2025-07-13, 12:02
Medlem
Jag är 30-40 år och har aldrig någonsin upplevt kärlek eller närhet av en kvinna.

Hur känns det när någon tycker om en?
När en kvinna stöter på dig?
Att en kvinna tittar på dig med beundran?

Känner inte att jag vill sjunka så lågt att jag betalar för sex eller " kärlek"
Citera
2025-07-13, 12:08
Medlem
sebastian66s avatar
Det är ju ganska svårt att förklara i skrift och ord.
Varför har du missat detta så många år. Defekter osocial sjukdomar?
Träben porslinsöga? Det finns ju alltid en anledning till att man kan undvika detta på kanske typ 15 år.
Vad vill du liksom ha ut av detta? Relation närhet sex eller?
Citera
2025-07-13, 12:14
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Jag är 30-40 år och har aldrig någonsin upplevt kärlek eller närhet av en kvinna.

Jag tycker det känns bättre att tycka om någon annan än att själv bli omtyckt.
Sen gillar jag inte ensamhet, det är vedervärdigt.

Självklart betalar man inte för sex. Det är ett sjukt beteende.
Citera
2025-07-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Träben porslinsöga? Det finns ju alltid en anledning till att man kan undvika detta på kanske typ 15 år.

Nej, ingen direkt fysisk defekt. Är långt från snygg men inte superful.
Enormt dåligt självförtroende efter år av ensamhet och därmed börjat hata kvinnor -
vilket jag egentligen ej vill.

Men har man alltid blivit bortvald och ignorerad så ger man upp.
Har man aldrig fått kärlek, värme eller uppskattning av någon så blir man sån.
Jag är väl medveten om att man INTE kan förvänta sig att tjejer ska tycka om en, man måste jobba för det , men när man har en utsida som inte tilltalar kvinnor så får man ej chansen.

Jag har alltid varit den fula i kompisgänget och alltid varit den som tjejer blir kompis med för att komma närmare en kille dom varit intresserad av i min ungdom, så jag slutade gå på fester och isolerade mig väldigt mycket.

Jag har egentligen inget mål, men att någon gång i livet få uppleva att någon tycker om en hade ju inte varit för mycket begärt tycker jag
Citera
2025-07-13, 12:29
Medlem
sebastian66s avatar
Man säger ju att det finns alltid en för alla har något sett. Kan det vara möjligt att du umgås med vänner tränar och gör andra saker.
Man kan börja spela innebandy börjar träna gå i kyrkan och sådana saker.
Då har man ju liksom större möjligheter att träffa någon i verkligheten. Jag förstår hur du tänker för att det finns ju många som inte ser bra ut.
Då får man leva på att man är Snäll trevlig och omtänksam och har humor. Om inte detta funkar så får man hitta ett annat alternativ.

Om du är trött på att vara singel så skulle jag satsa på att dra iväg till Asien. Det kan vara trevligt att dyka åka på typ backpack. Då kan du träffa många folk och får socialt umgänge och eventuellt träffar någon kvinna.
Det är innebär att du inte betalar för att knulla utan du betalar för att få nöje för att uppleva saker.
Om du sedan hittar någon kvinna som gör sex så är du lite bonus om du förstår vad jag menar.
Citera
2025-07-13, 12:34
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Enormt dåligt självförtroende efter år av ensamhet och därmed börjat hata kvinnor -

Jag är väl medveten om att man INTE kan förvänta sig att tjejer ska tycka om en, man måste jobba för det , men när man har en utsida som inte tilltalar kvinnor så får man ej chansen.

Jag har alltid varit den fula i kompisgänget och alltid varit den som tjejer blir kompis med för att komma närmare en kille dom varit intresserad av i min ungdom, så jag slutade gå på fester och isolerade mig väldigt mycket.

Jag har egentligen inget mål, men att någon gång i livet få uppleva att någon tycker om en hade ju inte varit för mycket begärt tycker jag
Äh du låter ju jättesöt. Men gå inte in i den där fällan att se dig själv som en loser. Ingen tänder på en offerkofta. Hitta en hobby, kanske finns någon tjej där med samma. Ta det vänskapligt och se om något annat växer fram. Då blir det enklare för henne att se dig för vem du är. Börja träna och klä dig bättre. En kille med fula kläder blir mycket fulare. Tänk på din kroppshållning, böj dig inte framåt när du går och titta inte ner i marken.

