2025-07-22, 18:48
Medlem
Var själv precis nere på stranden. Det är långgrunt, och vår negroida grannfamilj kommer dit, det är alltså en pappa och två små pojkar. Pojkarna badar, 8 det grunda vattnet. Pappan står med vatten till knäna å pratar i telefon. Jag ser en av neegerpojkarna helt plötsligt tagit av sig helt naken, han badade egentligen med kalsonger på sig. Han trycker också upp ditt blottade arsule i ansiktet på sin bror, och skrattar hejvilt.

Sedan går den negroida familjen därifrån, och kort därefter även vi. Då ser vi vad som påminner om mänsklig avföring som ligger å guppar i vattnet.

Det var alltså därför han tog av sig kalsongerna, för att bajsa i vattnet...
Citera
2025-07-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Har du aldrig klätt av ett fruntimmer med blicken? Är du frireligiös?

Ähum.. nej det har jag sannerligen inte! Inte för att jag skulle vara ” frireligiös” utan för att jag är en synnerligen heterosexuell kvinna. Jag är totalt ointresserad att” med blicken” klä av kvinnor, jag vet hur vi ser ut.

Ärligt talat är jag, precis som de flesta kvinnor med sexuell erfarenhet, inte speciellt intresserad att ”klä av män med blicken” heller, vi vet hur era ganska oattraktiva gurkor ser ut. Däremot tror jag att karlar mer än gärna kollar in andra mäns skrev, snoppjämförelser verkar väldigt viktigt för män. De enkla små liven!
Citera
2025-07-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Står man som blekvit svenne och fotar in i havet av babbar på stranden, så blir man lynchad.
Men du kan ju själv antingen gå ut och se hur det förhåller sig eller ta foto på den helvita svenska badstrand du själv uppenbarligen badar på, så blir vi andra glada för det är egentligen det som efterfrågas i tråden.

Hej på Daj, Kamma Daj,

Här får du länk till Åsa Havsbad där vi mestadels badar eftersom det tar typ 1 min att gå från huset.
Annars är det Rågelund, Krokvik eller Tjolöholm.
Här i Åsa är det ca 20 -30 blattar på en högsommar dag. Då kommer i flock i värsting Mercedes.
Men å andra sidan är det minst över 1000 pers totalt, så det är lugnt.

84WC+C84 Åsa (Klistra in i google)

Hör av polare som bor i Västra Frölunda, GBG att det på Näsets Badplats är det omvända, invasion av blattar som tjoar och grillar något äckligt som luktar hemskt.

Bor du i Skåne?
Ribban är det invasion också har jag läst. Är det så?

Må väl i värmen! 30C i skuggan och 22C inne med AC som jobbar som satan.

Ps/ Mitt favvoområde i Skåne är bokskogen vid Torup Slott/Ds
Citera
2025-07-23, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hej på Daj, Kamma Daj,

Här får du länk till Åsa Havsbad där vi mestadels badar eftersom det tar typ 1 min att gå från huset.
Annars är det Rågelund, Krokvik eller Tjolöholm.
Här i Åsa är det ca 20 -30 blattar på en högsommar dag. Då kommer i flock i värsting Mercedes.
Men å andra sidan är det minst över 1000 pers totalt, så det är lugnt.

84WC+C84 Åsa (Klistra in i google)

Hör av polare som bor i Västra Frölunda, GBG att det på Näsets Badplats är det omvända, invasion av blattar som tjoar och grillar något äckligt som luktar hemskt.

Bor du i Skåne?
Ribban är det invasion också har jag läst. Är det så?

Må väl i värmen! 30C i skuggan och 22C inne med AC som jobbar som satan.

Ps/ Mitt favvoområde i Skåne är bokskogen vid Torup Slott/Ds

Jamen, det där kan man ju stå ut med.
Här är förhållande de omvända och det är snarare man själv som känner sig exotisk som infödd.

Lomma strand var det en som påpekade skulle vara hyfsat ok här.
Ja, Torup är trevligt, fastän det är galet mycket folk där med nuförtiden.
Dalby kalkbrott med sin elvisklippa kan jag också annars rekommendera.

Hade det väl själv i värmen!
Här är det varmt och fuktigt som tusan idag, så inget strandväder.
Citera
2025-07-24, 22:08
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Det nämndes i tråden hur bullriga dessa grupper är på badplatserna.

Du missförstod mitt inlägg på vilket sätt är våra uppfinningar problemet. att idioter utnyttjar smarta människors uppfinningar är inte vårt fel.
Citera
2025-07-25, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Du missförstod mitt inlägg på vilket sätt är våra uppfinningar problemet. att idioter utnyttjar smarta människors uppfinningar är inte vårt fel.
Du missförstod ironi
Citera
2025-07-25, 03:07
Avstängd
En enda muslimfamilj pajar allt för alla andra på en strand i Sverige. Det skriks och man beter sig som skit och barn drunknar till höger och vänster medan föräldrarna intresserat glor på sina västerländska nymodigheter i form av mobiltelefoner, så att de kan uppdatera sig med IS senaste "döda och bränn allt"-nyheter.
.
De stora muslimbarnen gör bomben i bassängen avsedd för 3-åringar och de ännu större muslimbarnen ofredar svenska tjejer. Är svenskarna eller turisterna problemet i Sverige eller är det muslimerna som är problemet?

Har ni någonsin besökt ett vattenland eller en strand och sett hur muslimerna beter sig? De kan helt enkelt inte bete sig - de blir som galna.

Hem, hem, hem med dem. De klarar inte av vatten, sand och bikinis. Det är dags för svenskarna att börja ta hand om sina många betalande och lönsamma och trevliga turister. Och dit hör definitivt inte muslimerna.

Är ju ändå färre muslimer här på sommaren - de flesta semestrar för svenska skattepengar i de länder de har "flytt från".

Denna stackars lilla förtryckta minoritet - bara 2 miljarder muslimer. Och inte ett enda muslimland vill ta emot dem.

Så då måste de åka hit tydligen. Och att åka hem igen på semester - det funkar alltid. För de stackars förtryckta, förföljda muslimerna som bara kan bete sig som skit bland västerlänningar. Och hittar de ett djur, så plågar de djuret. Hittar de en svensk flicka, så våldtar de henne. Allt de hittar, plågar de.
Senast redigerad av VarmaVindar 2025-07-25 kl. 03:13.
Citera
2025-07-25, 10:32
Medlem
Studsbolls avatar
Åkte faktiskt förbi en kommunal badplats i Västra Götaland igår och bestämde mig för att stanna och bedöma läget. Rapporten är som följer: kanske 150 personer på plats. Inga negrer men säkert 80% var araber och liknande. De skreks inte så farligt men det var skräpigt och jag såg en familj som slängde glasspapper och annat på marken. Jag även en liten skitunge som pappan lät pissa i vattnet stående på land. En annan kärring tog av ett barns badblöja när de gick upp och lämnade blöjan guppande i vattnet. Då tyckte jag att jag sett nog och åkte vidare. Deprimerande. Vilket skitfolk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in