• 1
  • 2
2025-07-24, 03:32
Medlem
Ganonitos avatar
Nu funkar det igen.
Citera
2025-07-24, 03:44
Medlem
Merwinnas avatar
Jag ser inga avatarer alls just nu. Det är bara symbolen för en avatar, och så står det typ "Kalles avatar".
Citera
2025-07-24, 03:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag ser inga avatarer alls just nu. Det är bara symbolen för en avatar, och så står det typ "Kalles avatar".

Det verkar vara lite random. Jag ser vissas avatarer (inkl min egen), men inte andras, som din t.ex.
Citera
2025-07-24, 04:07
Medlem
Hela flashback har varit upfuckat ikväll, menyerna kommer ibland i rad av blå text till vänster och inget händer när man trycker på dem, sedan funkar sidan en stund senare men bara vissa avatarer syns osv. Tar också en lång tid att ladda upp sidan överhuvudtaget om man använder chrome, brave funkar bättre men inte helt normalt.
Citera
2025-07-24, 07:15
Avstängd
Bidens avatar
Kör upp nånting i arslet
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Hela flashback har varit upfuckat ikväll, menyerna kommer ibland i rad av blå text till vänster och inget händer när man trycker på dem, sedan funkar sidan en stund senare men bara vissa avatarer syns osv. Tar också en lång tid att ladda upp sidan överhuvudtaget om man använder chrome, brave funkar bättre men inte helt normalt.
Flashback är lika snabbt som vanligt, men när en webbläsare läser in en webbsida så laddas data ner i en stream. Det du ser - att sidan "har lång tid att ladda", det är webbservern som har svårigheter att servera bl.a. avatarer och därför står webbläsaren och "laddar". Men egentligen har den alltså laddat klart, du ser det senaste som skrivits osv.
Citera
2025-07-24, 07:38
Medlem
Jordgubbes avatar
Inte okej, så kalla dem för avarter tills vidare.
Citera
2025-07-24, 10:40
Administrator
admins avatar
Vi är medvetna om problemet, och jag svarade just på en liknande fråga här.
Problemet beror på långsam internetförbindelse till ett av serverskåpen, och det arbetas just nu på att åtgärda problemet. Problemet ser inte ut att ligga hos Flashback, men är högprioriterat.

admin
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in