• 3
  • 4
2025-07-10, 16:25
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
ja vem fan vill inte det? tror du jag skulle kriga för sverige? ALDRIG!

de är tydligen ok för alla världens bajsfolk o fly hit pga krig men jag då som måste leva med allt negativt de innebär att de finns här , ska alltså inte få fly i händelse av krig??
de satans negrerna kan väl kriga för sverige men fan inte jag !
Nu skrev jag inte att dom skulle kriga för sverige utan att dom skulle kriga för landet dom flytt till.
Så du tycker att invandrare som flytt till sverige ska slippa militärtjänst om t.ex ryssland invaderar?
Citera
2025-07-10, 17:16
Medlem
Citat:
vill se den negern som strider för oss.. de duger fan inte till nått, kan ju likväl ha chimpanser vi sänder ut i krig

Hur många "negrer" finns det i Jemen?
Citera
2025-07-10, 19:25
Medlem
UrsusSpelaeuss avatar
Citat:
vill se den negern som strider för oss.. de duger fan inte till nått, kan ju likväl ha chimpanser vi sänder ut i krig

Instämmer. Och vi kommer behöva rusta som fan nu när USA drar sig ur Europa. Allmän värnplikt kommer bli ett faktum och vi kommer stöta på problem. Vi kommer dock lösa dem och många idiotiska saker kommer åtgärdas.

Vissa folk som strömmat in kan onekligen slåss om de fått träning. Kurder, yezidier, sikher och diverse asiater, exempelvis. Men slåss för Svenne och Svea Rike? Knappast. Kanske thailändare och andra skulle, precis som de gjort sig nyttiga ute i samhället i allmänhet. Men knappast araber, afrikaner m.fl. Där skulle jag nog hellre ha med mig just en chimpans i skyttegraven.

Jag tror inte att inavelspuckon från MENA kommer vara särskilt många i Sverige om 20 år. De lär sticka eller bli utkastade eftersom de är ett problem, och vi har inte råd med dem längre. Reserverna börjar sina, likaså tålamodet.
Citera
2025-07-10, 20:35
Moderator
Allaballawallas avatar
Oklart om TS fått med sig men befolkningsökning brukar bero på att något som inte är mat stoppas in i något som inte är munnen...

Kort sagt: Det föds väl fler människor än vad som dör av svält
Citera
2025-07-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Oklart om TS fått med sig men befolkningsökning brukar bero på att något som inte är mat stoppas in i något som inte är munnen...

Kort sagt: Det föds väl fler människor än vad som dör av svält

Exakt. Även om barnafödandet per kvinna har halverats i Jemen sedan 90 talet så är det ändå så att de föder fler barn än vad det är personer som dör. Framförallt är det en ung befolkning. Och unga människor tenderar att idka samlag och då blir det barn.
Citera
2025-07-11, 09:19
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
va inget krig 1944 i sverige ... 1809 sist
Oj. Ser begränsningar i kunskap nu. Hela Sverige var i beredskap under andra världskriget, inte halva utan hela Sverige.

Finlands sak är vår sak. Dessa ord myntades 1939 så Sovjet gick in i Finland.
Citera
2025-07-11, 09:20
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hur kan Jemens population öka, trots att det är svält?
Jag menar, om man tillämpar svält på djuren, så minskar deras population.
Varför ökar just i Jemen?

De är väl inte så hungriga, khat dämpar hungern har jag hört.
Citera
2025-07-12, 17:03
Avstängd
lersaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Hur många "negrer" finns det i Jemen?
alla
Citera
2025-07-12, 17:14
Medlem
Citat:
alla

Jag kanske var lite otydlig. Kan du skicka länk till fakta kring att alla i Jemen är negrer?

Sen är ju topic barnafödande och barnafödande är något unniversiellt.
Sedan så är en del mer måna som sitt folk än andra. De i Jemen är uppenbarligen måna om sitt folk.
Senast redigerad av MuppetMinnieMe 2025-07-12 kl. 17:17.
Citera
2025-07-12, 19:37
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag kanske var lite otydlig. Kan du skicka länk till fakta kring att alla i Jemen är negrer?

Sen är ju topic barnafödande och barnafödande är något unniversiellt.
Sedan så är en del mer måna som sitt folk än andra. De i Jemen är uppenbarligen måna om sitt folk.
Skräpet har ingen länk. Detta är bara en klassisk rasistattack från judar från Östeuropa. Yemeniterna är negrer för att de är Semiter, något judarna från Östeuropa påstår sig vara.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in