestämda uppfattning efter de upplevelser jag genomlidit och när man väl lärt sig det och spelar med i deras eviga teater där dom, deras intelligens, titel och deras oklanderliga leverne samt väldigt fina och exceptionellt framgångsrika familj och bekantskapskrets alltid står i centrum för deras konversation så faller dom ofta ganska enkelt när man stryker dom medhårs och låter dom tror att man beundrar dom sååå mycket.
Sen har dom sen där otroligt dumma saken som alla gör, när dom ljuger för dig om något som dom vill dölja eller som dom tror du trott på så kan dom inte låta bli att förr eller senare berätta för dig om något som väldigt mycket påminner om det du upplevt och hur sluga som var i den situationen, lite åt Trump hållet faktiskt.
Det händer att dom även berättar för dig om något som sen helt plötsligt är något som hon gör senare för att lura eller på annat sätt ge dig en falsk bild av något.

En sak jag aldrig kommer glömma är en av dom som försökte använda sig av sin intelligens, höll ihop med en iranska några sommarmånader ett år, detta var i Tyskland, och första gången vi skulle till beachen, vilket var det den stora och välbesökta nakenstranden så blev denna dygdiga, välartade och mycket principfasta nästan nunnelika varelse eld och lågor, aldrig sett någon som visat upp sig på det sättet, som om hon ville att alla män skulle se hennes livmodertapp.
Men det som hände var att när vi skulle lämna bilen så tog hon även min ryggsäck och sa något i still med att det räcker med att en bär, varför ska två ha händerna fulla.
Jag visste direkt vad hon va ute efter, hädanefter skulle hon ha mig som frivillig packåsna.
Givetvis förstod jag absolut inte vad hon menade utan sa bara att vilken bra idé, det har jag aldrig tänkt på och hon sken upp som solen.
Det blev ett antal turer till stranden den sommaren och varje gång inväntade jag att hon tog bägge packningarna.
Detta fortgick kanske 3 ggr sen var hon inte intresserad av att bära för oss bägge så jag kunde ha händerna fria och inte en gång gjorde jag ansats att hjälpa henne med väskan.
Det tog på henne vilket hon hade svårt dölja, antagligen tog hon ut det någon annanstans, kanske att jag inte fick komma i röven på henne någongång utan hon tvingade mig komma i hennes hals istället och jo detta skulle mycket väl vara ett verkligt scenario för deras värld ser absolut inte ut som våran.

Sen till citeringen.
Har aldrig, vad jag vet haft samkväm med en gul stjärna men jag har ett exempel på det där med deras lössläppthet.

En gång befann jag mig på en arbetsplats av lite speciell karaktär där det var väldigt nära mellan de icke utbildade och de med akademisk bakgrund, vi jobbade alltså ganska nära varandra.

En sommar dök det upp en sommarjobbare och en av de första sakerna hon sa till mig var att hon var jude, vet inte riktigt vad det hade för relevans i sambandet och gav inte heller någon speciell respons.
Hon hade verkligt stora bröst och hur det kom sig vet jag inte men helt plötsligt satte sig denna flicka i knät, när vi hade fikapaus, på en av de väldigt mycket äldre gubbarna som stod för arbetet på golvet så att säga, har bestämt för mig att han redan var pensionär men inte ville sluta jobba och när hon satt där så satt han och klämde på hennes tuttar och antingen reagerade hon inte alls eller så log/skrattade hon. Jag har än idag ingen aning om hur detta blev verklighet.
Detta var långt innan #metoo men det hade börjat dyka upp regler om hur man inte skulle agera på sin arbetsplats.

En annan av de anställda la såklart märke tills detta precis som alla andra så han hade helt sonika börjat prata med henne och frågat om han fick känna på brösten.
Hon flög iväg till vår personal ansvarig och vips fick denna person be om ursäkt och löneavdrag med om jag minns rätt.
Antar att samtyckeslagen inte fanns på plats än för han frågade ju bara precis som man skall göra idag??
Så jag sexuellt umgänge verkar inte vara något bekymmersamt för dem.

Nu när du jämför iranskor med etniska svenska tjejer finns det något skillnad eller något som sticker ut, fråga en etnisk svensk västeråsare som är oskuld och 25+?
Citera
2026-09-05, 12:11
Medlem
Citat:
Bra beskrivning av deras världsbild.

