2025-07-11, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Har varit med kanske 7 tjejer i mitt liv och vad jag vet har dom alla varit oskulder,men ändå tycker jag det är helt otänkbart och äckligt som fan om jag skulle träffa en tjej och hon legat med 7 snubbar.

Är detta verkligen dubbelmoral?
Jag tycker inte att det är det.

Tex så skulle alla kunna spotta i någons dricka och tycka det var skitkul när den andra dricker det, men om någon skulle spotta i ens egen dricka så skulle man bli sjukt äcklad och förbannad.

Ja det är definitionen på dubbelmoral och hyckleri.

Utan tvivel.
Citera
2025-07-11, 17:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Har varit med kanske 7 tjejer i mitt liv och vad jag vet har dom alla varit oskulder,men ändå tycker jag det är helt otänkbart och äckligt som fan om jag skulle träffa en tjej och hon legat med 7 snubbar.

Jag tycker inte att det är det.

Tex så skulle alla kunna spotta i någons dricka och tycka det var skitkul när den andra dricker det, men om någon skulle spotta i ens egen dricka så skulle man bli sjukt äcklad och förbannad.

Det där är själva definitionen av dubbelmoral. Varför måste du fråga om det är dubbelmoral eller inte? Varför är det inte dubbelmoral enligt dig? För att du känner att det inte är det?
Citera
2025-07-11, 18:35
Medlem
TrueDevils avatar
Om du inte är väldigt ung så tror jag att vissa av tjejerna ljugit för dig att dom är oskulder.
Eller är du pedofil möjligtvis?

Flashback har 18 års gräns!
Citera
2025-07-11, 18:35
Medlem
Tveksamt om det är dubbelmoral, handlar väl snarare om vad man föredrar.

Dubbelmoral är väl att hata nånting man själv är eller gör men i så fall är det väl dubbelmoral när tjejer på 165cm hatar killar som är 165cm?

Finns väl massor av saker man själv kan göra men om nån gör samma sak mot en själv så blir man lack.
Minns när vi låste in en kille på skoltoan och tyckte det var skitkul, sen dagen efter när jag gick på toa låste samma kille in mig, det tyckte jag inte var lika roligt men är det verkligen dubbelmoral? Dont think so
Citera
2025-07-11, 18:39
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Det handlar inte moral, utan om instinkter.
Grottmannen i dig varnar dig för tjejer som knullar runt, för rätt vad det är risken stor att du lägger all din energi på att försvara en unge som inte ens är din.
Det är både självklar och busenkelt. Många vill inte tro denna självklarhet, för att de tycker att det är orättvist. De kommer käfta emot och ifrågasätta, men det är inget att bry sig om.
Citera
2025-07-11, 18:53
Medlem
NegernsDofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Fittan är ju ett självrengörande organ till skillnad från en läsk. Äter du inte med bestick som andra använt?
Vf börjar den lukta skit efter några dagar utan dusch då
Citera
2025-07-11, 18:54
Medlem
CC75s avatar
Nu gillar jag inte att svara på trådar skapade av troll men då det är många som har åsikter om frågeställningen ska jag göra ett undantag.

Svar nej. Det är i min värld inte dubbelmoral att själv knulla runt men inte vilja att ens partner har gjort det. Män och kvinnor är olika och påverkas olika vad gäller sex och antal partners. De som anser att det är dubbelmoral borde också anse att det är dubbelmoral att män och kvinnor inom idrotten inte tävlar i samma tävlingar, vilket de borde göra i så fall. Skälet är att män och kvinnor har olika biologiska förutsättningar. Det gäller såväl inom idrott som inom sex. Undantag finns självfallet inom båda dessa områden men sett över hela manliga och kvinnliga populationen är det skillnad. Stor skillnad.

// CC
Citera
2025-07-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegernsDoft
Vf börjar den lukta skit efter några dagar utan dusch då

Tjejer tvättar sig i regel inte INNE i fittan.
Citera
2025-07-11, 20:53
Bannlyst
Ja det är dubbelmoral. Jag kan inte tänka mig en snubbe som har legat runt och har äcklig kuk.
Citera
2025-07-11, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Var inte du en medelålders oskuld i en annan tråd?
Ja bara det är ju dubbelmoral…
Citera
2025-07-11, 20:57
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
En oskuld är oerfaren.
Ska man åka bil, föredrar man ju någon som kört en förut, eller hur

Om man ska åka bil, så fördrar jag en relativt ny som inte så många har åkt i.
Citera
2025-07-11, 21:01
Medlem
Dubbelmoral delux ja, sjuk kvinnosyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här