Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-06, 20:19
Medlem
skillemandinkis avatar
Hejhopp

Någon som provat att microdosat mdma?
Lite som psilocybin, man vill må bättre, bli mer energisk, glad och få mer liv i sig.
Vet att de används/ har används på veteraner i Americat för att ”behandla” ptsd, då i terapi.

Jag får inte tag på svamp men mdma.

Så istället för att slå på storruset så undrar jag om de är värt att nagga och microdosa

Fridens Liljor / skille
2025-07-06, 20:33
Medlem
Beställ dig en growbox och din egna svamp
2025-07-06, 20:49
Medlem
PatrickEkwalls avatar
MDMA dränerar ju serotoninreceptorerna i skallen ganska duktigt, så jag har svårt att se nyttan med din microdosering över tid. Känns säkert bra i några dagar...
2025-07-06, 23:30
Medlem
Hur enkelt som helst att få tag på svamp. Lagligt att beställa när det inte är uppväxt sen odla hemma. Billigt enkelt och odla nu när det är varmare väder inomhus så har du 1-2 år framöver. Been there Done that
2025-07-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Hejhopp

Någon som provat att microdosat mdma?
Lite som psilocybin, man vill må bättre, bli mer energisk, glad och få mer liv i sig.
Vet att de används/ har används på veteraner i Americat för att ”behandla” ptsd, då i terapi.

Jag får inte tag på svamp men mdma.

Så istället för att slå på storruset så undrar jag om de är värt att nagga och microdosa

Fridens Liljor / skille

Tror inte det går att mikrodosera Mdma, dels för att det dränerar serotonin dels för att den är för "spårad", man tar det för att flumma på. Dom veteraner som tar pstd tar väl det nån gång i hyffsade mängder framför en psykolog. Knappast i mikrodoser.
2025-07-07, 09:50
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anchabeet
Hur enkelt som helst att få tag på svamp. Lagligt att beställa när det inte är uppväxt sen odla hemma. Billigt enkelt och odla nu när det är varmare väder inomhus så har du 1-2 år framöver. Been there Done that
Nej det är inte lagligt längre utan räknas som förberedelse till narkotikabrott. Innan lagen ändrades var det som du säger dvs innehöll myecelet inte någon aktiv substans men nu ses det som att du genom att skaffa en growbox också förbereder ”brottet”.
Tyvärr har Sverige en tendens att agera borderlineaktigt och likställer psilocybin med fentanyl.
2025-09-14, 20:36
Moderator
Psilosophers avatar
Låser tråden, fortsätt gärna i Centralstimulantia
/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här