2008-11-01, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MVP
Finns det strippklubbar, svartklubbar, bordellor, vad som helst för att få fitta för en kväll.

Går även bra med Massage som ger en lite extra njutning inte bara massage om ni förstår.

Finns det horrar (rena helst) som inte går på gatan. Vill inte ha något smuts. Var hittar man dom och vad heter hororna.

Jag vet att köpenhamn är ett stenkast iväg, har varit där förr och är bäst för sånt här men nu undrar jag om det finns även i Malmö

Ps, ny hit flyttad därför!

horor fixar du från kontakter...
några klubbar, tror jag inte finns.. är inte säker. kanske svart.
Citera
2008-11-01, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DontBeAretard
horor fixar du från kontakter...
några klubbar, tror jag inte finns.. är inte säker. kanske svart.

Var hittar jag dessa kontakter. Via klubbar o dylikt
Citera
2008-11-02, 03:03
Medlem
malmomannens avatar
..

det finns många glädjeflickor i malmö, som det redan sagts ovan..mkt går via kontakter, innan hade du forumet på sexwork men det är kasst där nuförtiden.

har sj knullat många horor här i stan, både gatuluder o fina "flickor"..

simma lungt..
Citera
2008-11-02, 18:54
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmomannen
det finns många glädjeflickor i malmö, som det redan sagts ovan..mkt går via kontakter, innan hade du forumet på sexwork men det är kasst där nuförtiden.

har sj knullat många horor här i stan, både gatuluder o fina "flickor"..

simma lungt..

Finns det gatflickor kvar i stan?
Citera
2008-11-02, 18:57
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Någon som har värdefull info? Fast det om soc var bra att veta
Citera
2008-11-06, 03:36
Medlem
jamesdeans avatar
Industrigatan var en av de största prostitutionsstråken innan sexköpslagen infördes. Där gick prostituterade öppet ute på gatorna som i Köpenhamn idag. Men industrigatan är stendött sedan sexköpslagen. Du har dock inte missat så mycket, det var fula gamla tanter i 50+åldern
Citera
2008-11-06, 18:27
Medlem
foshoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apor
har en tjejkompis som bor vid kyrkogården där, när hon går på östra farmvägen på kvällen stannar bilar på löpande band. så nåt pågår säkert.

tänk på att socialarbetarna som jobbra med prostitution i malmö cruisar samtidigt som du. de tar registreringsnummer på bilar som uppför sej misstänkt och skjutsar hem horor de är oroliga för.

Japp! Har blivit hemskjutsad av dem ett par gånger, och jag är inte ens någon hora. Ser inte ut som nån heller, men de är väldigt sådär, "du behöver inte berätta att du horar, vi vill bara att du kommer hem ordentligt, hejdå, hora lugnt". De har trott att jag förnekar för att jag skäms eller är rädd att råka illa ut, men jag förnekar ju för att det inte är sant

Men det stämmer alltså som apor säger, vi har ett team i Malmö som cruisar i en civil bil och spanar efter torskar och tar hand om horor. Rätt bra initiativ. Inget att vara orolig för för er som tänkt plocka kött i staden, så länge ni är snälla och trevliga. De samlar bara sån information för att kunna använda ifall nån tjej skulle bli misshandlad eller våldtagen. Var snäll mot din hora så är Malmö stad snäll mot dig.
Citera
2008-11-07, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apor
har en tjejkompis som bor vid kyrkogården där, när hon går på östra farmvägen på kvällen stannar bilar på löpande band. så nåt pågår säkert.

Det gör det nog.
Jag bor alldeles intill Sorgenfrivägen och går ensamma nattpromenader i stort sett sju dagar i veckan, och nio gånger av tio då jag råkar befinna mig på Sorgenfrivägen och möter en bil (kommunens driftiga idé att förbjuda biltrafik mellan 21-05 fungerar tydligen inte sådär överdrivet bra) så sänks farten betydligt.
Eller, åtminstone tills föraren inser att det inte är en kvinna som går där.
För då ökar farten igen, och mannen bakom ratten ser onekligen missnöjd ut.
Citera
2008-11-07, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Finns det gatflickor kvar i stan?

Well, jo, det finns det, men det vimlar ju inte av dem direkt.
Men det händer då och då att man ser någon av dem komma lite halvt vinglades längs med Sorgenfrivägen, Nobelvägen, Industrigatan et cetera.
Alla gatflickor ser såklart inte ut som dem.
Och tur är väl det, för många av dessa är verkligen stereotypen av sönderpundade tjackhoror; spröda, utmärglade, åldrade i förtid, och klädda i någon slags "porrig" outfit.
Kruxet är dock att blotta åsynen av denna såkallat "porriga" outfit gör en ungefär lika kåt som av

a) en oväntad parkeringsböter

b) en vrålande unge i lägenheten ovanför som totalvägrar somna när man själv måste, måste, MÅSTE sova, eller

c) ögonblicket då man inser att vänskapen man hade med en människa plötsligt och helt oväntat går i kras, förstörs fullständigt och ens inre slits sönder helt och hållet.

Fast en gång hade jag ändå en fantastisk upplevelse vid korsningen Celsiusgatan/Nobelvägen med TVÅ av dessa damer klädda i sina not-so-sexy-outfits.
Nej, ingen trekant...
Jag blev som av en slump åskådare till hur dessa damer hade ett rejält högljutt och minst sagt ilsket bråk dem emellan.
De nitade inte varandra eller så, men det var onekligen en absurd upplevelse att se dem ha ett verbalt bråk som nästan uteslutande bestod av allsköns svordomar.
Det kändes nästan som att jag hamnat i en bisarr sketch med Monty Python eller nåt...
Citera
2008-11-07, 09:12
Bannlyst
http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%96resundsbron
Citera
2008-11-07, 09:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Förtäckta bordeller finns det gott om i Malmö. Likaså förtäckta strippklubbar.. Gäller bara att veta var man ska leta. (skåklart.)..
Citera
2008-11-07, 15:42
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Var ute här om kvällen och stötte på mer trafik än jag sett på länge. Kanske har jag varit ute vid fel tider innan... Nåja, med Soc och Harry Haffa snokandes är det kanske läge att ligga lågt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in