Vad hände med filmerna som hade vuxna, erfarna skådespelare? Utom hollywoods trams med brad pitt, matt damon och leonardo i varenda film. Eller så är det bara astråkiga "superhjältar" jag inte kunde skita mer i .
Jag kan se på fem minuter om en film är kass och stänger av.
Är det äldre personer är filmen oftast skit, för skådespelarna verkar va självlärda och bara läser replikerna från ett papper utan inlevelse. Oftast jämförbart med nån porrfilm där dom ska låtsas det är super mario eller star trek..
Vad hände med filmerna som hade vuxna, erfarna skådespelare? Utom hollywoods trams med brad pitt, matt damon och leonardo i varenda film. Eller så är det bara astråkiga "superhjältar" jag inte kunde skita mer i .
Jag kan se på fem minuter om en film är kass och stänger av.
Är det äldre personer är filmen oftast skit, för skådespelarna verkar va självlärda och bara läser replikerna från ett papper utan inlevelse. Oftast jämförbart med nån porrfilm där dom ska låtsas det är super mario eller star trek..
Varför startar du inte en streamingtjänst själv då du verkar ha koll?
En vild gissning.
Unga okända skådespelare är billigare än äldre erfarna och kända.
Streamingproduktioner är inte lika beroende av kända namn för att sälja som bioproduktioner skulle jag säga.
Vad har streamingtjänsterna med skådespelarnas ålder att göra?
Skådespelare finns i alla åldrar och många försöker sig på en karriär inom skådespeleri tidigt i livet. Äldre skådespelare kan vara både bra och dåliga, precis som yngre skådespelare.. vad är grejen?