Det är ingen film, men serien "Shameless" USA versionen garvade jag en hel del åt.
När man tror att det inte kan bli värre så lyckas Frank gång på gång att överbevisa en.
Annars är det när man var sen tonåring och rökte gräs samt tittade på diverse filmer, minns revenge of the nerds va en äldre film som gjorde susen.
Annars Half Baked med Dave chapell, eller white castle filmerna va favoriter.
Man skrattar mer på bio, och särskilt med rätt sällskap. En film jag speciellt kommer ihåg vi höll på skratta ihjäl oss till i salongen var American Pie.
Komedier är annars den kategori som är svårast att hitta nåt sevärt ut idag. Bara en jävla massa amerikanska dynga som är gjord 150 ggr tidigare. De är nästa lika kassa som svenska komedier. Det är bonnkomik på låg nivå för obildade lantisar.
Letar jag efter nåt skoj i dag så blir det bland de europeiska filmerna, men inte lätt. Går att hitta en och annan fransk komedi eller finsk ibland.
men om jag verkligen vill garva så är det Seinfeld som gäller än idag eller Nilecity. Dessa serier håller fortfarande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!