2025-07-11, 21:03
Medlem
En 14 år gammel gutt kjørte en ganske sprek BMW eller Mercedes i motgående kjøreretning på E6. Jeg har sett identiteten på gutten, han har pakistansk bakgrunn, og jeg så også bilde av ulykkesbilen, og det så ut som en BMW 5 eller Mercedes C-klasse. Sedan. Flere mener denne bilen har vært involvert i en del kriminalitet i Lørenskog og Oslo.

"14-åring omkom i ulykken på E6
En mindreårig gutt omkom etter en trafikkulykke på E6 forrige torsdag. […]
– Jeg kan bekrefte at han var 14 år gammel, sier Inam Ali (advokaten).
– Sammenhengen mellom hans lave alder, helse og ulykken er en del av politiets etterforskning og jeg vil derfor ikke kommentere det ytterligere, sier familiens advokat."

https://www.vg.no/nyheter/i/GyWwz4/14-aaring-omkom-i-ulykke-paa-e6-ved-hoeybraaten-i-oslo

"VG har vært i kontakt med en sjåfør som holdt på å frontkollidere med bilen som kjørte i motgående kjøreretning.
– Jeg oppfatter at sjåføren nettopp hadde snudd bilen på E6. Jeg lå da i høyre kjørefelt og hadde en annen bil ved siden av meg i venstre. Jeg valgte å holde farten oppe, for lettere å overraske føreren som kom i mot, og svingte unna til høyre. Sjåføren sneiet bilen min, sier sjåføren til VG. – Det var nære på, fortsetter han."

https://www.vg.no/nyheter/i/Mn00oM/rykker-ut-til-alvorlig-trafikkulykke-paa-e6-ut-av-oslo
2025-07-11, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jembretsen
En 14 år gammel gutt kjørte en ganske sprek BMW eller Mercedes i motgående kjøreretning på E6. Jeg har sett identiteten på gutten, han har pakistansk bakgrunn, og jeg så også bilde av ulykkesbilen, og det så ut som en BMW 5 eller Mercedes C-klasse. Sedan. Flere mener denne bilen har vært involvert i en del kriminalitet i Lørenskog og Oslo.

"14-åring omkom i ulykken på E6
En mindreårig gutt omkom etter en trafikkulykke på E6 forrige torsdag. […]
– Jeg kan bekrefte at han var 14 år gammel, sier Inam Ali (advokaten).
– Sammenhengen mellom hans lave alder, helse og ulykken er en del av politiets etterforskning og jeg vil derfor ikke kommentere det ytterligere, sier familiens advokat."

https://www.vg.no/nyheter/i/GyWwz4/14-aaring-omkom-i-ulykke-paa-e6-ved-hoeybraaten-i-oslo

"VG har vært i kontakt med en sjåfør som holdt på å frontkollidere med bilen som kjørte i motgående kjøreretning.
– Jeg oppfatter at sjåføren nettopp hadde snudd bilen på E6. Jeg lå da i høyre kjørefelt og hadde en annen bil ved siden av meg i venstre. Jeg valgte å holde farten oppe, for lettere å overraske føreren som kom i mot, og svingte unna til høyre. Sjåføren sneiet bilen min, sier sjåføren til VG. – Det var nære på, fortsetter han."

https://www.vg.no/nyheter/i/Mn00oM/rykker-ut-til-alvorlig-trafikkulykke-paa-e6-ut-av-oslo
Redigert: Jeg tror ikke det. På Torshov var det en sjåfør som gikk totalt bananas med bilen i samme tidsrom tror jeg det var. Vet ikke om det ble ringt inn til politiet om. Jeg bare hørte om det.

Jeg tror i saken på E6 at han har tatt nøkler fra et familiemedlem. Og at han i utgangspunktet slet psykisk eller kan ha tatt stoffer: det er ren spekulasjon fra min side. Jeg tenkte det siden han ville snu på E6.
Det er en sykt tragisk sak, og flere enn ham selv kunne blitt drept.
Senast redigerad av Hyttepaahytte 2025-07-11 kl. 22:33.
2025-07-11, 23:57
Avslutad
Fra den siste artikkelen:
“Jeg valgte å holde farten oppe, for lettere å overraske føreren som kom i mot, og svingte unna til høyre. Sjåføren sneiet bilen min, sier sjåføren til VG.”

Jeg mener det tyder på at sjåføren som svingte unna i siste sekund tok tydelige forbehold om at motgående bil prøvde kollidere inn i ham. Handlingen hans har også tydelig unngått en from mot front kollisjon.
Så tanken til trådstarter er on point.
2025-07-12, 00:19
Moderator
Maviels avatar
Det framkommer inte i rapporteringen att det finns misstanke om brott, snarare benämns det som en olycka. Därför blir det låset på här. Skulle mer information tillkomma får moderator kontaktas för att låsa upp tråden.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in