2021-11-09, 14:42
Medlem
Är Michelle het fortfarande?
Citera
2021-11-09, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Å herregud! Det är ju för fan kvinnor över 50 år och 60 som knappt har tänder.

Mjo, men det finns några godingar. En yngre tjej som tidigare satt vid Willys Lugnet. Sett henne för nån vecka sedan borta vid Triangeln.
Citera
2021-11-09, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Ja det är hon
Citera
2021-11-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddybest
Ja det är hon

Hon kommer inte slockna före det där vulkanutbrottet på Kanarieöarna om man säger så 😍😍 he,he 😆
Citera
2021-11-13, 12:35
Medlem
Har velat träffa Michelle ett tag, har varit i kontakt med henne och hon verkar trevlig, dessutom har hon många och väldigt positiva omdömen. tyvärr har vi inte hittat någon passande tid då hon bara vill ses dagtid. det som tar emot är att hon bara gör incall, vilket jag helst undviker pga risk att åka fast/bli igenkänd etc. men kan någon gå i god för att hon håller till diskret, i ett hyfsat lugnt och tryggt område i stan?
Citera
2021-11-13, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
Har velat träffa Michelle ett tag, har varit i kontakt med henne och hon verkar trevlig, dessutom har hon många och väldigt positiva omdömen. tyvärr har vi inte hittat någon passande tid då hon bara vill ses dagtid. det som tar emot är att hon bara gör incall, vilket jag helst undviker pga risk att åka fast/bli igenkänd etc. men kan någon gå i god för att hon håller till diskret, i ett hyfsat lugnt och tryggt område i stan?

Man vet aldrig vad snuten har för sig för dagen. Michelles telefonnummer har bytts några gånger. Troligen farbror blå inblandning. Ps ett av ställena det smäller i ibland i Malmö.....
Citera
2021-11-13, 13:18
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Man vet aldrig vad snuten har för sig för dagen. Michelles telefonnummer har bytts några gånger. Troligen farbror blå inblandning. Ps ett av ställena det smäller i ibland i Malmö.....

det kanske kan gälla en del lugna områden också nu förtiden, men det var detta jag var rädd för. dessutom har hon varit aktiv så länge, så hon är säkert kartlagd på något sätt. Känns onödigt att ta risken oavsett hur bra hon är, men det var synd
Citera
2021-11-13, 13:23
Medlem
Citat:
det kanske kan gälla en del lugna områden också nu förtiden, men det var detta jag var rädd för. dessutom har hon varit aktiv så länge, så hon är säkert kartlagd på något sätt. Känns onödigt att ta risken oavsett hur bra hon är, men det var synd

Men hon är väldigt försiktig ska du veta och dessutom den bästa tjejen på jorden i de flesta aspekter. Varför skulle snuten bry sig om en tjej som de vet är till 100% självständig?
Citera
2021-11-13, 13:37
Medlem
Citat:
ja du kan vara lugn..bättre trevligare tjej hittar du inte
Citera
2021-11-13, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Men hon är väldigt försiktig ska du veta och dessutom den bästa tjejen på jorden i de flesta aspekter. Varför skulle snuten bry sig om en tjej som de vet är till 100% självständig?

Citat:
ja du kan vara lugn..bättre trevligare tjej hittar du inte

de mesta talar ju för det, men det är ändå ett problem att hon bara ses dagtid dvs när jag jobbar. men kanske får försöka. bra tjejer i Malmö eller skånetrakten i stort känns ju väldigt sällsynt. ni som har träffat Michelle under längre tid, har hon någonsin erbjudit OC?
Citera
2021-11-13, 14:39
Medlem
Citat:
de mesta talar ju för det, men det är ändå ett problem att hon bara ses dagtid dvs när jag jobbar. men kanske får försöka. bra tjejer i Malmö eller skånetrakten i stort känns ju väldigt sällsynt. ni som har träffat Michelle under längre tid, har hon någonsin erbjudit OC?

Vad är oc?
Citera
2021-11-13, 14:44
Medlem
Citat:

Hon levererar fortfarande och är en porrdocka. Hon är mycket diskret och försiktig. Området är tyvärr inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in