2025-07-19, 17:44
Medlem
Att man kanske inte vill inleda en relation men någon som inte kan sköta sin hygien, sin ekonomi eller med någon som inte är lagd åt samma håll rent politiskt kan nog vara rätt vanligt. Så det är inte sådant jag söker här. Utan det är de där andra små sakerna som plötsligt får dig att se på din crush med andra ögon. Saker som egentligen är så löjliga att du plötsligt inser att det är DU som är orimlig i sammanhanget.

För att ge ett exempel så var jag småkär i en kille när jag var 13. Han var den sorters person som jag egentligen inte vågade prata med, men jag lyckades ändå etablera en kontakt med honom. När jag fick reda på vad han hette så kände jag direkt att vi bara skulle förbi kompisar. Förlåt Pierre.

Detta kom jag att tänka på häromdagen och kände att det är en enorm tur att jag har skärpt till mig, cirka 20 år senare. Tills jag kom att tänka på den där gången i våras när mina känslor med en skrämmande hög hastighet avtog för en man som visade sig vara aktivt religiös. Eller att jag faktiskt har väldigt svårt att tänka mig en partner som inte kan skilja på "de" och "dem". Jag är alltså inte perfekt, till och med orimlig. Men det kanske ni också är?

Som rubriken lyder alltså: vilka är era mest orimliga dealbreakers?
Citera
2025-07-19, 17:46
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Om hon är fet eller går upp i vikt. Fy fan vill kräkas
Citera
2025-07-19, 17:51
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Om hon är fet eller går upp i vikt. Fy fan vill kräkas

Exakt ! När hon känner sig trygg med sitt kap och på ett par år blir en fet, lat och TV-tittande sopa.
Ja, det är en deal breaker !
Citera
2025-07-19, 17:51
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lipstick-face
Att man kanske inte vill inleda en relation men någon som inte kan sköta sin hygien, sin ekonomi eller med någon som inte är lagd åt samma håll rent politiskt kan nog vara rätt vanligt. Så det är inte sådant jag söker här. Utan det är de där andra små sakerna som plötsligt får dig att se på din crush med andra ögon. Saker som egentligen är så löjliga att du plötsligt inser att det är DU som är orimlig i sammanhanget.

För att ge ett exempel så var jag småkär i en kille när jag var 13. Han var den sorters person som jag egentligen inte vågade prata med, men jag lyckades ändå etablera en kontakt med honom. När jag fick reda på vad han hette så kände jag direkt att vi bara skulle förbi kompisar. Förlåt Pierre.

Detta kom jag att tänka på häromdagen och kände att det är en enorm tur att jag har skärpt till mig, cirka 20 år senare. Tills jag kom att tänka på den där gången i våras när mina känslor med en skrämmande hög hastighet avtog för en man som visade sig vara aktivt religiös. Eller att jag faktiskt har väldigt svårt att tänka mig en partner som inte kan skilja på "de" och "dem". Jag är alltså inte perfekt, till och med orimlig. Men det kanske ni också är?

Som rubriken lyder alltså: vilka är era mest orimliga dealbreakers?

Jag håller med du
Om hon på allvar tror att gud finns så kommer hon för alltid förbi på vänstadiet
Det eller om hon har en stor vårta eller är åt vänsterhållet eller beblanda sig med negrer eller araber
Citera
2025-07-19, 17:56
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Jag håller med du
Om hon på allvar tror att gud finns så kommer hon för alltid förbi på vänstadiet
Det eller om hon har en stor vårta eller är åt vänsterhållet eller beblanda sig med negrer eller araber
Oh den sista där fy fan

Hade man inlett förhållande med en kvinna som visar sig legat med en neger fy fan riktigt grisigt
Citera
2025-07-19, 17:58
Medlem
Om hon använder lösnaglar eller har långa naglar så går hon fetbort. En struntsak kanske många tycker, men det är för mig så fruktansvärt äckligt. Samma sak med rött läppstift eller tjejer som målar tånaglarna, usch.
Citera
2025-07-19, 17:59
Medlem
Rastapunxs avatar
Om hon håller på att skvallra och snacka skit om sina väninnor och familj. Känns inte som en pålitlig person.
Citera
2025-07-19, 18:01
Medlem
vichy6s avatar
Om han slutar fråga. Och egentligen inte orimlig.

Hellre en snubbe som går upp 8 kg.

Fan vad efterblivna svar här 😂
Citera
2025-07-19, 18:02
Medlem
Filosofbollars avatar
Om hon följer WNBA(Amerikanska dambasketligan) så blir det inget för mig. Helt otroligt tråkigt.
Citera
2025-07-19, 18:02
Medlem
Masingas avatar
Tjockisar med bra självförtroende som kallar sig själva "queen"
Citera
2025-07-19, 18:03
Medlem
Vitiss avatar
Backseatdrivers - oavsett ämne - går omedelbart bort.
Citera
2025-07-19, 18:12
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Om hon vill leva familjeliv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto