2005-06-28, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Green One
Hur unga då?

20 ner ... ?
Citera
2005-10-14, 20:43
Medlem
Efterlyser en prost. kvinna i Malmö!!

träffade en kvinna på slutet av 90talet(99ca) som körde omkring i en röd bubbla och sedan en röd fiesta. Hon var blond mullig med jätte härliga bröst i 40års åldern...Någon som vet om hon fortfarande är aktiv..hon höll till vid industrigatan m.m

Någon som vet något om henne?
Citera
2005-10-14, 23:53
Medlem
Ghandis avatar
brukade hon ha stora svarta solglasögon på sig.....?

har för mig ja brukade se en skum liten röd bil med en kvinna som du beskriver i. Ibland gåendes i området. Noterade henne flertalet ggr när man hade vägen förbi o hennes förehavande stämde inte(eller just) in med övriga omgivningen. Var länge sedan, men har för mig hon hade typ "stort lockigt hår"
Citera
2005-10-15, 17:57
Medlem
stämmer bra. Vet du om hon är aktiv än?
Citera
2007-02-01, 16:35
Medlem
wolframs avatar
Prostituerade i Malmö "som går på gatan"?

När och var ska man gå i Malmö för att hitta prostituerade som "går på gatan" på klassiskt vis?
Citera
2007-02-01, 20:44
Medlem
Cesiusgatan, Agneslundsvägen o Sorgenfrivägen är väl dom gatorna som gäller i Malmö.....finns väl inte mkt att hurra för där tror jag.
Citera
2007-02-01, 21:28
Medlem
situation_69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chewie
Cesiusgatan, Agneslundsvägen o Sorgenfrivägen är väl dom gatorna som gäller i Malmö.....finns väl inte mkt att hurra för där tror jag.

Hmmm jag kör rätt mycket i Malmö och de horor som man ser på gatorna är för det mesta helt rostiga narkomaner. De bästa hororna hittar man genom bra kontakter och de kommer hem till dig(motel/hotel) eller du kör hem till haliken. För det mesta de är unga och fräscha.
Citera
2007-02-04, 23:43
Medlem
Fogelbergs avatar
Ser dessa skanks flera dagar i veckan och ska jag vara helt ärlig skulle jag inte ge en spänn för någon av dessa...

De är vrak... en handtralla är fan säkrare, får fan nästan klamydia bara man passerar dem.
Citera
2007-02-10, 22:50
Medlem
wolframs avatar
....

Ser dessa skanks flera dagar i veckan och ska jag vara helt ärlig skulle jag inte ge en spänn för någon av dessa...De är vrak... en handtralla är fan säkrare, får fan nästan klamydia bara man passerar dem.

Jag tänker naturligtvis inte ha sex med dem, men skulle ni kunna upplysa mig var och när man kan se dem?
Citera
2007-02-11, 00:31
Medlem
Fogelbergs avatar
Celciusgatan vid korsningen nobelvägen / Celcius, där brukar en gnoa gå.
Sen finns det en del på Sorgenfrivägen mellan nobelvägen och Båstadsgatan, på den kortasträckan brukar det vara några ibland.

har inte sett några på någon av dessa gator på ett tag nu.... kanske lite för kallt ute för dem
Citera
2007-02-11, 01:37
Medlem
situation_69s avatar
Då och då kan man se nån på Industrigatan/Nobelväven med, men som sagt när det är kallt då håller de sig inne, bara i nödfall(pengar till sitt knark) kommer de ut när det är kallt.
Citera
2007-02-11, 02:14
Medlem
malmomannens avatar
skojar ni

det finns en hel del på gatorna i malmö, grejen e den att alla tror de ser ut som pundarluder..finns en del vid värnhem, likaså vid midhem och willys en bit från ellstorp.

//öppna ögonen bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in