Citat:
Ursprungligen postat av
Nassa
På vilket sätt är den där daisy bra? Träffar hon helst killar över 50? Michelle får jag en känsla av att hon är bra. Finns väl några men kanske inte alla är så aktiva.
du behöver nog inte göra alltför djupa sökningar i varken den här tråden eller Rs eller ST för att hitta positiva omdömen om daisy, och jag kan bara instämma med alla. nu vet jag att en del killar föredrar en mer naturlig look, men säger ändå lycka till med att hitta en annan svensk självständig tjej med den kroppen och utseendet. jag skulle tro att hon är otroligt eftersökt och antagligen därför hon fått sätta en relativt hög åldersgräns för att inte bli fullkomligt bombarderad av meddelanden och bli pressad. vilket är synd för oss som inte uppfyller den åldern. väldigt härlig tjej på alla sätt o vis, känns bitterljuvt att säga att hon var både min första och antagligen bästa eskort, vilket har lagt ribban högt.
michelle är jätte härlig också och ser också otroligt bra ut, även om hon är en del år äldre än 36 som hon skriver i sin profil. har nämnt det tidigare i tråden, men stora baksidan är att hon bara tar incalls dagtid, när jag föredrar raka motsatsen. försvårar det för mig som alltid jobbar dagtid, kan inte riktigt smita iväg och besöka henne på lunchen.