2025-07-14, 12:36
Medlem
under en så lång tid? Dagligen om Sofias gnäll på allt, först hennes graviditet, bebisens gråt och gnäll krångel med deras hus står det dagligen i massmedia osv. Han har varit den sympatiske Tareq men
nu är dom gnälliga, tjatiga, mest hon!
2025-07-14, 12:37
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flora1
under en så lång tid? Dagligen om Sofias gnäll på allt, först hennes graviditet, bebisens gråt och gnäll krångel med deras hus står det dagligen i massmedia osv. Han har varit den sympatiske Tareq men
(FB) Skvallertråden om Sofia ”PT-Fia” Ståhl och Tareq Taylor (de flyttar ihop)

Vad det nåt fel på denna?
2025-07-14, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flora1

Det undrar jag också, två så ointressanta personer och så mycket utrymme i media, man kan ju tror det är sommartorka, om det inte hade tjatat så länge!
2025-07-14, 12:51
Medlem
franges avatar
Därför att det är en vit kvinna och en blatte? Vad trodde ni? Tror ni att det är en slump att det konstant är par med negrer + vita kvinnor i all reklam?
2025-07-14, 12:54
Medlem
kalkryggars avatar
Har aldrig hört talas om dessa två. Så värst mycket utrymme kan de väl då inte få.
2025-07-14, 13:13
Medlem
TheGretaResets avatar
Vem sofia stål är vet jag inte. Tarek är väl någon på tv (hur jag nu vet det utan att någonsin se på skit tv).

Så värst kända kan de inte vara utanför hänt i veckan
2025-07-14, 13:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Det var väl varför en yngre kvinna som Sofia Ståhl valde en känd mycket äldre gubbe som Tareq. Bloggerska är hon också så linslus utan dess like.

Den där ungen kommer säkert drabbas av allt som närmast finns så hon kan tipsa media om det...
2025-07-14, 13:20
Moderator
Carlboms avatar
Hänvisar diskussion till:

(FB) Skvallertråden om Sofia ”PT-Fia” Ståhl och Tareq Taylor (de flyttar ihop)

/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in