2025-07-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najah-al-shammari
Sydsvenskan berättar fin solskenshistoria mellan svenska André och palestinska Hind.

https://www.sydsvenskan.se/2025-06-0...lart-med-mahr/

Paret bor i Lund och Sydsvenskan berättar att 25-årige André tillsammans med 22-årige Hind har en son och katterna Kenza och Karamell.

Hind Farouk har en tiktok kanal där paret lägger ut solskenshistorier och där Hind lägger ut sminkprodukter för att få kickback.

Sökning på Hind Farouk visar att hon är palestinier.

tiktok: @hindusfindus
instagram: hindfarouk_

Diskutera André och Hind och vad ni tycker om deras solskenshistoria.
Diskutera varför Sydsvenskans inte frågar vad Hind gjort om André vägrat konvertera till islam.
Diskutera varför Sydsvenskans inte frågar vad Hind gjort om André vägrat ge brudgåva.
Hur ser släktfesterna ut, umgås André och Hind familjer? Avstår Andrés familj griskött och alkohol?

Varför konverterade inte hon?
2025-07-22, 08:56
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Jag anser inte att demokrati finns i verkligheten. Sverige styrs av en 8-klöver som tycker samma om nästan allting utöver någon procent skatt hit och dit. Men det är inte min poäng, poängen är att Islam kommer att ta över oavsett vad du och jag tycker om det. Detta kommer människor att bli tvungna att förhålla sig till.

Ur ett rent darwinistiskt perspektiv kan jag inte se att André agerat dumt. Han är gift. Han ingår i en social gemenskap. Han bygger något (familj bl a). Kontrastera detta mot bittra unga män som hatar lössläppta svenska kvinnor och invandring, vad bygger de?
Islam kommer inte ta över din ryggradslösa MES, Men vänd upp rumpan och kryp för islam du din fege ynkliga människa.
2025-07-22, 09:32
Medlem
BlyatMans avatar
Helt rätt, nu får han en fru som är just en fru.
Vad har vi med saken att göra?
2025-07-22, 09:36
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autismo
Slår vad om att brudens släktingar njuter av faktumet att en kvinnlig klanmedlem lyckades med bedriften att dominera en svensk man till att underkasta sig islam.

Det handlar om att snubben är alldeles för kåt för sitt eget bästa och för arabens släkt handlar det om dominans och symbolik.

Nja han var ju muslim sen tidigare ..
2025-07-22, 09:53
Medlem
Paris24s avatar
Det känns väl rätt OK att man visar EN solskenshistoria med en palestinier? Annars har jag sedan länge undrat varför de ens finns.

Islam är världens näst största religion efter kristendom och något rätt måste de göra för att ha så många anhängare.
2025-07-22, 09:56
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4EverAllah
Andre har inte gjort detta under tvång han visste vad som krävs för att gifta sig med en muslimsk kvinna, att ge henne gåva är standard för oss det handlar inte om att ge en Bentley eller miljoner det räcker med att bruden godkänner gåvan det kan vara ett paket dadlar spelar ingen roll, att vara muslim innebär bland annat ingen alkohol eller griskött samt andra regler, ni som försöker att få detta att se dåligt ut ni kan ta era egna slutsatser hur ni vill men faktum är att islam är något väldigt vackert som får par och hålla ihop, vi vill absolut inte ha en nation fullt med bonuspappor och bonusmammor. Man är 1+1 hela livet.
Och så använder ni inte punkt när ni skriver. Tycker ni verkar snåla.
2025-07-22, 10:11
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autismo
Slår vad om att brudens släktingar njuter av faktumet att en kvinnlig klanmedlem lyckades med bedriften att dominera en svensk man till att underkasta sig islam.

Det handlar om att snubben är alldeles för kåt för sitt eget bästa och för arabens släkt handlar det om dominans och symbolik.
Han hade redan dominerat sig själv. Han konverterade flera år innan han träffade henne.
2025-07-22, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najah-al-shammari
Sydsvenskan berättar fin solskenshistoria mellan svenska André och palestinska Hind.

https://www.sydsvenskan.se/2025-06-0...lart-med-mahr/

Paret bor i Lund och Sydsvenskan berättar att 25-årige André tillsammans med 22-årige Hind har en son och katterna Kenza och Karamell.

Hind Farouk har en tiktok kanal där paret lägger ut solskenshistorier och där Hind lägger ut sminkprodukter för att få kickback.

Sökning på Hind Farouk visar att hon är palestinier.

tiktok: @hindusfindus
instagram: hindfarouk_

Diskutera André och Hind och vad ni tycker om deras solskenshistoria.
Diskutera varför Sydsvenskans inte frågar vad Hind gjort om André vägrat konvertera till islam.
Diskutera varför Sydsvenskans inte frågar vad Hind gjort om André vägrat ge brudgåva.
Hur ser släktfesterna ut, umgås André och Hind familjer? Avstår Andrés familj griskött och alkohol?

Ja varför ska vi fråga oss just dessa frågor - frågar jag mig då?
Du vet väl att världen har olika folk - 'Olika folk' innebär just att man inte har samma seder och traditioner. Bland annat i bröllop. I Afrika är det självklart mannen ska ge brudens far tio kor. Kan han inte det - blir det ingen brud. (I Arabvärlden kameler).
Och här var tvärtom. Bruden skulle ha med sig många gåvor.
Och alltid var det föräldrarna som skulle säga sitt.
Alltså den Afrikanska traditionen sätter värde på kvinnor - här var det väl tvärtom då.
Jag tänker inte räkna upp alla varianter av bröllop - finns för många.
Senast redigerad av Urbizzo 2025-07-22 kl. 10:21.
2025-07-22, 10:31
Medlem
Hela tråden osar svagt beslöjat (hehe) förakt och avundsjuka hehe.

Good for them om båda är glada.
2025-07-22, 10:36
Medlem
Nya Skråmo! Inshallah mina bröder och systrar.
2025-07-22, 10:42
Medlem
Mad monks avatar
En svagsint man denna Andre har antagligen mycket gemensamt med de dryga vänstertrollen i tråden.
2025-07-22, 10:55
Medlem
arjons avatar
Ja en del gör vad som helst för att få ligga - det enda som är säker är att det alltid kostar pengar….

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in