• 1
  • 2
2025-07-09, 20:20
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Jag såg 3 tjejer med ovanligt vackra ansikten, och väldigt fina kläder nyss .. Alla såg som små fotomodeller. Givetvis har jag inget intresse av dom .. mer än rent konstärligt. Kan jämföra med att kolla på tavlor i ett museum.
Vet inte hur gamla dom va, men skulle tippa på 13-14 ungefär.
Dom råkade upptäcka att jag tittade för länge åt deras håll. Det gjorde att dom viskade saker till varandra med runda ögon, pekade åt mitt håll och skrattade.. upplevde det som ganska charmigt.
Borde jag låtsas dom va osynliga, eller har jag rätt att använda ögonen till vad jag vill,
om det inte har några onda avsikter..? Jag tittar för länge på kattungar också, av ungefär samma anledning..

Misstänker att det inte handlade om något konstnärligt. Snarare om något helt annat. Till på råga ska du normalisera det.
Citera
2025-07-09, 20:31
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Men om man är bög så är det ok att sitta och runka på tunnelbanan framför en 13-åring.

Var har du hört att det skulle vara okej?
Citera
2025-07-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Misstänker att det inte handlade om något konstnärligt. Snarare om något helt annat. Till på råga ska du normalisera det.
haha nej, jag har inget sexuellt intresse av något, sen flera år tillbaka. Sertralin.
Citera
2025-07-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Var har du hört att det skulle vara okej?

Det var C-toppen Gustav Hemming från bögcenterpartiet som runkade framför en 13 -åring.
Citera
2025-07-10, 03:50
Medlem
NegernsDofts avatar
Inte olagligt men du kommer se ut som ett miffo, få dåligt rykte och tillslut kommer någon ge dig stryk
Citera
2025-07-10, 08:48
Citat:
haha nej, jag har inget sexuellt intresse av något, sen flera år tillbaka. Sertralin.

Man kan ha sexuellt lust även med den medicinen.
Citera
2025-07-10, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Man kan ha sexuellt lust även med den medicinen.
Det va precis som ett mentalt filter jag haft hela livet försvann över en natt.
Plötsligt blev tjejer bara människor.
Citera
2025-07-10, 15:15
Citat:
Det va precis som ett mentalt filter jag haft hela livet försvann över en natt.
Plötsligt blev tjejer bara människor.

Det borde vetenskapen få ta del av. Alla våldtäktsmän och pedofiler får Sertralin! Kanske har det lugnande effekt även på kriminella och hustrumisshandlare?
Citera
2025-07-10, 20:16
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Det var C-toppen Gustav Hemming från bögcenterpartiet som runkade framför en 13 -åring.

Och blev dömd för det så på vilket sätt var det ansett okej?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in