Se till dom får en orgasm så är allt lugnt haha.
Hur? Känn av situationen. Fråga. Var framåt. Alla människor är olika...men kommer en tjej så är de väl precis som oss nöjda. De viktiga är att du ser till DOM kommer först bara haha.
Ät mus långsamt och länge...förr eller senare ligger de där och skakar...och då kan du göra vad du vill
Tror inte de finns något som funkar på alla - vi är alla olika....
Något jag dock tycker är roligt hur vi killar ofta snackar :
"fan hon e blyg - hon e nog bra i sängen"
"hon är snygg hon är bra i sängen"
"hon är si och så hon är bra i sängen"
osv osv osv....sen upplever man ofta motsatsen för man har byggt upp nån slags fantasi haha...
Vi har det i vår natur djupt inrotat att vi vill ligga egentligen med allt som rör sig. Vi är ju precis som djuren här för att fortplanta oss och keep the human race alive....Det är dock inte som djurriket. Nu parar sig folk även som har down syndrome...så funkar de inte ute på savannen haha.
Sen är det bästa såklart när det uppstår KÄRLEK och KÄNSLOR. Det är då sexet blir magiskt och ni förmodligen blir tillsammans. Allt handlar om kommunikation och att inte ta det så allvarligt.
Varit med rätt många mysko kvinnor alltså som vill göra saker jag inte tänder på. Garanterat har många tyckt jag varit kass och värdelös med som är rätt vanillj haha. Men aja nu är man äldre och kilar stadigt och vi vet vad vi vill ha. Helt plötsligt har vi sex från ingenstans..ibland planerar vi skiten.
...det är bara skoj och lättsamt <3 å såklart vackert då det är finaste sättet komma närmare någon man verkligen älskar i många stunder.
Kan väl tilläga att allt handlar ju inte bara om sex då...många saker ska klaffa. Den biten är såklart extra viktigt som mycket annat!
Blev en jäkla ramble här...men antar du är yngre och funderar på "what to do" det kommer med åldern haha. Våga fråga om du är osäker...fråga vad hon gillar. Säger hon nej. Ja men gör de du vill göra och är hon inte OK med det så får du anpassa dig....eller run for your life. Finns en hel del crazy bitches out there haha