2025-07-14, 19:11
Medlem
Hej!

Jag har senaste månaden grävt lite i appar som Sveapanelen, Attapoll och Swagbucks. Dom betalar en för att svara på enkäter, spela spel på mobilen bland annat och det här sitter jag och gör samtidigt som jag jobbar, men det genererar inga supersummor precis.

Jag vill ha tips på andra sätt man kan få in lite slantar på och om man på något sätt kan optimera och skapa en strategi som gör att det blir lite flow i extraknäckandet. Tänker inte på köp och sälj, utan småprylar man kan göra med telefonen när man har lite tid att döda.

Mvh
Citera
2025-07-14, 19:23
Medlem
Trading är ju att rekommendera
Citera
2025-07-14, 20:02
Medlem
kalkryggars avatar
När du sitter i bilen på väg hem från jobbet så sätter du igång mobilen och filmar när du kör hem och pratar. Var gärna lite arg och grinig på något och ta upp något som drabbat dig. Filmerna bör vara mellan 10-15 minuter och uppdatera med en ny film efter varje dag du kör hem från jobbet. Lägg upp på Youtube.

Om du gör det bra så kan du bli känd och dra in lite stålar. I vissa fall förmodligen mer än vad du tjänar på ditt vanliga jobb.

Det borde vara ganska simpelt eftersom du inte slösar så mycket extratid så att säga.
Citera
Pontiac-Garages avatar

Moderatormeddelande

Postat av Pontiac-Garage 2025-07-14, 21:08
Moderator
Kan säga direkt att tramsinlägg (t.ex. Onlyfans) humorslöst kommer att resultera i varning.

Mod.
Senast redigerad av Pontiac-Garage 2025-07-15 kl. 00:36.
2025-07-14, 22:22
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Trading är ju att rekommendera

Varför det?

Vad menar du med trading?
Citera
2025-08-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lur3faxen
Om du vill tjäna pengar "enkelt" via mobilen så är det typ bara surveysidor som fungerar. Grejjen med surveysidor är att man ska hoppa från den ena till den andra - eftersom alla har olika bra "spel", oftast finns inte alla erbjudanden på samma sida.

Till exempel har https://gemsloot.com/?aff=gloot (reflänk) just nu ett bra erbjudande på RaidShadowLegends. Du kan genomföra samtliga av dem tasksen utom "buysen" och "sacred shard" utan någon egen insättning. Blir cirka 200 dollar du får ut, tar ju dock drygt en månad av spelande här och där för att nå upp till lvl52. Men väldigt enkla pengar. Finns massor av guider, det är lite aktivt spelande i början sen är resten typ afk en gång per dag. Bara att fråga om du har några frågor.

Om du vill jobba "på riktigt" finns ju andra sidor, men då är det mer som ett vanligt jobb. Att träna AI's är bla hett just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in