2026-07-17, 18:55
Medlem
Var på en badstrand ute på en stor ö idag. Inten en ENDA neger eller arab. Det var som himmelriket. Fullt med söta svenska tjejer i bikinis. Grabbar som spelar volleyboll, familjer som sitter städat på sin omats. Inget skräp. Inget skrik. Inget skränigt dominansbeteende.
Citera
2026-07-17, 18:58
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Var själv precis nere på stranden. Det är långgrunt, och vår negroida grannfamilj kommer dit, det är alltså en pappa och två små pojkar. Pojkarna badar, 8 det grunda vattnet. Pappan står med vatten till knäna å pratar i telefon. Jag ser en av neegerpojkarna helt plötsligt tagit av sig helt naken, han badade egentligen med kalsonger på sig. Han trycker också upp ditt blottade arsule i ansiktet på sin bror, och skrattar hejvilt.

Sedan går den negroida familjen därifrån, och kort därefter även vi. Då ser vi vad som påminner om mänsklig avföring som ligger å guppar i vattnet.

Det var alltså därför han tog av sig kalsongerna, för att bajsa i vattnet...

"Pecka pecka, negern smälter" sas det i bastun.

Du fick uppleva det på riktigt. Grattis! Du har blivit berikad.
Citera
2026-08-05, 11:21
Medlem
psaks avatar
Rätt lite badstrandsdiskussioner på detta forum denna sommar. Det är i alla fall viss surrealism på en del svenska stränder numera när man ser svenskor trava runt i string och några meter bort sitter hela släkter påbylsade enligt muslimmode.
Citera
2026-08-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
En enda muslimfamilj pajar allt för alla andra på en strand i Sverige. Det skriks och man beter sig som skit och barn drunknar till höger och vänster medan föräldrarna intresserat glor på sina västerländska nymodigheter i form av mobiltelefoner, så att de kan uppdatera sig med IS senaste "döda och bränn allt"-nyheter.
.
De stora muslimbarnen gör bomben i bassängen avsedd för 3-åringar och de ännu större muslimbarnen ofredar svenska tjejer. Är svenskarna eller turisterna problemet i Sverige eller är det muslimerna som är problemet?

Har ni någonsin besökt ett vattenland eller en strand och sett hur muslimerna beter sig? De kan helt enkelt inte bete sig - de blir som galna.

Hem, hem, hem med dem. De klarar inte av vatten, sand och bikinis. Det är dags för svenskarna att börja ta hand om sina många betalande och lönsamma och trevliga turister. Och dit hör definitivt inte muslimerna.

Är ju ändå färre muslimer här på sommaren - de flesta semestrar för svenska skattepengar i de länder de har "flytt från".

Denna stackars lilla förtryckta minoritet - bara 2 miljarder muslimer. Och inte ett enda muslimland vill ta emot dem.

Så då måste de åka hit tydligen. Och att åka hem igen på semester - det funkar alltid. För de stackars förtryckta, förföljda muslimerna som bara kan bete sig som skit bland västerlänningar. Och hittar de ett djur, så plågar de djuret. Hittar de en svensk flicka, så våldtar de henne. Allt de hittar, plågar de.

Det är sorgligt nog en hyfsat bra beskrivning! Så många av männen och pojkarna som beter sig som ouppfostrade galna hundar..De tar med sina skitkulturer hit, vägrar ändra på sig och degraderar våra samhällen. Och alla ska bara tycka synd om dom..Suicidal empati. Jag tycker man ska ändra grundlagarna.. Religionsfrihet är bara korkat. Inte rimligt att vi ska låta en 2000 år gammal skev bakåtsträvande religion som hämmar mänsklig utveckling få härja fritt i våra länder..

Släng ut skiten!
Citera
2026-08-07, 08:38
Medlem
Mad monks avatar
Svensken vägrar adressera den sextrakasserande ,skrikande, antisociala och inavlade elefanten på stranden. En inavlade religion skapad av en inavlad pedofil/våldtäktsman grattis Sverige till lottovinsten
Citera
2026-08-08, 10:34
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Det märks att du inte besökt en badstrand på ett decennium. Vad är problemet? Vita svennar är autister och grabbarna sitter och spelar spel inomhus, dricker redbull eller nocco och tjejerna leker bossar och dricker vitt vin och latte på barerna. Invandrarna umgås över generationsgränserna, grillar och äter nyttig frukt.

