2025-07-10, 04:11
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Stor kuk och bra uthållighet, att orka pumpa på länge så hon får det skönt.

Vad klassar du som länge?
Och är det med paus eller bara pumpa utan stopp?
Citera
2025-07-10, 08:32
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Eller inte🤔
Citera
2025-07-10, 09:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Hur många män - inte tonårskillar - har din unga flickvän haft innan dig då så hon vet hur en snubbe är när han är bra i bingen?
Citera
2025-07-10, 19:27
Medlem
En kille som genuint bryr sig om en kvinnas njutning. Gillar förspel så man får värma upp, gillar att han tar för sig men inte gör mig illa. I dagens samhälle börjar det bli mer normalt att kvinnor ska bli munknullade, förnedrade och så vidare. Jag är långt från pryd och gillar att suga kuk, men det har blivit så porrskadat att jag upplever att endel sexpartners jag haft glömt bort vad sex egentligen är. Njutning för båda!
Citera
2025-07-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsvejs93
En kille som genuint bryr sig om en kvinnas njutning. Gillar förspel så man får värma upp, gillar att han tar för sig men inte gör mig illa. I dagens samhälle börjar det bli mer normalt att kvinnor ska bli munknullade, förnedrade och så vidare. Jag är långt från pryd och gillar att suga kuk, men det har blivit så porrskadat att jag upplever att endel sexpartners jag haft glömt bort vad sex egentligen är. Njutning för båda!

Mjoo. .. porren är ett gift! Och många är porrskadade absolut. Min flickvän som är 16 har sagt att de killar hon varit med innan har varit väldigt dåliga i sängen och haft dålig uthållighet och kommit alldeles för snabbt.
Citera
2025-07-11, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu är ju jag snubbe men jag skulle nog vilja säga att hålla på och nöta länge i regel inte är direkt önskvärt hos kärringarna, misstänker starkt att många kvinnor fejkar orgasm bara för att få slut på eländet.

Kvinna här, instämmer. Långtråkigt nötande är motsatsen till att vara bra i sängen.

Väldigt svårt att säga vad som gör en man bra i sängen om man inte får nämna lyhördhet eftersom bra sex är ett samspel men om vi bortser från den biten är en man som är bra i sängen en man som vet vad han vill och ser till att ta det bestämt samtidigt som han får kvinnan att känna dig utvald, om så bara för stunden, genom blickar och genom hur han tar i henne som att hon är åtrådd. Han
Citera
2025-07-11, 10:52
Medlem
Citat:
Mjoo. .. porren är ett gift! Och många är porrskadade absolut. Min flickvän som är 16 har sagt att de killar hon varit med innan har varit väldigt dåliga i sängen och haft dålig uthållighet och kommit alldeles för snabbt.

Man kommer för snabbt i tonåren, hahaha det där avtar med åren
Citera
2025-07-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleluljah
Kvinna här, instämmer. Långtråkigt nötande är motsatsen till att vara bra i sängen.

Väldigt svårt att säga vad som gör en man bra i sängen om man inte får nämna lyhördhet eftersom bra sex är ett samspel men om vi bortser från den biten är en man som är bra i sängen en man som vet vad han vill och ser till att ta det bestämt samtidigt som han får kvinnan att känna dig utvald, om så bara för stunden, genom blickar och genom hur han tar i henne som att hon är åtrådd. Han

Behöver ju dock inte bli tråkigt bara för att man kör länge, man kan köra olika positions
Är ju inte bra om killen kommer för snabbt heller tkr min flickvän iaf.
Citera
2025-07-11, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwack
Man kommer för snabbt i tonåren, hahaha det där avtar med åren

Hon är för snygg och skön så jag har själv svårt hålla emot nån längre tid, kombinationen av hennes härliga kropp och söta ansikte gör att man lommer snabbt Speciellt om det var ett tag sen man tömde sig senast.
Citera
2025-07-12, 01:09
Medlem
Se till dom får en orgasm så är allt lugnt haha.

Hur? Känn av situationen. Fråga. Var framåt. Alla människor är olika...men kommer en tjej så är de väl precis som oss nöjda. De viktiga är att du ser till DOM kommer först bara haha.

Ät mus långsamt och länge...förr eller senare ligger de där och skakar...och då kan du göra vad du vill

Tror inte de finns något som funkar på alla - vi är alla olika....

Något jag dock tycker är roligt hur vi killar ofta snackar :
"fan hon e blyg - hon e nog bra i sängen"
"hon är snygg hon är bra i sängen"
"hon är si och så hon är bra i sängen"
osv osv osv....sen upplever man ofta motsatsen för man har byggt upp nån slags fantasi haha...

Vi har det i vår natur djupt inrotat att vi vill ligga egentligen med allt som rör sig. Vi är ju precis som djuren här för att fortplanta oss och keep the human race alive....Det är dock inte som djurriket. Nu parar sig folk även som har down syndrome...så funkar de inte ute på savannen haha.

Sen är det bästa såklart när det uppstår KÄRLEK och KÄNSLOR. Det är då sexet blir magiskt och ni förmodligen blir tillsammans. Allt handlar om kommunikation och att inte ta det så allvarligt.

Varit med rätt många mysko kvinnor alltså som vill göra saker jag inte tänder på. Garanterat har många tyckt jag varit kass och värdelös med som är rätt vanillj haha. Men aja nu är man äldre och kilar stadigt och vi vet vad vi vill ha. Helt plötsligt har vi sex från ingenstans..ibland planerar vi skiten.

...det är bara skoj och lättsamt <3 å såklart vackert då det är finaste sättet komma närmare någon man verkligen älskar i många stunder.
Kan väl tilläga att allt handlar ju inte bara om sex då...många saker ska klaffa. Den biten är såklart extra viktigt som mycket annat!

Blev en jäkla ramble här...men antar du är yngre och funderar på "what to do" det kommer med åldern haha. Våga fråga om du är osäker...fråga vad hon gillar. Säger hon nej. Ja men gör de du vill göra och är hon inte OK med det så får du anpassa dig....eller run for your life. Finns en hel del crazy bitches out there haha
Citera
2025-07-15, 14:41
Medlem
Citat:
Behöver ju dock inte bli tråkigt bara för att man kör länge, man kan köra olika positions
Är ju inte bra om killen kommer för snabbt heller tkr min flickvän iaf.

Ja det är ju kul om man hinner knulla lite. Har aldrig varit med någon som kommit snabbt förutom en kille i ungdomen som trängde in i mig när jag råkade somna till hos honom. Jade ingen lust att träffa honom efter det men inte för att han kom snabbt utan av andra anledningar.
Citera
2025-08-20, 15:01
Medlem
Citat:
Hon är för snygg och skön så jag har själv svårt hålla emot nån längre tid, kombinationen av hennes härliga kropp och söta ansikte gör att man lommer snabbt Speciellt om det var ett tag sen man tömde sig senast.

Låter du tjejen komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in