2025-07-19, 18:18
Medlem
varfors avatar
För att få mer D-vitamin.
Det är rakt av hälsoskäl de väljer den typen av bikini-underdel.

Jag skäms ärligt över mina manliga medmänniskor som kallt och cyniskt förgriper sig med blicken på utsatta kvinnor som tänker på sin hälsa och bättra på D-vitamin nivåerna…

Dyl. män är sexuella rovdjur som inte ser kvinnor som levande varelser. Deras sexualsadistiska böjelser kan närsomhelst utvecklas till kidnappning, hemliga källarutrymmen, brutala våldtäkter och mord.
De borde spärras in och kastreras kemiskt innan de går från blick till handling.
Citera
2025-07-19, 18:19
Medlem
KlappMungons avatar
Ja, varför ska kvinnor gå runt på stranden och exponera sjärten så där, hoppas jag.
Citera
2025-07-19, 18:32
Medlem
Nestor Xs avatar
Prussiluskor i alla länder förenen eder.
Citera
2025-07-19, 18:45
Medlem
Det spelar väl ingen roll. Gubbar går runt med fläskiga magar som hänger över badshortsen. Det gör väl inget om en mager eller fet eller normal tjej går runt med stringbikini? Allt man tittar på behöver väl inte vara otroligt vackert hela tiden. Vissa har fula ansikten, ska man vända sig då och kolla åt annat håll? Sjukt ju.

Spelar roll om vissa med stringbikini har bekräftelsebehov, låt dem ha det. Man behöver inte analysera allt. Det är lite mode, och är borta om några år. Jämför man med muslimska förtrycka kvinnor som badar med full klädsel av religiösa skäl, så föredrar jag stringbikini till tusen.

Och ni som skriver om hygien, i Japan badar man på badhus naken. Stringbikinin lär ju inte vara värre än badshorts. Man tvålar och sig och sköljer av sig naken, och sedan tar man på sig rena plagg. Det är väl ändå hygieniskt? Det som inte är hygieniskt är när muslimerna har på sig flera lager tröjor, t-shirts, kalsonger och inte sköljer av sig nakna i duscharna. Det är äckligt.
Citera
2025-07-19, 18:55
Medlem
Topless måste göra comeback också sen kommer jag inte lämna stranden
Citera
2025-07-19, 19:27
Medlem
Det är ju betydligt värre med alla gubbhängmagar som hankar sig fram längst strandkanten.

Lättklädda damer är mycket trevligt att titta på för alla som inte är homosexuella. De mindre vackra kvinnorna kan man ju strunta i att lägga ögon på
Citera
2025-07-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallesKulor
Det spelar väl ingen roll. Gubbar går runt med fläskiga magar som hänger över badshortsen. Det gör väl inget om en mager eller fet eller normal tjej går runt med stringbikini? Allt man tittar på behöver väl inte vara otroligt vackert hela tiden. Vissa har fula ansikten, ska man vända sig då och kolla åt annat håll? Sjukt ju.

Spelar roll om vissa med stringbikini har bekräftelsebehov, låt dem ha det. Man behöver inte analysera allt. Det är lite mode, och är borta om några år. Jämför man med muslimska förtrycka kvinnor som badar med full klädsel av religiösa skäl, så föredrar jag stringbikini till tusen.

Och ni som skriver om hygien, i Japan badar man på badhus naken. Stringbikinin lär ju inte vara värre än badshorts. Man tvålar och sig och sköljer av sig naken, och sedan tar man på sig rena plagg. Det är väl ändå hygieniskt? Det som inte är hygieniskt är när muslimerna har på sig flera lager tröjor, t-shirts, kalsonger och inte sköljer av sig nakna i duscharna. Det är äckligt.
En stringtrosa hör inte hemma i ett badhus
Citera
2025-07-19, 20:00
Medlem
Detta är standard nu. Tjejer/flickor i åldrarna 12-50 har string på badstranden nu och när jag gick runt och tittade så är det så minimalt så att man ser delar av deras stjärthål och fitthål. Bara idag såg jag könshår samt analhår samt delar av deras öppningar på ett 10-tal personer. Galet!
Citera
2025-07-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Detta är standard nu. Tjejer/flickor i åldrarna 12-50 har string på badstranden nu och när jag gick runt och tittade så är det så minimalt så att man ser delar av deras stjärthål och fitthål. Bara idag såg jag könshår samt analhår samt delar av deras öppningar på ett 10-tal personer. Galet!
Men usch
Citera
2025-07-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Har du en bra kikare med kraftig zoom kanske?
Citera
2025-07-19, 20:06
Medlem
När man är lite äldre, åt vilket håll ska man kolla när man är på stranden?
Se någon jäkla 18 åring springa runt med detta och försöka se det som en naturlig grej utan att man råkar stirra eller är ett pervo.
Citera
2025-07-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Har du en bra kikare med kraftig zoom kanske?

Nej, jag bara gick runt för att hitta en plats att ligga på. Men jag hade ju ett medvetande tittande för att just upptäcka detta! En del tjejer såg ju såklart att jag tittade men de log och var nöjda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in