Citat:
Ursprungligen postat av
FabrorWallenberg
Du tror att han ljög och sa att energin kommer ur inte, det är just det som jag har försökt att banka in i ditt huvud att det inte är så (när jag egentligen ville ha ett intelligent diskussion för / mot istället för spydighet.) eftersom den tar energin ifrån etern
Dessutom så säger dem ju till och med i det ryska forskningspappret som jag länkade till att det går att ändra induktansen utan att behöva utföra något arbete, tar man detta med i beräkningen så betyder det att man kan ändra spolarnas induktans gratis vilket i sin tur ändrar energin som spolarnas magnetfält är tänkt att innehålla ...... Men nu kommer man till 10 000 kronors frågan vilken är:
Var får magnetfältet sin extra energi ifrån?
*Trumm virrvel*
IFRÅN ÆTERN!!!!
annars skulle det inte ha varit gratis att kunna ändra spolarna induktans över tid.
Men om jag frågar dig vad du såg i videon så skulle jag villja att du i detalj redogör för vad lögnen i videon var för något.
Egentligen vet jag inte varför jag fortsätter tjafsa med en uppenbar idiot som dessutom är otrevlig i varje inlägg.
Du förstår alltså inte vad lögnen vid 12:30 är? Är din bildningsnivå så låg?
Om vi tar det på en nivå som även du kan förstå: Tänk dig att du har ett glas med vatten. Du häller över vattnet i ett större glas. Har du fått mer vatten då?
Förstår du någon av termerna han pratar om i filmen, eller tycker du bara att det låter smart och som något du vill repetera likt någon slags papegoja?