2025-07-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag är mest orolig över skandinaver som är bosatta i US och tror sig tala för hela västeuropa.
På vilket sätt är du orolig över skandinaver som är bosatta i US och tror sig tala för hela Västeuropa? hur tar sig din oro uttryck?

Kan du ge något exempel på en skandinav bosatt i US som tror sig tala för hela Västeuropa?

Kan du ge ett exempel på en skandinav som inte bor i US och tror sig tala för Västeuropa på ett bra sätt?
2025-07-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
De har målat in sig i ett hörn. De har satsat hårt på Trump och nu kan de inte erkänna att han är ett kräk för då faller deras korthus. Kognitiv dissonans.

Vad hittar man dem som är i förnekelse? Själv ser jag en besvikelse på nätet över att inget släpps.
Jag ser däremot ingen av de demokrater som borde inse att familjen Clinton och deras kändisvänner som stöttade harris med all sannolikhet är i bästa fall bara är sådana som knullar minderåriga.

Så min upplevelse är att det är precis tvärtom!
2025-07-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Med tanke på hur mycket "bevis" som fejkats och förvrängts av de medier du följer, mot Trump, och de reella videorna av när Biden sniffar och äcklar sig med småbarn som DÖLJS, så kommer jag såklart även ignorera detta!

Men då är jag inget jävla hjärndött får som du heller!
Trump har ju inte drabbats mer av medias granskning än andra presidenter, Donald lipar och snyftar dock mer över att bli kollad, det är ju så synd om honom, häxjakt snyft snyft o.s.v.

Vilka videor när Biden sniffar och äcklar sig med småbarn som dolts har du länk till? för du ljuger väl inte?

Har du några belägg för att TS är "ett hjärndött får" så vi andra har nåt vettigt att ta ställning till?
2025-07-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Du har inga bevis för 99% av allt dravel du TS påstår.
Kan du lista upp att du har bevis för att 99% av allt TS påstår är dravel eller var ditt svar mest bullshit?
2025-07-19, 23:16
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Trump har ju inte drabbats mer av medias granskning än andra presidenter, Donald lipar och snyftar dock mer över att bli kollad, det är ju så synd om honom, häxjakt snyft snyft o.s.v.

Vilka videor när Biden sniffar och äcklar sig med småbarn som dolts har du länk till? för du ljuger väl inte?

Har du några belägg för att TS är "ett hjärndött får" så vi andra har nåt vettigt att ta ställning till?

Taco Boy surade rill och stämmer Murdoch.

Citat DN.

" Trump hävdar att brevet är påhittat och kräver närmare 100 miljarder kronor i skadestånd.

”Jag hoppas att Rupert och hans ’vänner’ ser fram emot de många timmar vittnesmål de kommer att behöva avlägga i det här fallet”, skriver presidenten i ett inlägg på Truth Social.

Mediekoncernen ser dock ut att ta strid mot stämningen."

100 miljarder. Den suger fett..
2025-07-19, 23:18
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Kan du lista upp att du har bevis för att 99% av allt TS påstår är dravel eller var ditt svar mest bullshit?

Bevisbörda ligger på den som påstår något.

Ex.

Himlen består av blå maskar. Bevisa att jag har fel.

Blir inte helt rätt va.
2025-07-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Taco Boy surade rill och stämmer Murdoch.

Citat DN.

" Trump hävdar att brevet är påhittat och kräver närmare 100 miljarder kronor i skadestånd.

”Jag hoppas att Rupert och hans ’vänner’ ser fram emot de många timmar vittnesmål de kommer att behöva avlägga i det här fallet”, skriver presidenten i ett inlägg på Truth Social.

Mediekoncernen ser dock ut att ta strid mot stämningen."

100 miljarder. Den suger fett..

Den brandgulssminkade TACO-Donald har inte en speciellt klok uppfattning om nåt, Trump hade lika gärna kunnat begära ett skadestånd på 1000 miljarder dollar i detta fall, åldersdemens är inte en styrka när man är president.
2025-07-19, 23:58
Medlem
Citat:
Bevisbörda ligger på den som påstår något.

Ex.

Himlen består av blå maskar. Bevisa att jag har fel.

Blir inte helt rätt va.
Japp, så är det "Bevisbörda ligger på den som påstår något", bra där!

Du påstår ju att "TS inte har bevis för 99% av allt dravel TS påstår", då får väl du bevisa det?

Ditt snack om att "Himlen består av blå maskar" är dravel i denna tråd och bör förpassas till papperskorgen
2025-07-20, 00:04
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Japp, så är det "Bevisbörda ligger på den som påstår något", bra där!

Du påstår ju att "TS inte har bevis för 99% av allt dravel TS påstår", då får väl du bevisa det?

Ditt snack om att "Himlen består av blå maskar" är dravel i denna tråd och bör förpassas till papperskorgen

Bevisbördan ligger inte på den som påstår att någon har fel.

Betänk en rättegång. Där måste man bevisa att någon har gjort något, inte att någon annan INTE gjort något.

Nu påstår jag att himlen består av blå maskar. Bevisa att jag har fel.
2025-07-20, 00:11
Medlem
Citat:
Bevisbördan ligger inte på den som påstår att någon har fel.

Betänk en rättegång. Där måste man bevisa att någon har gjort något, inte att någon annan INTE gjort något.

Nu påstår jag att himlen består av blå maskar. Bevisa att jag har fel.
Om nån påstår nåt ligger bevisbördan där även om det är ett svar.

Om jag betänker en rättegång så måste den som påstår nåt styrka det.

Om nån påstår att himlen består av blå maskar så är det OT i tråden.
2025-07-20, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Ja Trump vann.
Det blev en förlikning. Det är inte samma sak som att någon vinner i eller att det skulle finnas någon formell skuld.
2025-07-20, 02:04
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Om nån påstår nåt ligger bevisbördan där även om det är ett svar.

Om jag betänker en rättegång så måste den som påstår nåt styrka det.

Om nån påstår att himlen består av blå maskar så är det OT i tråden.

Du är inte så klipsk. Kan du bevisa mig fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in