Vad är så hemskt enligt dig?

Har du besökt badstranden själv där det är som beskrivet i inlägget?
Relativisera och måla ut allt som om det var ett gulligt inslag, åh fruktstund och de umgås.... inte ett problem i världen.
Det finns en verklighet där ute?
Kan du inte ta in att människor beskriver den och det de upplever.
Har du sett filmerna från ceuta med allt våld tex. Hur beskriver du det?
Åh de har simmat i vattnet, och de löptränar nu efter och umgås med befolkningen.
Är det vad du ser när alla andra ser våld, butiker som länsas, stegar som reses mot hus och de tar sig in hos folk, med mera och springer vrålandes på stadsgatorna...
Citera
2026-08-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Har du besökt badstranden själv där det är som beskrivet i inlägget?
Relativisera och måla ut allt som om det var ett gulligt inslag, åh fruktstund och de umgås.... inte ett problem i världen.
Det finns en verklighet där ute?
Kan du inte ta in att människor beskriver den och det de upplever.
Har du sett filmerna från ceuta med allt våld tex. Hur beskriver du det?
Åh de har simmat i vattnet, och de löptränar nu efter och umgås med befolkningen.
Är det vad du ser när alla andra ser våld, butiker som länsas, stegar som reses mot hus och de tar sig in hos folk, med mera och springer vrålandes på stadsgatorna...
Det är imponerande hur snabbt målstolparna flyttas. Frågan gällde en svensk badstrand och huruvida den lokala badkulturen förändrats. Mitt svar bygger på egna observationer över lång tid. Flera gånger varje vecka går min löprunda ner till vattnet. Där är det frid och fröjd: invandrare grillar och umgås över generationsgränserna.

När det inte passar din bild börjar du plötsligt prata om våld i Ceuta och flyktingströmmar på spanska stränder.

Det är inte ett motargument. Det är ett ämnesbyte när det första argumentet tog slut. Håll dig till badstranden.
Citera
2026-08-08, 13:33
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Det är imponerande hur snabbt målstolparna flyttas. Frågan gällde en svensk badstrand och huruvida den lokala badkulturen förändrats. Mitt svar bygger på egna observationer över lång tid. Flera gånger varje vecka går min löprunda ner till vattnet. Där är det frid och fröjd: invandrare grillar och umgås över generationsgränserna.

När det inte passar din bild börjar du plötsligt prata om våld i Ceuta och flyktingströmmar på spanska stränder.

Det är inte ett motargument. Det är ett ämnesbyte när det första argumentet tog slut. Håll dig till badstranden.

Jag hänvisade till hur du tolkade situationen och hur orimlig du tyckte att beskrivningen var.
Bara för att du hade sett flera gånger att det "minsann var lugnt" . Så därför kunde ingen annans bild se annorlunda ut.

Det blir lite som att säga i en diskussion om rökning och lungcancer att " jag vet minsann en som rökt hela livet och han fick INTE cancer".

Och det som beskrivs i inlägget kanske handlar om konfrontationer.....sådan sker ju inte om inte det finns någon att bråka med, och då blir det ju lite med automatik lugnt. Eller hur.
Folk som vill tuppa sig, spänna musklerna, köra med dominansbeteende osv....gör ju inte det när ingen tittar eller hur.
Citera
2026-08-08, 13:52
Medlem
Citat:
Jag hänvisade till hur du tolkade situationen och hur orimlig du tyckte att beskrivningen var.
Bara för att du hade sett flera gånger att det "minsann var lugnt" . Så därför kunde ingen annans bild se annorlunda ut.

Det blir lite som att säga i en diskussion om rökning och lungcancer att " jag vet minsann en som rökt hela livet och han fick INTE cancer".

