Citat:
Ursprungligen postat av
kromosomxyz
Men vad är du för typ av kvinna? Lesbisk? Varför så in i bomben hatisk för?
Försöker släcka eld med eld, kan jag inbilla mig.
Empatin slog över i hat, pga trådens titel så behöver nog TS en rejäl utskällning.
Du kan också få en utskällning för din fördom om lesbiska kvinnor, fast du redan verkar redan kränkt.
Tolkar det som om du tigger om det när du formulerar dig så.
"Du skulle inte överlevt 70-80-talen om du blir så lättkränkt. Väx upp och gör militärtjänst!"
Helt utanför mina referensramar, men du kan få tillbaka det du skrev i en annan tråd.
Väx upp och gör militärtjänst!
Kanske du inser hur efterbliven du låter med gamla referenser. Idag är det förbjudet att kränka andra i militären. Det var någon nyhet om någon militärgruppledare som blev anmäld för trakasserier.
Du kan be andra PM:a mig istället och be om att få bli kränkt så de härdar sig. Tror det är bäst att bli så bra att kränka som möjligt, så man kan kränka sig själv härdad. Blir mest effektivt så. Helt härdad blir man nog aldrig. Det är dock generellt en dum idé. Tycker du också kan hitta Jesus så du slipper trista diskussioner med påhopp och korvstopp. Man ska inte behöva vara härdad, det är totalt efterblivet. Nu lever vi i ett efterblivet samhälle så du har väl rätt ändå i att man behöver härda sig.
Fick två medhållsvar (Amen! & +1).
Jag vill möta folk på de sättet de möter andra.
Möta hat med hat. De man slänger ur sig får man tillbaka.
Om man gör sig till måltavla så kastar jag så bra jag kan.
Prova aldrig skriva något fult på flashback och se hur det går.