2025-07-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Snälla håll käft, alla begriper att det är invandrargäng

Nytorgsmannen då?
Citera
2025-07-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Jadå, Piteå havsbad i början av 80talet kommer jag ihåg, faktiskt den enda gruppvåldtäkt jag kan komma ihåg där det varit etniskt svenskar. Mycket otäck händelse.
Googlade det av ren nyfikenhet https://www.pt.se/nyheter/pitea/arti...erige/j8eyv7qj
Idag är det alltså 40 år sedan raggarsvinen greps. Men några blodtörstiga negrer, dessa griper vi inte.
Citera
2025-07-08, 22:23
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...mar-i-halmstad

Så att fem till sju ungdomar med kniv inte lyckas att våldta en ensam flicka har förmodligen med att göra att de inte var tillräckligt motiverade. Inte den här gången i alla fall.

Andra tankar från Flashen om det hela?
Vet hon om det var araber eller niggers denna gång? Eller kanske både och?
Citera
2025-07-08, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Man kan ju undra vad en femtonåring gör ute mitt i natten. Konstigt om de känner igen henne men inte vice versa!
Brukar du gå och lägga dig efter bolibompa?
Vet du vad "Mskerade" innebär?

"Vid 22.30-tiden på måndagen fick polisen larm om att en flicka i 15-årsåldern överfallits i en gångtunnel i centrala Halmstad av en grupp maskerade ungdomar."

Är det någon som vet om det finns raggargäng i Halmstad?
Citera
2025-07-09, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogggers
Brukar du gå och lägga dig efter bolibompa?
Vet du vad "Mskerade" innebär?

"Vid 22.30-tiden på måndagen fick polisen larm om att en flicka i 15-årsåldern överfallits i en gångtunnel i centrala Halmstad av en grupp maskerade ungdomar."

När hörde du om raggare som maskerar sig och överfallet småtjejer senast?
Klart det är blattar.
Citera
2025-07-09, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
https://polisen.se/polisen-i-ditt-la...hallands-lan/?
Jag funderar på om flickan har bråkat med någon syrra el tjejkompis till någon i gänget? Dom visste ju vad hon hette men det är så klart spekulation ifrån min sida men tanken slog mig.
Citera
2025-07-09, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne41
När hörde du om raggare som maskerar sig och överfallet småtjejer senast?
Klart det är blattar.
Ska jag prova en gång till?

För om Du INTE Förstår, jag har inte hört talas om att det finns några raggargäng i Halmstad
eller ute på vischan omkring Halmstad...
Citera
2025-07-09, 10:44
Medlem
Politikerna jublar. För varje sådant brott blir det lättare för dem att införa förtryckande lagar för "våran säkerhets skull" vilket var hela poängen med babbeimporten från första början.

Se det som politikernas hitsquad mot svenskar.

Hoppas flickstackarn repar sig och vågar ta tillbaka sitt levnadsutrymme som dessa vildar stulit från henne och hela vårat folk.
Citera
2025-07-09, 10:44
Medlem
DraconianTimess avatar
Angående uppdaterad information att det hände vid järnvägsviadukten över Wrangelsgatan, så kan jag som fd. Halmstadsbo bidra med informationen att detta är ett av Halmstads bättre områden. Stället ligger också långt från diverse problemområden.
Närmaste ful-ställe är Klotet vid Nyhem där en del ljusskygga figurer bor.
Men med tanke på hur samhället ändras och sossarnas blandning, så kan diverse babbe-gäng dyka upp precis överallt. Inga svenskar skall behöva känna sig trygga.
Citera
2025-07-10, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogggers
Ska jag prova en gång till?

För om Du INTE Förstår, jag har inte hört talas om att det finns några raggargäng i Halmstad
eller ute på vischan omkring Halmstad...

Jag tyckte att det var så sjukt osannolikt att det inte ens var relevant att svara på.

Det finns förmodligen grupperingar av motorintresserad ungdom i alla städer i Sverige som med lite god vilja kan kallas raggare men att dom sysslar med våld och överfall hör till mig veterligen till det förgångna. Typ 80-tal.
Citera
2025-07-10, 03:18
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Raggare? Raggare brukar ha en dålig kvinnosyn. Men så är det ju med alla högerextremister.
Eller illuminati ödlor från yttre rymden?
Eller kan det ha varit ett babbegäng?
Kaaaan det ha varit det???
Citera
2025-07-10, 04:24
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
O fan det har jag missat.

Kan du slänga upp lite länkar och artiklar om ALLA dessa gruppvåldtäkter på 80-talet bland raggarna.

Ja allt skrevs online på 70-80-talen. Det var tur för oss som var med på den tiden.
Har du druckit T-röd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in