Citat:
Ditt inlägg var on topic. Det plockades iofs bort, men se det från den ljusa sidan... det har nu fått fler än 2.600 visningar! Fler än det skulle ha fått om det fått vara kvar, ostört och begravt i en jättetråd. Lite av en Streisandeffekt... grattis till exponeringen! 🙂 🥂
Det visade sig att det raderade inlägget var postat i tråden:
Mvh
o.
Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)Finns länkad av moderator gason i TS.
Mvh
o.
Tips... spara alla dina inlägg samt direktlänk till dem. Då blir det lättare att skapa en tydligare klagomålstrådstart och du kan dessutom citera ditt bortplockade inlägg så att vi lättare kan se vad som plockades bort... typ såhär:
Citat:
En bra början.
Japp. Att kliniska psykopater är minst sagt överrepresenterade bland planetens eugeniker är nog inte en särskilt vild gissning.
Helt riktigt.
1. Bannlysa allt vad vaccin-mandat heter.Har jag missat något?
2. Avskaffa all form av åtalsimmunitet för samtliga ingående i den transnationella vaccinmaffian, även retroaktivt.
3. Totalförbjuda all form av marknadsföring av vacciner (+ alla 'mediciner') gentemot allmänheten.
4. Totalförbjuda samtliga nu godkända vacciner som inte genomgick randomiserade placebo-kontrollerade kliniska tester (RCTs) (branschens egen påstådda "god standard"), innan de godkändes. Dvs, samtliga nu ingående vacciner i västländers barnvaccinprogram.
5. Inte godkänna några nya vacciner utan sagda RCTs.
6. Totalförbjuda all "conflict of interest" i statliga reglerande myndigheter.
7. Tillsätta nya aktiva bevakningsprogram, helt frikopplade från industrin, för aktiv uppföljning över många år för kontroll av långsiktiga skadeverkningar, men också av vacciners verkliga effektivitet.
8. Lagstifta om detaljerad formaliserad skriftlig procedur där föräldrar till barn efter bevisad genomgång av alla relevanta fakta om både risker och effektivitet, ger sitt formella "informed consent", eller inte.
Japp. Att kliniska psykopater är minst sagt överrepresenterade bland planetens eugeniker är nog inte en särskilt vild gissning.
Helt riktigt.
PS. Jag lever som jag lär och har självklart sparat detta inlägg. 🙂
https://archive.is/fswEW
Senast redigerad av Dick-Jerker 2025-07-28 kl. 07:22.
Senast redigerad av Dick-Jerker 2025-07-28 kl. 07:22.