Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-09-01, 16:11
  #13
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaken
Generallisera alla kritiker ock konspirationsteoriker som foliehattar?

Eller kanske motsatsen? Jag tycker du skall ge det en läsning till så kanske poletten trillar ner.
Citera
2006-09-01, 16:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Eller kanske motsatsen? Jag tycker du skall ge det en läsning till så kanske poletten trillar ner.
Ok, nu läste jag det för tredje gången, so.. whats the point? Jag tar inte alla konpirationsteorier som sanning i alla fall. Tycker dock att man bör motbevisa dem innan man kastar dom i soptunnan.
Citera
2006-09-01, 17:17
  #15
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaken
Ok, nu läste jag det för tredje gången, so.. whats the point? Jag tar inte alla konpirationsteorier som sanning i alla fall. Tycker dock att man bör motbevisa dem innan man kastar dom i soptunnan.

Där är vi överens. Det stora problemet i det här forumet är att det inte spelar någon roll hur många gånger vi motbevisar olika saker, de poppar ändå upp igen eftersom vi har ett gäng troll som inte är intresserade av att städa.

Om du exempelvis hittar klara rena bevis som exempelvis gör gällande att vrakdelarna i Pentagon inte matchar den flygplanstyp som de borde så får man ju rita om kartan för vad som hände (nu är det ju inte så i just det här exemplet, faktiskt tvärtom, de matchar väldigt bra, tom rense.com medger det och de är väl inte de som brukar bekräfta den officiella linjen direkt...). Jag har inga problem att göra det, men det kan bara ske om riktiga bevis faktiskt dyker upp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback