• 1
  • 2
2025-07-08, 19:23
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dex1
Jag är sugen på o köpa en anal dildo o testa. Men är lite rädd att jag ska bli beroende o alltid runka med den och köpa större o större hela tiden

Köp en å testa, du kommer INTE ångra dig. Har man väl fått sin första prostataorgasm så vill man gärna ha fler. Tro mig jag vet av egen erfarenhet.
Citera
2025-07-08, 22:40
Medlem
Vi kvinnor kan använda vaginalkulor som vi går omkring med för att lära oss att knipa. Så varför inte göra samma sak med en dildo där bak? Jag har sett mycket inom sjukvården, så inte behöver du skämmas om den fastnar. Men som någon föreslog, ett säkerhetssnöre gör det så mycket enklare så att den kan dras ut som en tampong.
Senast redigerad av Newton555 2025-07-08 kl. 22:47.
Citera
2025-07-09, 10:39
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2025-07-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Köp en å testa, du kommer INTE ångra dig. Har man väl fått sin första prostataorgasm så vill man gärna ha fler. Tro mig jag vet av egen erfarenhet.

Hur ofta kör du dildon i röven?
Citera
2025-07-09, 15:26
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaklofenJuli2025
Hur ofta kör du dildon i röven?

När jag känner för det, det kan variera sig.
Citera
2025-07-09, 16:04
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du är snart 40 år gammal, enligt tidigare inlägg. Har du inte bättre koll på din sexualitet?
I många fall handlarna det om att man hållits tillbaka av fördomar och egna nojor under många år och att gubbsjukan som kommer i fyrtioårsåldern är den utlösande faktorn för att börja experimentera med den egna sexualiteten. Det är vanligare än vad man tror.

Det är heller inte helt ovanligt att man upptäcker nya saker som man plötsligt börjar tända på i den här åldern. Åren mellan fyrtio och femtio är väldigt spännande för många män. Sex slutar vara en prestationssport och börjar handla om vad jag tycker om och vad jag tänder på istället för hur jag framstår som den bästa älskaren inför kvinnorna. Att kunna pumpa i timmar blir inte längre första prio.

Användaren Snusfri ovan som bara måste kommentera att det är ”bögigt”, där har vi ett bra exempel på någon vars omognad och egna bojor bara är till harm för honom själv. Den attityden gör att användaren Snusfri missar väldigt mycket. Sålänge det inte är en annan mans kuk som rotar omkring i röven så är exempelvis prostatastimulans inte bögigare än någon annan form av onani. Men det gäller att våga släppa på de egna mentala spärrarna.

Jag tycker helt klart att TS ska testa. Däremot hade jag personligen inte satsat på en analdildo utan på en specialverktyg mer anpassat för just prostatamassage. Det finns två vägar att gå, antingen en glasstav som man får jobba med själv eller en vibrator som gör en del av jobbet. Vad man föredrar handlar om tycke och smak.
Citera
2025-08-05, 18:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Det är jävligt skönt att knulla med en plugg i röven, jag älskar det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in