2025-07-10, 00:01
Medlem
TrueDevils avatar
1: Hur visade dom att de gillar det?
2: Hur grovt var det?
3: Hade dom en trasig uppväxt?

Min egna erfarenhet är blandad, har träffat kvinnor som inte kan komma om de inte blir strypta, örfilade, spottade på m.m.

Men de flesta har haft trasig uppväxt, frånvarande pappor.
Borderline, grov ADHD, blivit sexuellt utnyttjade o.s.v.

Berätta gärna era erfarenheter med dessa kvinnor.
Citera
2025-07-10, 00:06
Medlem
1. De säger det. Tjejer är oftast inte rädda för att berätta hur de vill ha det.
2. Varierande.
3. De flesta har haft mycket städade liv och kanske sökt sig till "spänning" av just den orsaken
Citera
2025-07-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil

Min egna erfarenhet är blandad, har träffat kvinnor som inte kan komma om de inte blir strypta, örfilade, spottade på m.m.

1. Det syns på mils avstånd att de gillar det om man är det minsta emotionellt begåvad.

2. Strypsex, rapegames på DERAS begäran. Det är inte min cup of tea.

3. Inte i alla fall. En del av dem verkar ha det i generna. Det är vad de går igång på.
Tror att en del av dem blivit utsatta för sexövergrepp av tex fadern.

Om man själv är "normal" så lämnar man sånt skadegods. Det är nog därför de aldrig blir hela.
Ingen "normal" vill ha dem och traumat blir större då de som skulle kunna fått dem att läka inte vill ha något längre eller seriöst med dem. Så de kastas runt och hamnar till sist hos riktiga psykon.

Citat:

Som nämnt rapegames och strypsex och förnedringssex.
Senast redigerad av darkestpassenger 2025-07-10 kl. 00:14.
Citera
2025-07-10, 00:34
Medlem
PervoMans avatar
Dessa kvinnor söker sig alltid till anabola, muskulösa, gaddade och kriminella.

Varför?
Jo för där vet dom att de är störst chans för dom att få utlopp för sina sexuella begär. Sedan klagar dom och beklagar sig när dessa män går över gränsen.

Förmodligen blev dom våldtagna som barn, eller saknade manliga förebilder.
Citera
2025-07-10, 06:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil

Vilken uppväxt och kvinnosyn har du, som själv går igång på att strypa och spotta på kvinnor under sex?
Citera
2025-07-10, 06:54
Medlem
Som vanligt är det vanskligt att generalisera.

Jag har haft två kvinnor som varit ordentligt nere i det här träsket och dom är nästan varandras motsatser.

Jag är en rätt vanlig snubbe. Ingen tatuerad kriminell eller klassisk bad boy så det var ingen sån aura som drog dom till mig.

Nummer 1 var trasig. Adopterad med dålig relation till sin familj, uppväxt i en förort, relationshistorik lång som en giraffhals, hoppat från man till man under ungdomen, sålt sex, blivit utsatt för övergrepp av pojkvänner och randoms.
Njöt av att bli använd, förolämpad, förnedrad, slagen och utnyttjad på alla möjliga sätt. Ville jag skulle skära henne med kniv under akten, gärna i halsen och på andra "farliga" ställen.
Brydde sig sällan om sin egen njutning utan använde sex mest som självskadebeteende.
Tjatade på mig att låna ut henne till randoms och sitta bredvid och kalla henne för hora, slampa osv under akten men tänder inte på cuckold så det blev aldrig av.

Nummer 2 kom från övre medelklass, välbärgad familj och ordnad uppväxt, lite skyddad verkstad där hennes familj krattade manegen åt henne, van att få som hon vill. Få relationer och pojkvänner under uppväxten och levde ett städat familjeliv.
En riktig painslut som tände på att bli hårt tagen, smiskad, strypt och slagen. Ville vara ägd och kontrollerad av mig.
Gick mycket igång på att släppa kontrollen i ett annars rätt städat liv och låta någon annan bestämma allt.
Pratade om att lämna sin famil och leva 24/7 TPE liv med mig men det rann ut i sanden.

När jag tänker tillbaka så är det lite fascinerande hur olika de här kvinnorna är....man vet aldrig var dom döljer sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in