• 4
  • 5
2025-08-08, 19:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Feminismens grundsten är offerkofta så hur kan dom bli något annat? Nu har vi ju dessutom män som är karbonkopior av feminister i sitt offerskap så kallade incels som också tycker precis allting är alla andras fel och dom har personligen inget ansvar alls. Wokeism är ju motsatsen till självutveckling, det är att stanna upp och fortsätta bete sig som en förolämpad 10 åring. Mitt fel att jag tagit min egna val? Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää jag blev tvingad av patriarkatet.
Citera
2025-10-07, 18:37
Medlem
Det är tråkiga gubben (pansjot) igen. Ge mig ert bästa.

Jag förstår fortfarande inte det här med kränkthet och den absoluta kicken man (tydligen) får när man verkligen vill eller äntligen får känna sig kränkt.

Vill/får känna sig kränkt?
Man kan avstå. Det kan räcka med att man tycker att den andra är ett pucko. Men nej då, stackars lilla jag får höra att jag är en idiot eller jag är ful och då måste jag slå.

Det är fritt att tycka vad som helst. Om någon säger till mig "fan vad ful du är" svarar jag "då ska du se brorsan då". Så var det klart med det. Man kan byta ut brorsan mot syrran, hunden, katten eller vad som helst.

Men nej, det går ju inte i dagens samhälle. Vi nästan ber om att få bli kränkta så att vi kan få igång det självspelande pianot. �r vi dessutom kraftfullt utvecklade med några extra kilo muskler kanske vi får vår önskning infriad - att få slå någon jävel på käften. Japp, det är så vi gör. Går tillbaka till grottmansläge.

Seriöst. Jag förstår faktiskt inte och det beror inte på att jag är senil. Varför detta behov av att slåss?

Ge mig vad ni har, jag förtjänar det antagligen.

Till admin: Jag vill faktiskt veta. Det är femtio år mellan mig och många här. Samhället och dess individer har utvecklats i en högre takt än vad människan egentligen mäktar med.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in