Citat:
Ursprungligen postat av
generalen120
Hej hej hej!
Såhär jag undrar en sak, i samband med att jag senast hade sex med en kille som jag har haft sex med under ca ett års tid då och då, så sa han ” det här kanske är en konstig fråga, men har su gjort dina bröst?”
Jag har inte det så jag sa ju att de var äkta, och blev ju såklart smickrad. Men nu undrar jag, är dedär något som killar brukar säga för att de vet att vi blir glada av att höra sånt eller menade han det genuint?
Tycker du att opererade bröst är snyggt? Ta det då som en komplimang
Själv tycker jag att silikonbröst är fult eftersom att det ser så fejk ut och känns okvinnligt eftersom att personen som gjorde dom inte hade egna, så nu går hon/han runt med två badbollar och tror att han är kvinna. Naturligt vackra bröst är lite toppiga och inte så runda som silikon. Och känns mjuka och mysiga, inte hårda och spänstiga.
Man vill väl att ens tjej ska vara naturligt vacker.. överallt, av sig själv?
Det kan ju vara så att han märkte att du var blyg och försökte ge en komplimang som han tror att du skulle uppskatta för att ert sex ska bli bättre och du skulle våga leka med tuttarna lite mer? Vet att många tjejer har komplex. Annars räcker det väl med att säga att du har fina/perfekta bröst? Varför drar man in plastikoperationer i en komplimang.
Lite som när vi säger att hans kuk är stor för att han inte ska känna sig osäker eller blyg 🤭