2025-07-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag är bisexuell. Och hade i min ungdom en pojkvän. Som sedan dumpade mig och blev ihop med en annan, som han sedan också dumpade då han ville försonas med mig igen.

Han kom hem till mig och överrumplar mig totalt med att börjar hångla intensivt med min kropp samtidigt som han lägger sig på mig och håller fast mig, så jag blir stel av obehag. Jag var varken beredd eller särskilt sugen på det han gjorde med tanke på att han dumpat mig osv. Så kläcker han ur sig "se nu hur mycket jag vill ha dig!".

Kanske fin kommentar i annat sammanhang, men som nyligen dumpad och sårad av honom och helt ovillig till sexuell interaktion med honom, kändes situationen mest hotfull. Tack och lov gick han inte längre, för då hade jag varit tvungen att misshandla honom grovt, till medvetslöshet.

En polare till mig har berättat en riktig sunkig sak. Hennes ex och hon hade sex. Efteråt sa han " jag ville bara se om jag kunde ha sex med någon jag äcklas av. Och det kunde jag". Störd kommentar från en uppenbart störd människa. Vem vill ens prova att ha sex med någon man äcklas av? Och vem vill ens säga det sedan? Vem vill på detta vis erkänna hur störd man är? Som sagt: störd person.
Jag bedömer det sistnämnda som hämndsex med syfte att förnedra henne
Citera
2025-07-22, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Märkligt att de överhuvudtaget vill följa med en hem om de inte vill knulla. Man är ju inte ett gratis hotell. Hade själv ett märkligt sådant som tjatade om att få följa med mig från en fest. Hon hade väl varit intresserad av mig men sen mer av en kompis. När jag skulle gå ville hon plötsligt följa med mig. Hon bodde själv några, 2-3, mil bort.

Hon pendlade sen mellan min säng och att hon inte ville ligga. Tröttnade på henne och somnade då hon gått ut ur sovrummet. Vaknade senare och då låg hon naken i sängen och vi höll på. Uppenbart hade hon klätt av sig själv helt och krupit ner. Förmodligen hade hon även börjat hångla med mig efter att blivit kåt i sin ensamhet i soffan. När det gått för henne ville hon plötsligt inte vara med igen. Då blev jag lack på henne och gav henne några väl valda kommentarer om att hon var ego. Låg ju där med ett kraftigt stånd.

Hon blev sur och gick iväg igen. På morgonen lånade hon telefonen (det var innan mobil) och ringde sin pojkvän. Jag hörde hela hennes samtal. Hon sa till honom att hon sovit över hos en tjejkompis och bad honom hämta henne. Killen kom och stannade på vägen under min balkong. Kunde inte låta bli att gå ut på balkongen och vinka av henne med ett högt; Hejdå och tack för i natt! Killen stod då utanför bilen och kramade sin tjej. Hur killen tog det vet jag inte eller om hon lyckades ljuga bort även det.
Har man en flickvän som dricker ute så har man en slyna. Människor i relationer ska inte dricka.

Nice ändå. 10/10 avslut
Citera
2025-07-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
Jag bedömer det sistnämnda som hämndsex med syfte att förnedra henne

Det var han som hade dumpat henne, så han hade inget att hämnas för. Hon var fortfarande kär i honom. Så han var väl snarare en störd sadist.
Citera
2025-07-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Jag har försökt hålla mig ifrån hemsläp och ONS eftersom det inte är de bästa kvinnorna som låter sig betäckas av randoms i fyllan och villan. Däremot har man råkat ut för liknande saker med nya flickvänner. Samma jävla tjat om att "det var de där ögonen våldtäktsmannen tittade på mig med". Det blev en kort relation. En annan tjej i en ny relation slickades till en rejäl orgasm och fick sedan för sig att shit-testa mig genom att knipa ihop benen och säga "ikväll blir det inte mer och om du älskar mig så respekterar du det". Det gjorde jag inte. Jag reste mig upp och gick och deletade hennes telefonnummer på vägen hem. Jag orkar inte med maktlekar och dumheter. Hon ringde sedan som en galning men jag ghostade henne.

Lite sånt skit har det varit genom åren. Det finns så mycket psykiskt sjuka kvinnor att man förvånas. Hade man kunnat köpa en självgående sexdocka med en AI i skallen så hade jag föredragit det som flickvän framför en riktig kvinna, ärligt talat.
Legend. När en man behöver doppa så behöver han doppa
Citera
2025-07-22, 17:21
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Samma jävla tjat om att "det var de där ögonen våldtäktsmannen tittade på mig med". Det blev en kort relation.

Psyksjuka tjejer pratar alltid om dessa "blickar", som det blivit utsatta för.
Det värsta är att polisen köper sån skit.
Citera
2025-07-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Psyksjuka tjejer pratar alltid om dessa "blickar", som det blivit utsatta för.
Det värsta är att polisen köper sån skit.

Tja, en sexualsadist som våldtar sitt offer, kommer givetvis ha en viss obehaglig blick. En blandning av kåthet och hat och makt. Det är väl inte så svårt att tänka sig in i?

Lite som när en mobbare hånler och har en hånleende blick.

Eller blicken hos någon som vet att skottet är dödande. Och att den snart kommer dö.

Folk har olika blickar i olika situationer. Och givetvis kommer ett våldtäktsoffer minnas förövarens blick vid övergreppet.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-07-22 kl. 17:51.
Citera
2025-07-22, 18:16
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Tja, en sexualsadist som våldtar sitt offer, kommer givetvis ha en viss obehaglig blick. En blandning av kåthet och hat och makt. Det är väl inte så svårt att tänka sig in i?