Kärlek är fantastiskt när det är med rätt person och förjävligt när det är med fel. Hitta en person du genuint tycker om och låt dig själv bli kär, sex utan känslor kommer aldrig att vara nice.
Citera
2025-07-13, 12:39
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Nä det känns som ett findukat midsommarbord med jordgubbstårta, snaps och massa gott och man är tillfreds

Utan en kvinna är det vaxduk, några tomma ölburkar och en sista cigg i paketet och allt är stängt.
Citera
2025-07-13, 12:55
Medlem
Landsbygdens avatar
Tråkigt att höra.
Jag tycker det brukar kännas väldigt bra, förutsatt att det är någon man verkligen gillar, med närhet, gillande.
Det är dock sällan ovanstående inträffar och den totala mängden är väldigt/rätt låg.
Beundrande tittande, är jag absolut inte bra på att avgöra och många kvinnor är ju väldigt subtila, eller dåliga på att undersöka verkligheten. Men samma där, är det någon jag själv gillar eller är nyfiken på, så känns det bra.

Det är rätt att du inte vill sjunka så lågt att du betalar för sex, blir torsk. Gör aldrig det.

Du har goda chanser att uppleva det du vill. Ge dig ut och res, tänk inte så mycket på att något ska hända. Dra runt lite i europa, snacka med folk, ta en öl här och där, ge någon komplimang här och där. Händer inget, har du ändå sett något nytt ställe, fått lite nya erfarenheter, gjort något misstag att lära av. Orkar du inte, så dra runt i Sverige. Det sämsta du kan göra är att gå i samma spår som du alltid gör, eller tänka att den enda utvägen är horor.

Det behöver inte finnas någon anledning alls, till det blivit som det blivit för dig, och ingenting behöver egentligen bero på dig. Kan vara otur, kan vara att dom du råkar på är svin, eller att det är för få kvinnor som råkar på. Jag har ingen aning var du bor eller hur du rör dig.
Citera
2025-07-13, 12:56
Medlem
Citat:

Det känns väldigt bra. Kärlek och närhet har dock väldigt lite med sex att göra, jag har legat med många snygga tjejer men det finns bara en jag vill spendera resten av livet och ha familj med och det är värt så.mycket mer.
Citera
2025-07-13, 13:00
Medlem
Jag har verkligen varit en av dom som HATAT här på flashback i många år.
Men nu känner jag att det räcker, det blir bara patetiskt, men som jag skrev i en tråd nyligen att man har rätt att hata, jag ville nog bara skriva av mig lite.

Men jag vet att så många lider som jag gör, det är inte ett försvar utan att folk ska förstå.
Jag tackar för alla svar!
Citera
2025-07-13, 13:02
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:

Jag kan ju meddela att du även har en insida som inte tilltalar kvinnor Tycker du det är synd om dig för att du hatar kvinnor "men egentligen inte vill"? Snyft!

Jag blir mycket glad av att höra att du mått dåligt av att du har blivit utnyttjad av kvinnor som velat komma åt dina bättre killkompisar. Det gav mig dagens boost! Tack för denna info.

Du kommer aldrig få uppleva intim närhet där någon tycker om dig om du talar om hur du hatar kvinnor och beter dig illa mot dom. Jag skulle aldrig låta en man ta i mig om han inte dyrkar mig. Det är vad som attraherar kvinnor. Gör oss alla en tjänst och sluta prata om det förrän du rättat dig i detta led. Det är jättepinsamt.

Vad menar du med att du inte har ett mål? Inget mål i livet? Tips till dig är att det skrämmer iväg kvinnor.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2025-07-13 kl. 13:06.
Citera
2025-07-13, 13:09
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag kan ju meddela att du även har en insida som inte tilltalar kvinnor Tycker du det är synd om dig för att du hatar kvinnor "men egentligen inte vill"? Snyft!

Jag blir mycket glad av att höra att du mått dåligt av att du har blivit utnyttjad av kvinnor som velat komma åt dina bättre killkompisar. Det gav mig dagens boost! Tack för denna info.

Du kommer aldrig få uppleva intim närhet där någon tycker om dig om du talar om hur du hatar kvinnor och beter dig illa mot dom. Jag skulle aldrig låta en man ta i mig om han inte dyrkar mig. Det är vad som attraherar kvinnor. Gör oss alla en tjänst och sluta prata om det förrän du rättat dig i detta led. Det är jättepinsamt.

Du tog dig tid att skriva all den texten för att trycka ner någon annan vad gör dig bättre din lilla hora.
Det finns en anledning varför de flesta män anser att du är ett vandrande hål på två ben som män bara utnyttjar.

Jag personligen tycker de flesta kvinnor är små sprut luder i sverige och förtjänar ingen respekt, att hata kvinnor är inget fel alls. man ska knulla dom och slänga bort dom. Kärlek existerar inte för de flesta kvinnor, de blir kär i en utsida.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in