Men satt du och lyssnade på iranskor? Inte vanligt att vita förstår farsi.

De blandade svenska och farsi. När de hade lite innanför västen så glömde de ibland att byta till farsi vid känsliga ämnen. Jag tror att de såg status i att tala svenska.
Det här gänget var väldigt ytliga. Tänk silikon , fixa näsa och läpparna. Mer ytliga än andra iranskor jag träffat. Vissa av dem var på gränsen att bli bimbos
Citera
2026-09-05, 13:02
Medlem
Kan bekräfta att iranska tjejer är otroligt kåta
Citera
2026-09-06, 09:06
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Amigo jag brukar kolla i spegeln. Men jag tror det har med energi och utstrålning att göra. Överlag tycker jag svenska tjejer är mycket svåra att få till.

Får jag fråga 11 iranskor bor du i göteborg eller stockholm?
för att i lilla bruksorten grums finns inte så många iranskor!
Bor inte Götet eller S-holm, inte ens uppvuxen där.
Bor idag i Tyskland där jag gjort de flesta av mina iranska erfarenheter men några stycken har det blivit i Sverige också.
Som sagt, jag vet inte vad det är men dessa individer gör mig kåt som en mars katt.
Räcker att jag börjar prata med en av dom så får jag ribba, dom gör mig heltokig och jag faller pladask för dem på riktigt kan vara dom känner av att jag är helt besatt och tror att jag är det just för att hon är hon när det egentligen är gruppen som helhet. Dom älskar att framställa sig själv som Guds gåva till mannen och när jag går igång på alla cylindrar så tror jag att dom påverkas av det.
Sen efter en tömning släpper min besatthet och jag ser dom bara som ett objekt för mina lustar.
Antagligen hade jag kunnat belägra fler iranskor än jag gjort men jag är tämligen noga med utseende, ålder och fettinnehav.

Antagligen är det för att dom är just sådär låtsas fina i kanten och att dom tror att jag går på deras sätt att föra sig och hela tiden berättar hur bra, duktiga, välutbildad usw dom är. Jag ser igenom det men dom verkar inte förstå att jag gör det.
Fr början var det nog mest att jag ville knulla en muslim och det var enklare få tag i en iranska än en arab, vilket det också blivit några st av.
På det stora hela så ser jag ner på dem ganska rejält och just det där att jag behandlar dom ganska illa utan att dom egentligen förstår det och bara använder dem som en sexleksak vilket egentligen är det jag ser kvinnor/tjejer som, har en ganska dålig kvinnosyn har jag fått höra??
Var det Eddie Medusa som sjöng om Madrasser med hål i?
Senast redigerad av LKKINGEN 2026-09-06 kl. 09:48.
Citera
2026-09-06, 09:36
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Nu när du jämför iranskor med etniska svenska tjejer finns det något skillnad eller något som sticker ut, fråga en etnisk svensk västeråsare som är oskuld och 25+?
Dom är ett helt annat sorts djur.
Jag skulle aldrig rekommendera någon att ha med en iranska att göra förutom sex.
Antagligen passar dom bra ihop med iranska männen men...
Dom ljuger, är omoraliska samt ofelbara i sin egen värld.
Har ett sätt att föra sig som om man inte ser igenom det kan få en man att falla fullständigt bara för vakna upp en dag och inse att allt är ett spel och att man blivit fullständigt bedragen.

Dom vill alltid ha något ut av deras relationer, kan vara allt fr en stor kuk till att få åka omkring i din fina bil, så länge dom kan manipulera dig så är dom kvar, skulle du en dag inte få upp den eller byta till en mindre dyr bil är dom borta.
Jag har bägge😁

Dom är lite som amerikanskor på steroider. Det är bara yta yta yta.

