Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorCitron81
Det ska hnda ngot, tristess r kvinnors kryptonit.
Precis, dom har vldigt dligt inflytande p mnnen verlag. Varje gng jag har tagit med en tjej ut p ventyr och liknande s har det mest varit fr att -gra henne glad-. Visst tycker jag ocks det r kul att gra grejer, men tjejer vill fan gra saker -hela jvla tiden-. Om man sger nej i en vecka s r det nstan som att man hller dom som gisslan. Sen vgar man nstan aldrig slppa ut dom sjlv eftersom man nstan aldrig litar p dessa.
Hur r detta jmlikhet nr majoriteten av mn engagerar sig 200% t att gra sin kvinna glad och lycklig eller hller p tofflar och svansar efter kvinnor p appar? Ngonstans mste grnsen fr vad som r rimligt och inte dras. Mnskligheten blir dummare och dummare och kvinnor bestmmer mer och mer och allt gr typ t helvete. Tydligt samband.
Men det r inte bara det sklart. Att kvinnor r adrenalinjunkies r vl ganska klarlagt. Min teori r att dom ven tnder p onsdska och vilseleder / ger dligt inflytande p mn. Kanske det r en yin och yang grej. Mn r frmst goda och sker det goda (med undantag) kvinnor r frmst onda och sker det onda (med undantag). Problemet med tjejer r att det oftast inte syns p dom. Dom kan se sockersta och oskyldiga ut men bakom fasaden r en riktig djvulsk hxa.
och det r typiskt djvulsk. Det riktigt onda brukar framst som det goda och oskyldiga.
ven om jag skulle verdriva lite grann s r problemet tillrckligt stort och behver tgrdas.