Citat:
Ursprungligen postat av
swedenistani
Nu när du jämför iranskor med etniska svenska tjejer finns det något skillnad eller något som sticker ut, fråga en etnisk svensk västeråsare som är oskuld och 25+?
Dom är ett helt annat sorts djur.
Jag skulle aldrig rekommendera någon att ha med en iranska att göra förutom sex.
Antagligen passar dom bra ihop med iranska männen men...
Dom ljuger, är omoraliska samt ofelbara i sin egen värld.
Har ett sätt att föra sig som om man inte ser igenom det kan få en man att falla fullständigt bara för vakna upp en dag och inse att allt är ett spel och att man blivit fullständigt bedragen.
Dom vill alltid ha något ut av deras relationer, kan vara allt fr en stor kuk till att få åka omkring i din fina bil, så länge dom kan manipulera dig så är dom kvar, skulle du en dag inte få upp den eller byta till en mindre dyr bil är dom borta.
Jag har bägge😁
Dom är lite som amerikanskor på steroider. Det är bara yta yta yta.
Så skulle du träffa en iranska så vänd dig om och spring. Hon kan få dig att känna dig som en kung och för dig som inte fått ihop det med någon än så är jag helt säker på att hon skulle göra dig till en förälskad knähund på några dagar med sitt sätt att vara och sex.
Menar inget illa med detta, sex sätter igång hormonproduktionen det ihop med iranskors allmänna beteende kan förtrolla en man och skulle du som första sexupplevelse få knulla någon i halsen så skulle du tappa allt vad det gäller livet i övrigt så länge hon bjuder på denna akt för det är en akt som ger så himla mycket både fysiskt och mentalt, detta kan jag rekommendera.
Det finns svenska tjejer som är fantastiska på sex men är ens utgångspunkt att man vill träffa någon för något seriöst så tror jag inte man ska ha för stort fokus på sex för det måste bara bli slentrian i det med?
Sex för mig är bara ett sätt att få närhet inget annat så jag är ganska skadad och har ingen aning om hur det fungerar när man blir förälskad på riktigt även om jag kan bli upp över öronen insugen i känslan av förälskelse men skulle hon säga eller göra något jag inte gillar så går jag från rosa till svart på en sekund och det finns inget som kan vända på det och jag tappar allt positivt jag kände för denna person.
Svenska tjejer kan också vara väldigt ytliga men dom är inte i närheten av iranskor, inte samma liga överhuvudtaget.
En iranska är aldrig snäll, hon har planer, det finns svenska snälla tjejer som vet vad det betyder att tycka om.
En iranska som gängar sig med en svensk gör det för att du är svensk, punkt slut.
Jag är absolut ingen du ska fråga om relationsråd för jag är inte alls intresserad av det och har aldrig varit vilket kanske gör att jag har lite lättare genomskåda vagina bärare för det finns ingen kvinna som kan lura mig med sin kvinnliga list, jag är helt enkelt bara intresserad av det jag ser.
Jag är själv väldigt ytlig och känslomässigt.. ska vi säga otillgänglig vilket jag är väl medveten om.
Antagligen detta som gör att jag är så bra på att hitta andra som är lika ytliga?