2025-07-23, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Hade mycket vänner förr! Men jag har flyttat runt mycket i olika länder. Bott i Spanien, och flyttat till en av dom större städerna Sverige har att erbjuda.

Tjejer har jag lärt känna massor av. Dock via Tinder! Men jag saknar det här man gjorde med killarna. Motorcykel, fallskärm, göra kill grejer!

Åldrarna är 25-30 och vart hittar jag dom?

Jag jobbar givetvis inte
Jag festar ej ( nykterist)
Bara där försvinner 2 bra alternativ
Kan inte söka upp killar på internet då blir det bara gay killar. Är 100% straight

Börja någon sport? Mjo men vilken? Möjligtvis någon MMA liknande! Jag är väldigt extrovert, gillar adrenalin, fart , känns som killar nu antingen vill supa, ta en kaffe , lösa korsord, spela paddel?

Vart är alla roliga galna? Vart hittar man dom?

Du kommer inte långt på att vara nykterist.
Citera
2025-07-23, 11:49
Medlem
halaltarzans avatar
Nå, har du någon kvinna eller inte, att du har ett gäng med tjejpolare är precis skitsamma. Och det jag vill komma fram till är att när man är runt typ 20 så umgås man med killpolarna och gökar sin flickvän när tillfälle ges, men när man är typ 30 - som du verkar vara - så avtar det mer och mer och du har även i din kvinna din bästa kompis. Vad säger vi om det?
Citera
2025-07-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Lill stumpan, du måste lära dig att förstå när folk lik som halv trollar här på Flash back.

Jag önskar att det vore ett troll. ....Men jag är för pessimistisk för att tro att så är fallet.
Den där språkmisshandeln är hans sätt att "skriva".
Citera
2025-07-23, 12:29
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nå, har du någon kvinna eller inte, att du har ett gäng med tjejpolare är precis skitsamma. Och det jag vill komma fram till är att när man är runt typ 20 så umgås man med killpolarna och gökar sin flickvän när tillfälle ges, men när man är typ 30 - som du verkar vara - så avtar det mer och mer och du har även i din kvinna din bästa kompis. Vad säger vi om det?

Jag har tjej ja, och barn
Citera
2025-07-23, 12:41
Avstängd
Citat:
Nej bor i Håkan Hellströms stad 😢😢
Är inte så insatt i honom. Är det Stockholm eller GBG?
Citera
2025-07-23, 12:45
Medlem
HBTKuks avatar
Lär dig spela skinnflöjt så kommer karlarna med smak för det goda.
Citera
2025-07-23, 12:46
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Hade mycket vänner förr! Men jag har flyttat runt mycket i olika länder. Bott i Spanien, och flyttat till en av dom större städerna Sverige har att erbjuda.

Tjejer har jag lärt känna massor av. Dock via Tinder! Men jag saknar det här man gjorde med killarna. Motorcykel, fallskärm, göra kill grejer!

Jag jobbar givetvis inte
Kan inte söka upp killar på internet då blir det bara gay killar. Är 100% straight

Börja någon sport? Mjo men vilken? Möjligtvis någon MMA liknande! Jag är väldigt extrovert, gillar adrenalin, fart , känns som killar nu antingen vill supa, ta en kaffe , lösa korsord, spela paddel?

Det fungerar på samma sätt. Öppna munnen och prata så ska du se.
Citera
2025-07-23, 13:39
Medlem
Citat:
Jag har tjej ja, och barn

Du har din 30års-kris. Nu börjar vuxenlivet för dig.

Vänner får man i stort sett genom tja jobb och gemensamma intressen. Har du inget jobb och inga riktiga intressen, någon riktig passion, har du ett problem. Som man.

Det är mycket svårare att hitta bra polare enn tjejer, faktiskt.

Det är konstiga grejer serru. Men lycka till.
Citera
2025-07-23, 16:22
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Är inte så insatt i honom. Är det Stockholm eller GBG?

Gbg
Citera
2025-07-23, 16:34
Avstängd
Citat:
Gbg
Aha. ja det är ju runt 30-35 mil från mig.

Är det svårt att hitta vänner där då? Kanske är bättre mer söderut eller norrut?

Kanske kan börja att bli vän med någon online, t.ex genom ett gemensamt onlinespel på dator eller konsol? Och att man senare träffas? Eller genom något forum för t.ex mc, andra fordon eller annat intresse du kanske har? Datorer och sådant? Om det inte lagts ner så är det ju både Elmia-utställningar och Vallåkraträffar för fordonsintresserade under sommaren. Sen tror jag att det fortfarande sker lite bilträffar här och var i Skåne, t.ex Löddeköpinge, kansek i Ystad. De hade någon stor träff där för många år sedan, varje fredag under sommaren. vet inte hur det ser ut runt GBG dock. I stockholm finns ju de där "Superretards" tror jag de kallar sig, de kör runt med supermotards och härjar runt.

På facebook finns det även grupper där folk letar efter andra att köra mc ihop med, ifall du har en mc.

Kommer inte på mer just nu men återkommer ifall jag kommer på mer.
Citera
2025-07-27, 00:33
Medlem
Citat:

Jag jobbar givetvis inte

Motorsport. Oslagbar kamratskap i depån. Lätt att lära känna folk och man delar intresse. För min del är det MC, men har förstått att det är liknande inom stödhjulsracing.
Citera
2025-07-27, 16:57
Medlem
halaltarzans avatar
(FB) Tjejer - Har ni fantiserat om svarta kukar eller tittat på den typen av porr i smyg?

Om jag inte missförstår så jämför du alltså svarta med djur? Och om det är så har vi absolut något du kan ha och bygga vänskap och polare med, håll bara en låg profil innan du känt av läget och liksom är hundra på var person står.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in