• 6
  • 7
2025-08-14, 18:03
Tänker inte skriva hans namn då jag inte vet hur sant det är. Men kan säga att den personen vars namn jag hört var inblandad i ett mordförsök på Liljeholmen för 1-2 år sedan. Han driver 2-3 ställen i Jönköping.

Observera bara hört detta och vet ej sanningen än. Återkommer med mer info när jag vet.
Citera
2025-08-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odlarn3.17
Tänker inte skriva hans namn då jag inte vet hur sant det är. Men kan säga att den personen vars namn jag hört var inblandad i ett mordförsök på Liljeholmen för 1-2 år sedan. Han driver 2-3 ställen i Jönköping.

Observera bara hört detta och vet ej sanningen än. Återkommer med mer info när jag vet.

Al* Ays*n kanske? (I , a)

Han frikändes väl sen eller är det någon annan?
Citera
2025-08-14, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsohard

Nope inte han. Men du är inne på rätt spår dem är från samma land
Citera
2025-08-15, 11:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymbasker
J*n espeset!!

Detta var det roligaste jag läst, den fredliga norrmannen ska beställa mord på en person… fan , ni är ju helt ute och flyger era j*vla muppar
Citera
2025-08-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsohard

Frikändes för? Mordförsök?
Citera
2025-08-15, 12:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cp33
Om så är fallet då har dem gjort Jönköping en stor tjänst. Men tror nog att han gömmer sig sån fegis som han är skapar problem och gömmer sig. Bedragaren

Vem är den fega egentligen, du skriver en massa skit om människor, har du stake nog kan du ju säga direkt till dem, men det har du inte, annars hade du inte gömt dig bakom skärmen, din fj*lla.
Citera
2025-08-18, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odlarn3.17

Hamburgerhak?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in