Så skulle du träffa en iranska så vänd dig om och spring. Hon kan få dig att känna dig som en kung och för dig som inte fått ihop det med någon än så är jag helt säker på att hon skulle göra dig till en förälskad knähund på några dagar med sitt sätt att vara och sex.
Menar inget illa med detta, sex sätter igång hormonproduktionen det ihop med iranskors allmänna beteende kan förtrolla en man och skulle du som första sexupplevelse få knulla någon i halsen så skulle du tappa allt vad det gäller livet i övrigt så länge hon bjuder på denna akt för det är en akt som ger så himla mycket både fysiskt och mentalt, detta kan jag rekommendera.
Det finns svenska tjejer som är fantastiska på sex men är ens utgångspunkt att man vill träffa någon för något seriöst så tror jag inte man ska ha för stort fokus på sex för det måste bara bli slentrian i det med?
Sex för mig är bara ett sätt att få närhet inget annat så jag är ganska skadad och har ingen aning om hur det fungerar när man blir förälskad på riktigt även om jag kan bli upp över öronen insugen i känslan av förälskelse men skulle hon säga eller göra något jag inte gillar så går jag från rosa till svart på en sekund och det finns inget som kan vända på det och jag tappar allt positivt jag kände för denna person.

Svenska tjejer kan också vara väldigt ytliga men dom är inte i närheten av iranskor, inte samma liga överhuvudtaget.
En iranska är aldrig snäll, hon har planer, det finns svenska snälla tjejer som vet vad det betyder att tycka om.

En iranska som gängar sig med en svensk gör det för att du är svensk, punkt slut.

Jag är absolut ingen du ska fråga om relationsråd för jag är inte alls intresserad av det och har aldrig varit vilket kanske gör att jag har lite lättare genomskåda vagina bärare för det finns ingen kvinna som kan lura mig med sin kvinnliga list, jag är helt enkelt bara intresserad av det jag ser.
Jag är själv väldigt ytlig och känslomässigt.. ska vi säga otillgänglig vilket jag är väl medveten om.
Antagligen detta som gör att jag är så bra på att hitta andra som är lika ytliga?
Citera
2026-09-06, 09:44
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
De blandade svenska och farsi. När de hade lite innanför västen så glömde de ibland att byta till farsi vid känsliga ämnen. Jag tror att de såg status i att tala svenska.
Det här gänget var väldigt ytliga. Tänk silikon , fixa näsa och läpparna. Mer ytliga än andra iranskor jag träffat. Vissa av dem var på gränsen att bli bimbos
Tror dom är Bimbo med svart hår.
Aldrig sett en grupp av individer som plastikoperera sig så mycket som iranskor och det märkligaste av allt är att de flesta gör samma operationer på samma sätt dvs det finns en idealbild som alla vill försöka efterlikna.

Status att tala svenska, har aldrig tänkt på det men du kan nog ha rätt i det, status och yta är det viktigaste som finns för dom.

På tala om.. en iranska jag träffade, nog en av de tokigaste, påstod hon var oskuld och hade trillat över 30 strecket.
Jag fick knulla henne i hals och röv men fittan var nono för det skulle bara hennes framtida man få göra.
Så hon var på alla sätten duktig flicka och oskuld vilket duktiga flickor är. Det jävligaste var att jag faktiskt tror hon trodde på sin egen dygd just för att fittan var orörd om den nu var det?
Sen kan det såklart varit ett spel för att på något sätt få in mig i sin fälla så hon kunde gifta sig med en vit. Det enda man vet om iranskor är att allt som görs och sägs är en del av en plan.
Citera
2026-09-06, 11:06
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Tror dom är Bimbo med svart hår.
Aldrig sett en grupp av individer som plastikoperera sig så mycket som iranskor och det märkligaste av allt är att de flesta gör samma operationer på samma sätt dvs det finns en idealbild som alla vill försöka efterlikna.

Status att tala svenska, har aldrig tänkt på det men du kan nog ha rätt i det, status och yta är det viktigaste som finns för dom.

På tala om.. en iranska jag träffade, nog en av de tokigaste, påstod hon var oskuld och hade trillat över 30 strecket.
Jag fick knulla henne i hals och röv men fittan var nono för det skulle bara hennes framtida man få göra.
Så hon var på alla sätten duktig flicka och oskuld vilket duktiga flickor är. Det jävligaste var att jag faktiskt tror hon trodde på sin egen dygd just för att fittan var orörd om den nu var det?
Sen kan det såklart varit ett spel för att på något sätt få in mig i sin fälla så hon kunde gifta sig med en vit. Det enda man vet om iranskor är att allt som görs och sägs är en del av en plan.

Vilket idiot och imbecill till iranska! din dumma fan när någon knullar dig i röv eller halsen är du fan inte oskuld längre. Shit alltså det kanske därför man säger den sista idioten har du inte sett än!

Men annars 1000 tack att du delar med dig av ditt sexliv och synsätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in