2025-07-24, 09:42
Medlem
LKKINGENs avatar
Är svensk och skulle inte kunna ha något seriöst med en icke svensk men gärna nöjestömningar i icke vita.
Har träffat 11 olika iranskor direktimporterde, födda här, ålder mellan 17 -52. 3 med "huvudbond".
Hade samma erfarenhet med alla, ingen av dem hade kräkreflex och alla svalde.
Ligger på ca 22 cm i längd för info.

Någon som upplevt samma?
Är kräkreflexen bortavlad eller lär dom sig det av??
Seriös frågeställning för jag är väldigt konfunderad över detta.

Seriösa svar och svar baserat på erfarenhet/kunskap önskas.
Citera
2025-07-24, 14:25
Medlem
swedenistanis avatar
Vi dödliga etniska svenskar har fan problem att skaffa en enda västerländsk hora men så pratar ni om iranskor, vilket jävla planet bor ni på. Tror att ni mytar angående att ni har knullat 20 iranskor. Det är FAKE så det skriker om det.
Citera
2025-07-24, 16:18
Medlem
LKKINGENs avatar
Lite svar på frågor till mig.

Direktimoprterade har immigrerat hit.
Så vitt jag vet var ingen av de jag mött släkt eller hade några vänskapsband.

Att det blivit 11 är för att jag av någon anledning attraheras av dem.
Om det är de importerades otroligt förvrängda världsbild och självbild eller att dom ofta har så krumma och stabbiga ben vill jag låta vara osagt.

Har träffat dem i Sverige, Tyskland och USA så den geografisks spridningen är god.

Jag delade med mig av min erfarenhet för den har förbryllat mig.
Jag har bockat av många länder inklusive Grönland och aldrig hittat några iögonfallande likheter i de fall det blivit mer än en.

Jag är bara nyfiken på andras erfarenhet inom området men tydligt är att det inte finns så mycket.

Kan spä på med ytterliggare erfarenhet medan ni försöker minnas era iranskor.

Den absolut mjukaste, snällaste, älskvärda, mysigaste flicka/kvinna jag träffat var också den kvinna som haft de största inre blygdläpparna och klitoris jag någonsin stött på, enorma.
Jag har dock bara träffat en kolsvart, jättesöt tjej fr Haiti så vill inte dra några slutsatser.
Hade jag kunnat förmå mig att komma förbi färgspärren hade jag aldrig lämnat henne men..
Citera
2025-07-29, 10:43
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Vi dödliga etniska svenskar har fan problem att skaffa en enda västerländsk hora men så pratar ni om iranskor, vilket jävla planet bor ni på. Tror att ni mytar angående att ni har knullat 20 iranskor. Det är FAKE så det skriker om det.
Så jag löser problemet på detta sätt.
Du får gärna säga du, ni är lite förlegat men jag antar du använder det för att visa mig respekt.
Citera
2025-07-29, 23:39
Medlem
rikastistorstans avatar
Iranskor påminner väldigt mycket om judinnor. Extremt penga och statuskåta. Promiskuösa och kan ha casual sex utan att det påverkar självkänsla och mående samt så klart väldigt snuskiga och kåta. Min gissning är helt enkelt att det här är ett solklart fall av "övning ger färdighet". Om du vågar och behärskar finska rycket väl så kan jag rekommendera att prova en judinna. ALLT står på menyn under sexakten. Involvera inga som helst känslor i akten bara.
Citera
2025-07-30, 00:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Iranskor påminner väldigt mycket om judinnor. Extremt penga och statuskåta. Promiskuösa och kan ha casual sex utan att det påverkar självkänsla och mående samt så klart väldigt snuskiga och kåta. Min gissning är helt enkelt att det här är ett solklart fall av "övning ger färdighet". Om du vågar och behärskar finska rycket väl så kan jag rekommendera att prova en judinna. ALLT står på menyn under sexakten. Involvera inga som helst känslor i akten bara.

Har du personlig sexuell erfarenhet av iranska tjejer?
Citera
2025-07-30, 00:29
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Har du personlig sexuell erfarenhet av iranska tjejer?
Bara en. Har dock väldigt god kunskap om hur dom flesta etniciteter fungerar både i och utanför sänghalmen. Jag är något av en modern rasbiolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in