• 8
  • 9
2025-07-20, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad händer om man vägrar?

Tja? Man får väl avstå sin vinst? Vad vet jag?
Citera
2025-07-20, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Om man vägrar skicka någon annan?
Hittade svaret:

Om Kund inte önskar delta i fördelningsdragning har Kunden rätt att istället erhålla ett engångsbelopp om 500.000 kr om Lotten innehåller en Månadsklövervinst. Om Lotten istället innehåller en TV-Trissvinst har Kunden rätt att istället för deltagande i en fördelningsdragning erhålla ett engångsbelopp motsvarande den lägsta vinsten för TV-Triss enligt den information som återfinnes i anslutning till den aktuella Lottens Vinstplan.
Citera
2025-07-22, 00:57
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Hittade svaret:

Om Kund inte önskar delta i fördelningsdragning har Kunden rätt att istället erhålla ett engångsbelopp om 500.000 kr om Lotten innehåller en Månadsklövervinst. Om Lotten istället innehåller en TV-Trissvinst har Kunden rätt att istället för deltagande i en fördelningsdragning erhålla ett engångsbelopp motsvarande den lägsta vinsten för TV-Triss enligt den information som återfinnes i anslutning till den aktuella Lottens Vinstplan.

Ok, då blir det till att maskera sig i TV-rutan, uppge att man är folkskygg osv.
Citera
2025-07-22, 01:56
Medlem
Fel lotteri att köpa lott i om man inte vill framträda offentligt.
Citera
2025-08-22, 08:53
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fel lotteri att köpa lott i om man inte vill framträda offentligt.

Problemet med att skrapa Triss på TV är att de flesta som kommer dit får dölja sin besvikelse....
Jag skulle vilja se folk som blir förbannade och visar sin besvikelse.
Tänk om nån hade slagit näven i bordet och vält lotterna och sagt att det är lurenderi. Visat knuten näve mot Svenska Spel och sagt att de får höja minsta vinsten till 250.000kr.
Det hade varit bra TV, hehe.
Här kan ni se en gubbe som är ärlig https://www.youtube.com/watch?v=twulbpT_Gcc

Skriver man på nåt papper att man får inte svära? Men man kan ändå skapa drama utan att svära.
Senast redigerad av rex144 2025-08-22 kl. 09:02.
Citera
2025-08-22, 09:59
Bannlyst
Det handlar ju som vanligt om att skapa drama. Så länge ni klickar kommer all fejk skit och konstgjord drama att fortsätta.
Citera
2025-08-22, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Förutom när nån fått tre klöver och sådan person kommer ungefär en gång i kvartalet, resten förnedras varje dag inför tittarna.

De frågar innan man skrapar vad man ska göra med pengarna... och även efteråt när man är besviken.

De flesta vinner bara de garanterade 100.000kr och sedan ska man hålla god min och låtsas vara lycklig vinnare. Folk borde visa mer sin besvikelse och inte låtsas vara glada när deras drömmar precis krossats inför hela svenska folket.

100.000kr är 1/50 del av den högsta vinsten som är 5 miljoner och då om man nu ska visa sig på TV då borde man vara garanterad minst en tiondel av högsta vinsten dvs. 500.000kr och i värsta fall 1/20 del 250.000kr.

TV4 producerar varje morgon losers.

Vad tycker ni?
Finns inget värre än bortskämda svenskar som först spenderar tusentals kronor och år för att vinna något på triss. När de lyckas skrapa rätt och få framträda i TV så bölar de över att vinna 100k.
Jag hade varit överlycklig om jag hade vunnit 100k. Det är fortfarande 100k mindre än vad jag har just nu. Finns väldigt mycket som man kan göra med 100k.
Citera
2025-08-22, 12:04
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Tycker själv att alla som orkar titta på Tv4 borde få 100tkr för besväret. Och de som vinner 100tkr går ändå hem med en fin dagsförtjänst. TV4 borde ha en lott med minus 100tkr till 5 milj kr. Då skulle dragningen bli lite roligare TV underhållning
Citera
2025-08-22, 12:08
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Finns inget värre än bortskämda svenskar som först spenderar tusentals kronor och år för att vinna något på triss. När de lyckas skrapa rätt och få framträda i TV så bölar de över att vinna 100k.
Jag hade varit överlycklig om jag hade vunnit 100k. Det är fortfarande 100k mindre än vad jag har just nu. Finns väldigt mycket som man kan göra med 100k.

100.000kr är en jättefin vinst men det är jobbigt att framträda på TV och bli besviken. Ska man vara med på TV då borde man få 250.000kr
Citera
2025-08-22, 12:13
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Tycker själv att alla som orkar titta på Tv4 borde få 100tkr för besväret. Och de som vinner 100tkr går ändå hem med en fin dagsförtjänst. TV4 borde ha en lott med minus 100tkr till 5 milj kr. Då skulle dragningen bli lite roligare TV underhållning

Jag retar mig på den jävla skrapan... den är slö, många har svårt att skrapa
Citera
2025-08-22, 12:15
Tror det var någon dragning när de jublade o applåder då "hen" skrapade fram endast 100 000 kronor.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in