Lite som när en mobbare hånler och har en hånleende blick.

Eller blicken hos någon som vet att skottet är dödande. Och att den snart kommer dö.

Folk har olika blickar i olika situationer. Och givetvis kommer ett våldtäktsoffer minnas förövarens blick vid övergreppet.
Ja de ser ut på samma vis som många män gör bara av att möta en kvinna och då framförallt om det är en tonåring eller ung kvinna, eller som medelålders överviktiga kvinnor i maktposition när de ser en annan kvinnas lidande.

Lite som katten som svalt råttan. Något kallt, kalkylerande och återhållen njutning med ursprung i hat.

Det konstiga är att "blicken" börjar någonstans i lägre skolåldern och blir alltmer sällsynt ju äldre man blir. Som 8 åring såg jag den bra mycket oftare än nu när jag närmar mig mitten av mina fyrtio.

Det är väldigt konstigt faktiskt. Rekommenderar att alla och då främst yngre människor är på sin vakt när de möter människor som är i maktposition eller av ddt motsatta könet eller om de går in i ett rum där bekanta, vänner eller närstående till någon de känner har något av självgodhet blandat i tillbakahållet förakt.

De männen/killarna kan våldta och de kvinnorna/tjejerna, kan utsätta sexuellt genom att ingå relationer som är särskilt förnedrande såsom att vara med bästa vännens partner, eller en anhörigs osv.

Utöver att det är en bra markör på att de människorna faktiskt har dåliga kvaliteter. Det krövs något för att se nedlåtande ut eller njutningsfullt överlägsen, andra människor. Något ifrån själen i dem.

Sedan så kan alla människor "spela" genom att dra på sig dålig min men att automatiskt göra det... låt mig säga som så att en person som möter en människa i utsatthet eller utsatt position och som automatiskt får något dåligt i ögonen, får det för att de inte hann spela empatiska. Det automatiska kommer alltid före det som kräver att hjärnansfrämre delar aktiveras såsom vid spelad medkänsla. Om någon börjar le elakt när du gråter, är det inte som någon som blir nervös utan är att de inte hann fejka något annat eller inte ser dig som värd att spela inför.

Det är också sätt att se människor för vad de är. Hur reagerar de instinktivt när du mår dåligt eller är i fara eller i särskild utsatt position? Psykopaten eller narcissisten kommer inte att se snäll ut. För de njuter av de egna känslorna av tillfredsställelse över din situation.
Citera
2025-07-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Ja de ser ut på samma vis som många män gör bara av att möta en kvinna och då framförallt om det är en tonåring eller ung kvinna, eller som medelålders överviktiga kvinnor i maktposition när de ser en annan kvinnas lidande.

Lite som katten som svalt råttan. Något kallt, kalkylerande och återhållen njutning med ursprung i hat.

Det konstiga är att "blicken" börjar någonstans i lägre skolåldern och blir alltmer sällsynt ju äldre man blir. Som 8 åring såg jag den bra mycket oftare än nu när jag närmar mig mitten av mina fyrtio.

Det är väldigt konstigt faktiskt. Rekommenderar att alla och då främst yngre människor är på sin vakt när de möter människor som är i maktposition eller av ddt motsatta könet eller om de går in i ett rum där bekanta, vänner eller närstående till någon de känner har något av självgodhet blandat i tillbakahållet förakt.

De männen/killarna kan våldta och de kvinnorna/tjejerna, kan utsätta sexuellt genom att ingå relationer som är särskilt förnedrande såsom att vara med bästa vännens partner, eller en anhörigs osv.

Utöver att det är en bra markör på att de människorna faktiskt har dåliga kvaliteter. Det krövs något för att se nedlåtande ut eller njutningsfullt överlägsen, andra människor. Något ifrån själen i dem.

Sedan så kan alla människor "spela" genom att dra på sig dålig min men att automatiskt göra det... låt mig säga som så att en person som möter en människa i utsatthet eller utsatt position och som automatiskt får något dåligt i ögonen, får det för att de inte hann spela empatiska. Det automatiska kommer alltid före det som kräver att hjärnansfrämre delar aktiveras såsom vid spelad medkänsla. Om någon börjar le elakt när du gråter, är det inte som någon som blir nervös utan är att de inte hann fejka något annat eller inte ser dig som värd att spela inför.

Det är också sätt att se människor för vad de är. Hur reagerar de instinktivt när du mår dåligt eller är i fara eller i särskild utsatt position? Psykopaten eller narcissisten kommer inte att se snäll ut. För de njuter av de egna känslorna av tillfredsställelse över din situation.

Mycket intressant analys och kloka råd.
Citera
2025-07-22, 18:24
Medlem
Jag berömde en kille för att han var bra på att kyssas, varpå han med avsmak svarade "Du menar när du "schlabbade" på mig?".
Citera
2025-07-22, 18:36
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Det är inte en särskild sorts blick, utan en särskild sorts situation.
Det är i kiosklitteratur som blickar har en särskild karaktär och innebörd.
Citera
2025-07-22, 18:37
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag berömde en kille för att han var bra på att kyssas, varpå han med avsmak svarade "Du menar när du "schlabbade" på mig?".

Åh! Det för tankarna till det ultra-sexiga uttrycker "släta av". "Han slätade av mig". Sexigt, eller hur?
Citera
2025-07-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är inte en särskild sorts blick, utan en särskild sorts situation.
Det är i kiosklitteratur som blickar har en särskild karaktär och innebörd.

Litteraturen lånar från verkligheten. Inte tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in