• 1
  • 2
2025-07-11, 17:36
Medlem
Hurt-kes avatar
Fler babbar i yrket.

Villkoren har frsmrats s ingen svensk ungdom vill ha jobbet.

Jag sommarjobbade med det fr 25 r sen. Underbart jobb d. Sen genomfrdes kraftiga lnesnkningar.
Citera
2025-07-11, 18:28
Medlem
godboys avatar
Nog fr att att jag grna hoppar p blattar s fort mjligheten ges, men hromdagen kom en glassbil p gatan hr och plingade, jag rkade vara ute nr den dk upp och det satt en snygg ung tjej bakom ratten. Melodin plingade som vanligt och ingen dk upp omgende. Hon klev inte ur bilen, tog rtt snart upp mobilen och glodde p den, ngon minut senare s dk det upp en familj som tittade p bilen och stod och tittade p vad den hade att slja, bruden i glassbilen kte bara i vg.

Visst gillar jag och de flesta mn snygga brudar, men detta korkade exemplar sumpade bde sin provision och frsljningen fr fretaget. Familjen som ville kpa blev rtt paffa. Men jag sa att det satt en blatte bakom ratten, d de sg vnster ut.
Citera
2025-07-11, 18:37
Medlem
Dalulvens avatar
Har Stephen King satt klorna i den gamla goda glassbilen? I Maximum Overdrive II kommer mardrmmen rullande till tonerna av en glad trudelutt.
Citera
2025-07-11, 19:13
Brist p glassbilar efter olyckorna i Bohusln.

Citat:
Men man r ganska lsningsorienterad och vi ingr i en organisation dr vi har kollegor som r otroligt stttande. Vi har redan tv bilar som vi hmtar nu under helgen, s vi kommer ha bilar p mndag.
Betalvgg: https://www.bohuslaningen.se/nyheter...4-a2d3d135549a
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-glassbilar
Citera
2025-07-11, 19:31
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Sist glassbilen var hr hade fraren p sig en konstig maskotdrkt frestllande GB-gubben, tnkte direkt att han omjligt kan ha normal sikt ut frn den dr.
Kanske drfr det vart olyckor pga att dom inte ser ordentligt.
Citera
2025-07-12, 16:02
Medlem
Molekyl3ns avatar
Mobilflippande individer helt klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto