Citat:
Jag är en topplallare, så låt oss reda ut observationsmetodiken: mina löprundor sker inte enligt något kontorsschema. Ibland jobb, ibland dagtid, ibland vardag, ibland helg, lördag och söndag eftermiddag/kväll lika väl som mitt på dagen. Sommar, vår, höst. Fint väder och skitväder. Och nej, jag passerar inte bara förbi stranden som en skållad meteor; jag brukar även stanna till och styrketräna på utomhusgymmet där.
Du får naturligtvis ha dina erfarenheter. Men hittills har du mest förklarat varför mina erfarenheter inte borde räknas, samtidigt som du själv hänvisar till egna upplevelser som jag förväntas ta på allvar.
Det är onekligen en ganska bekväm bevisbörda.
Du får naturligtvis ha dina erfarenheter. Men hittills har du mest förklarat varför mina erfarenheter inte borde räknas, samtidigt som du själv hänvisar till egna upplevelser som jag förväntas ta på allvar.
Det är onekligen en ganska bekväm bevisbörda.
Ok, fattar. Då har du mer koll eller kanske rent utav full koll.
(och stilpoäng för trevlig ton och bra snack....gillar det..alltid.

På din strand/badplats. Men det är ju allt.
Och som jag skrev:
"Och det spelar ingen roll egentligen för det finns alltid undantag."
Dvs även om du suttit på en filt där 7/24 utan att upptäcka något av de otrevligheter som beskrivits om andra platser, så betyder ju det inte att det inte finns.
Så egentligen blir diskussionen lite svår, beskriva en strand mot en annan, leder ju ingenstans.
Fenomenet finns ju. Och även om vi inte själva upplever dem lika ofta så innebär ju inte det att andra inte kan uppleva det....
Problemet försvinner inte för att ALLA stränder inte är så, eller hur.
Den diskussionen kommer alltid upp..... alla är ju inte så....så är det inte här...... så är det inte där.
Eh, nehej tänker jag..... och???
Vad säger det?
Inget finns överallt och hela tiden.
Undantag finns alltid.
Det innebär inte att det inte kan vara ett problem, i det stora hela.