Och det som beskrivs i inlägget kanske handlar om konfrontationer.....sådan sker ju inte om inte det finns någon att bråka med, och då blir det ju lite med automatik lugnt. Eller hur.
Folk som vill tuppa sig, spänna musklerna, köra med dominansbeteende osv....gör ju inte det när ingen tittar eller hur.
Fast du har fortfarande inte presenterat en enda egen observation, bara en teori om vad som måste ha hänt bakom kulisserna för att mina observationer ska vara ogiltiga. Det är ganska mycket posörballong och väldigt lite substans.

Jag säger inte att andra upplever samma sak. Jag säger att dina spekulationer inte motbevisar det jag faktiskt observerat. Vill du hävda att badplatserna ser annorlunda ut får du väl beskriva vad du själv sett.
Citera
2026-08-08, 15:19
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Fast du har fortfarande inte presenterat en enda egen observation, bara en teori om vad som måste ha hänt bakom kulisserna för att mina observationer ska vara ogiltiga. Det är ganska mycket posörballong och väldigt lite substans.

Jag säger inte att andra upplever samma sak. Jag säger att dina spekulationer inte motbevisar det jag faktiskt observerat. Vill du hävda att badplatserna ser annorlunda ut får du väl beskriva vad du själv sett.

Jag har absolut inställningen att det ska vara lite mer än bara närvaro för att jag ska känna något obehag. Har jag egna erfarenheter? Ja såklart. Av allt det jag nämnde.

Jag vet heller inte exakt vad du upplevt.
Och det spelar ingen roll egentligen för det finns alltid undantag.

Men jag tolkade din text som att du kutar förbi lite snabbt, kvällstid kanske, efter jobbet...på löprunda. Bara kvällsgästerna vid stranden då, kanske inte så många andra.
Och du är snabbt förbi och hinner inte ta in annat än en ögonblicksbild.

Jag hade inte skrivit en rad om detta ämne om jag inte hade haft flera dåliga erfarenheter och även hört andra ha det.
Finns liksom inget skäl till det.
Jag hävdar heller inte att badplatserna ser ut på ett speciellt sätt genomgående.
Det vore ju lite orimligt.
En del är lugna, andra inte så lugna.
Men ett beteende som jag inte varit bekant med tidigare har tillkommit, som är nytt, som är långt ifrån det jag känner mig trygg med.
Citera
2026-08-08, 15:31
Medlem
Att TS filmat och lagt upp är en rimlig önskan tycker jag
Citera
2026-08-08, 17:52
Medlem
Citat:
Jag har absolut inställningen att det ska vara lite mer än bara närvaro för att jag ska känna något obehag. Har jag egna erfarenheter? Ja såklart. Av allt det jag nämnde.

Jag vet heller inte exakt vad du upplevt.
Och det spelar ingen roll egentligen för det finns alltid undantag.

Men jag tolkade din text som att du kutar förbi lite snabbt, kvällstid kanske, efter jobbet...på löprunda. Bara kvällsgästerna vid stranden då, kanske inte så många andra.
Och du är snabbt förbi och hinner inte ta in annat än en ögonblicksbild.

Jag hade inte skrivit en rad om detta ämne om jag inte hade haft flera dåliga erfarenheter och även hört andra ha det.
Finns liksom inget skäl till det.
Jag hävdar heller inte att badplatserna ser ut på ett speciellt sätt genomgående.
Det vore ju lite orimligt.
En del är lugna, andra inte så lugna.
Men ett beteende som jag inte varit bekant med tidigare har tillkommit, som är nytt, som är långt ifrån det jag känner mig trygg med.
Jag är en topplallare, så låt oss reda ut observationsmetodiken: mina löprundor sker inte enligt något kontorsschema. Ibland jobb, ibland dagtid, ibland vardag, ibland helg, lördag och söndag eftermiddag/kväll lika väl som mitt på dagen. Sommar, vår, höst. Fint väder och skitväder. Och nej, jag passerar inte bara förbi stranden som en skållad meteor; jag brukar även stanna till och styrketräna på utomhusgymmet där.

Du får naturligtvis ha dina erfarenheter. Men hittills har du mest förklarat varför mina erfarenheter inte borde räknas, samtidigt som du själv hänvisar till egna upplevelser som jag förväntas ta på allvar.

Det är onekligen en ganska bekväm bevisbörda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in