Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Å ena sidan vore det trist om vi attackerades men varför skulle just Sverige attackeras när det finns så många andra mål?
Å andra sidan skriver du så illa att det är svårt att tro att du är svensk, det är just denna typen av påverkansoperationer som retar upp mig mest.
Ryssland har redan hotat Sverige med kärnvapen, ryssarna har slitit av kablar i östersjön och vårt dricksvatten har utsatts för sabotage och Flashback är nedlusat av rysstroll och ryssen har attackerat våra banker och datasystem så jag vill påstå att vi redan utkämpar ett hybridkrig mot ryssen.
Jag uppfattar dig som mytoman.
Du pratar om påverkansoperationer och rysstroll...
Det numera uttjatade bevingade orden mot de som inte accepterar den stora lögnen och agendan.
I verkligheten är det ju just du som ikläder dig rollen som en svensk Goebbels propagandaminister där du dag efter dag slänger ur dig ditt mantra.
Var det inte Ukrainska säkerhetstjänsten som saboterade Nordstream? Enligt de utredningar som gjordes var globalisterna tvungna att erkänna detta men samtidigt locket på...
Vadå vårt dricksvatten utsatt för sabotage??
Vilka kablar har saboterats av Ryssland?
Och vilka banker och datasystem har de saboterat??
Du kommer inte kunna lägga upp en trovärdig länk till ditt hittepå.
Allt är ett rent spel i propagandasyfte att legitimera Ukrainas verksamhet i östra Ukraina.
Supporta Natos utvidgning österut.
Supporta en korrupt vapenlobby där politiker är medspelare.
Det är endast personer med egoistisk egen vinning som kan supporta detta vansinne.
Hela upplägget där man låter ukrainare dö i massor samtidigt som europa skickar enorma mängder vapen och pengar till en korrupt regim är ju rent logiskt helt sjukt!
Vore ni "Ukrainas riktiga vänner" som ni ständigt upprepar med orden "stand with ukraine" skulle ni ju satt på er armekängorna och åkt ner, eller hur??
Säger inte det en del..???
Efter tre och ett halvt år håller ni fortfarande på som om inget hänt..
Sanningen är att europas lager är så gott som slut och USA kommer antagligen inte supporta längre.
Och Ryssland som var så fattiga där det talades om kollaps och utedass..
Ändå håller Ryssland i stort sett de oblasten de från början skulle inta...
Denna galenskap stödjer vår riksdag.
Inte nog med att man spenderar otroliga summor, nu är det över 100 miljarder.
Precis som medlemsskapet i Nato har befolkningen inget att säga till om.
Dessa pengar hade inte behövt gå upp i rök, utan hade varit mer än välkommet inom vården, skolan, infranät mm mm.
Nu krigshetsar Pål Jonson på än mer och vill att vi ska bygga "ukrainska vapenfabriker" här i Sverige..
Jag trodde i min enfald att det fans en yttre gräns för ren galenskap...
Ack så fel jag hade...
Vet du...jag tror både du och våra politiker kommer få uppleva ett obehagligt uppvaknande snart...